MEB MÜDÜR YARDIMCISI VE MÜDÜR BAŞ YARDIMCISI SONUÇLARI - 17 İL -

Eş Durumu Tayinlerinde 3 Yıl Şartı Kaldırılsın Mı?

TOEG Sınav Soru ve Cevapları

  • Yorum: 13
  • Okunma:
  • 28 Kasım 2013 23:21
TOEG Sınav Soru ve Cevapları

8.Sınıflar 1. Dönem Ortak Sınavları Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

8.Sınıflar 1. Dönem Ortak Sınavları Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

 

DERSLER KİTAPÇIKLAR
Türkçe  A Kitapçığı    B Kitapçığı  Görme Engelliler
Matematik  A Kitapçığı   B Kitapçığı Görme Engelliler
Din Kültürü  A Kitapçığı   B Kitapçığı Görme Engelliler
Fen ve Teknoloji    A Kitapçığı   B Kitapçığı Görme Engelliler
İnkilap Tarihi  A Kitapçığı   B Kitapçığı Görme Engelliler
İngilizce  A Kitapçığı   B Kitapçığı Görme Engelliler
Almanca  C Kitapçığı   D Kitapçığı  
Fransızca  E Kitapçığı   F Kitapçığı  
İtalyanca  G Kitapçığı   H Kitapçığı
  • Bu haber için 13 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • beyza 25 Şubat 2014 19:41

    yyaaaa evet gerçekten ingilizce sınavı çok zoru soruları zannedersembahçeşehir koleji ayarlamış heralde mat fen ve ink yi çok kolay işliyorlar fakat ingilizceyi çook ama çook zor sormuşlardı

    Yorumun Devamı
  • Duygu 15 Aralık 2013 13:41

    yalnız sınav çok basitti

  • mağdur öğrenci 01 Aralık 2013 17:07

    valla adamı delirtirler bu kadar zor soru sorulurmu sorular 8. sınıf seviyesinde olsa neyse resmen türkçedeki paragrafta anlam sorularını ingilizceye koymuşlar bizi kötü okullar göndercekler kolej öğrencilerini iyi okullara ... bu sorularla para var hayat var demişler.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 30 Kasım 2013 11:16

    ingilizce sorularını hazırlayan zevatlar(öğretmen değildir bunlar) türkiyedeki ingilizce başarısını düşük göstermek gibi bir gayretle hazırlamış bu sorular yazıklar olsun sizlere...

  • MUALLİM 30 Kasım 2013 01:51

    alim bey, din kültürü a kitapçığı 18. soruyu tekrar okuyun bence. çok net olarak cevap a şıkkı olduğunu göreceksiniz. burada bir problem yok.

  • alim 29 Kasım 2013 23:31

    din dersinde a kitapçığı 18 ci soru dogru cevap olarak a şıkkı verilmiş. ancak a şıkkında yetime nasıl davranılacağı belirtildiğinden ahlaki davranış belirtilmektedir. d şıkkında ise ‘’sevdiğiniz şeylerden harcamadıkça…’’ denildiğinden zekatın nasıl verilmesi gerektiği sorusuna cevap d şıkkıdır.

    Yorumun Devamı
  • ismail ertuğrul 29 Kasım 2013 23:27

    fen sorularında bu kadar basit bir bilimsel hata kabul edilemez. bir fen öğretmenine bile inceletilmeden sınav yapılır mı? verilen sınav kazanımlarına bakın: 1. üniteden 29 kazanım, 2. üniteden sınava kadar 11 kazanım var. ama 10 soru 1. üniteden, 10 soru 2. üniteden sorulmuş. 2. üniteden aynı kazanımla ilgili 7 tane soru var. bu nasıl soru paylaşımıdır.!!! evrim teorisi ile ilgili soru nedir? tekrar evrim zihniyetimi yerleştireceğiz çocuklarımızın beynine. soruları görünce şoooook oldum. ben daha kaliteli ve eşit dağılımlı sınav beklerdim.

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 29 Kasım 2013 20:31

    nasıl ingilizce sorulsrıdır?yazık o kadar emeğe...ilk 4 üniteden çıkan soru sayısına bak.20 sorunun 13 tansei anca ilk 4 üniteden.yazık ki ne yazık.

  • öğretmen olarak 29 Kasım 2013 20:27

    türkiyede kaç farklı ingilizce kitabı var?bu sorular hangi kitaba göre soruldu?ilk 4 ünite denildi bakanlığın gönderdiği planda ama soruların 7 tanesi bu 4 üniteden deil.soruları hazırlayanlar neye ve kime göre soru hazırlamıştır?bir kaç paragraf sorusu kpss düzeyinde idi.resmen şimdi ne oldu?ingilizce öğretmenleri öğretemiyorlar oldu.amaçları özel okullara mı yönlendirmek çocukları?

    Yorumun Devamı
  • george hans 29 Kasım 2013 18:02

    ingilizce sorularını zor buldum.çocuk hem yazılı bir paragrafı tam olarak anlayacak,hem de yorum yapacak.ört ki ölem.bir kere 8.sınıf ingilizce kitabında meymenet yok.çocuklar ise aptal robatlara dönüşmüş vaziyette.

    Yorumun Devamı
  • n....ş..... 29 Kasım 2013 17:47

    bir ingilizce öğretmeni olarak bu ingilizce sorularını hazırlayanları kınıyorum.nereye varmaya çalışıyorsunuz kardeşim.çocukların içindeki ingiliz'i mi bulmaya çalışıyon?

  • sıfırcı hoca 29 Kasım 2013 15:25

    ingilizce soruları son derece zordu.kantarın topuzunu iyice kaçırmışlar.kpds soruları ve lys ingilizce soruları bile daha kolay.herkese geçmiş olsun.

  • yayınlandı 29 Kasım 2013 15:14

    cevaplan meb gov tr de yayınlandı