23 NİSAN BÜYÜK COŞKUYLA KUTLANIYOR -CANLI

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Sınav Görevlileri Ne Kadar Ücret Alacak?

  • Yorum: 15
  • Okunma: 30670
  • 19 Mart 2013 23:59
Sınav Görevlileri Ne Kadar Ücret Alacak?

Sınav Görevlileri Ne Kadar Ücret Alacak? sınavlarda görev alacak öğretmenler ne kadar ücret alacak

ÖSYM, 2013 yılı sınav takvimini açıkladı. Peki bu sınavlarda görev alacak öğretmenler ne kadar ücret alacak;

Bina Sınav Sorumlusu: 132,83

Bina Sınav Sorumlusu Yardımcı: 120,76

Salon Başkanı: 108,68

Gözetmen: 90,56

  • Bu haber için 15 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • öğretmen 30 Aralık 2013 22:04

    maaşları kıyasla bakalım polis bey. kim daha çok alıyor???

  • polis 17 Temmuz 2013 18:45

    sanki polis hamallrı hayret bir şey yaa öğretmenden önce gel ondan sonra cık ldığımız parada onlardan assağı olsun miletti didik didik ara onlar gitsin sınavda otursun gelsin sonra hak e eşitlikten bahsetsinler şu öğretmenleri doyuramadık bir yaa hakkım haram olsun

    Yorumun Devamı
  • olay.olay 20 Mart 2013 22:57

    mtsk için şanlıurfa-suruçta sadece müdür ve müdür yrd. larına görev verildi. öğretmenlere görev verilmedi.

  • mahmut 20 Mart 2013 15:46

    yatarak 120 tl temiz para

  • Abdulgani DEMİR 20 Mart 2013 14:39

    yedek üye 80 tl alır

  • kaan 20 Mart 2013 13:56

    kurye ücretsizmi çalışıyor acaba bu haberi yapan arkadaştan cevap bekliyorum :))

  • MUSTAFA 20 Mart 2013 12:49

    mtsk dan h.çelik bakan olmadan 50 tl alırdık hemde peşin h.çelikten bu yana hem günü şartlarına göre az ücret alıyoruz hemde geç ödeniyor.adaylardan alınan sınav ücretleri repo mu yapılıyor ne?

    Yorumun Devamı
  • ali 20 Mart 2013 12:21

    yedek gözetmenlik ücretini soran arkadaşa: yedek gözetmenlik ile gözetmenlik aynı ücrete tabiidir.

  • sss 20 Mart 2013 10:56

    yedek gözetmenin ücreti nedir bilen varmı

  • izinli 20 Mart 2013 10:39

    meb'in sınav ücretleri mtsk hariç çok az. bunda en önemli etken galiba açık lise,açık ortaokul,sbs gibi uygulamalardan alınan ücretlerin düşük oluşudur. bakanlığınki bi nevi hesabı denkleştirme politikası.

    Yorumun Devamı
  • son_er 20 Mart 2013 10:34

    mebli ... niksiz arkadaşın eleştirisine böyle bir cevap ne alaka sana mı bu haklı eleştiri .. herhalde sen işin kaymağını yiyenlerdensin yada paraya ihtiyacın yok.. emeğin karşılığını vermeyenler bu cevabı veriyorlar sen de mi onlardansın ...

    Yorumun Devamı
  • mebli 20 Mart 2013 09:48

    niksiz arkadaş görev alma o zaman kafana silahmı dayıyorlar

  • cemil bey 20 Mart 2013 09:45

    sınav sorumlusuyla bina sorumlusu arasında neden ücret farkı var? bunun mantığı ne. salon başkanıyla gözetmen aynı saatlerde gelip aynı işleri yapmıyorlar mı. ikisi de öğretmen değil mi niye ücretini ayırıyorsunuz. ey sendikacılar siz ilgililere hiç sormuyor musunuz bunları

    Yorumun Devamı
  • gökmen 20 Mart 2013 08:53

    bu sınavda görev yapan ösym tarafından görevlendirilen yardımcı hizmetler personelide var neden onyarın ücretlerini de açıklamıyşorsunuz. bu yaptığınız hiç doğru bir hareket değil. öğretmenden başka gördüğünüz yok. öğretmen yalakalığı resmen çok bencilsiniz çok.

    Yorumun Devamı
  • niksiz 20 Mart 2013 08:52

    yıllardır sbs pybs sınavlarında görev alıyoruz verdikleri 35-40 milyon ösym nin verdiği para 90 milyon.nerde adalet nerde eşitlik haram olsun bunun fai llerine bu para