2014 KPSS BRANŞ SIRALAMASI YAYINLANDI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

TürkEğitimSen Serbest Kıyafet Eylemi KARARI ALDI

  • Yorum: 85
  • Okunma:
  • 19 Mart 2013 12:20
TürkEğitimSen Serbest Kıyafet Eylemi KARARI ALDI

Türkeğitimsen serbest kıyafet eylemi kararı aldı..

Türkeğitimsen Genel Başkanı İsmail KONCUK'un serbest kıyafet eylemi ile ilgili sitemize yapmış olduğu açıklamalar...

Türkeğitimsen Genel Merkezi olarak 15 Mart tarihi itibariyle üyelerimizin serbest kıyafet eylemi yapması amacıyla , Genel Merkez olarak 15 Mart tarihli serbest kıyafet eylem kararı almış bulunmaktayız.

İş yerlerine serbest kıyafetle giden ve bu eyleme katılan üyelerimizden , bu eylemleri nedeniyle savunma isteyen idarecilere karşı şubelerimizden sendikamızın eylem kararı ve savunma metinlerini alabilirler.

Türkeğitimsen olarak Kamu kurumlarında kıyafet özgürlüğü konusunda ilk günden bu tarafa olan serbesiyet uygulamasının taraftarı olduğumuzun arkasındayız.

Türkeğitimsen üyesi memurlarımız serbest kıyafet eylemine katılmaları halinde , bu genel merkez sendika kararı olduğu için hiç bir şekilde cezalandırılamayacaklardır.

Türkeğitimsen'in gün içerisinde konuyla ilgili resmi bir açıklama yapması bekleniyor....

 

  • Bu haber için 85 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • ebsli 20 Mart 2013 12:19

    daha geçen hafta ebs başörtüsü istismarı yapıyor diyen tes. bugün ne olduda sende istismarcı oldun. üyeler istifa edince tabanına kulak verdiniz. herşeye rağmen tebrikler ebs. yetmez ama sanada tebrikler tes.

    Yorumun Devamı
  • Alperen 27 20 Mart 2013 10:12

    eğitim bir-sen li olarak tebrik ediyorum. diğer sendikalardandan da destek bekliyoruz.

  • son_efe20 20 Mart 2013 09:35

    ramazan isimli yorumcuya; dün komünizmle mücadele ettiğini söylemişsin iyi hoş ne güzel komünizm de sizinle mücadele ettiğini iddia ediyor... siz el birliğiyle gladyoya hizmet ettiniz koçum sayenizde buhran kaos darbe ortamı oluşturuldu ülke darbelerle uğraşmaktan eğitime bilime sanata ayıracak vakit de bulamadı işgücü de... hala anlamıyor musunuz ülkemizin üzerinde oynanan oyunları... bugün de el ele verdiniz birlik oldunuz dün kavga ettiklerinizle bugün ahbap çavuş oldunuz... sonuç itibarıyle kandırıldınız kullanıldınız

    Yorumun Devamı
  • eğitimci 20 Mart 2013 09:18

    tebrikler eğitim bir sen...

  • MEMUR SEN-EĞİTİM BİR SEN BAĞLAMINDA 20 Mart 2013 09:15

    ben şahsen memur sen ve eğitim bir sen'i sürecinden başından beri gösterdiği demokratik tavrı ve özgtürlükler adına attığı olumlu adımları yakından takip eden birisiyim. referandum süreci ve özgürlükler adına olumlu adımların hep arkasında olmuştur. siyasal iktidara yakınlıkla uzaktan yakından ilgisi yoktur bunun. eğer inandığınız değerler bunu gerektiriyorsa arkasında olmak lazım. bugün de durum aynıdır. eğitim bir sen özgürlükler adına özellikle de başörtüsü özgürlüğü adına güzel bir karar almıştır bunu desteklemek lazım. tebrik ediyorum. dik ve omurgali bir duruş sergilemiştir. lakin bu adıma destek veren diğer sendikaları da tebrik etrmek lazım. sendikal rekabet yerine doğruya doğru diyenleri de tebrik etmek lazım...

    Yorumun Devamı
  • MEMUR SEN-EĞİTİM BİR SEN BAĞLAMINDA 20 Mart 2013 09:14

    ben şahsen memur sen ve eğitim bir sen'i sürecinden başından beri gösterdiği demokratik tavrı ve özgtürlükler adına attığı olumlu adımları yakından takip eden birisiyim. referandum süreci ve özgürlükler adına olumlu adımların hep arkasında olmuştur. siyasal iktidara yakınlıkla uzaktan yakından ilgisi yoktur bunun. eğer inandığınız değerler bunu gerektiriyorsa arkasında olmak lazım. bugün de durum aynıdır. eğitim bir sen özgürlükler adına özellikle de başörtüsü özgürlüğü adına güzel bir karar almıştır bunu desteklemek lazım. tebrik ediyorum. dik ve omurgali bir duruş sergilemiştir. lakin bu adıma destek veren diğer sendikaları da tebrik etrmek lazım. sendikal rekabet yerine doğruya doğru diyenleri de tebrik etmek lazım...

    Yorumun Devamı
  • Hükümet Hala Neyi Bekliyor. 20 Mart 2013 09:04

    serbest kıyafet için,en büyük iki sendika destek veriyor.daha neyi bekliyor hükümet yönetmeliği değiştirmek için.

  • BAŞLATAN VE DESTEK VEREN DE ÖVGÜYE DEĞERDİR 20 Mart 2013 08:58

    bu eylem hareketine öncülükn eden eğitim bir sen'i (ebs) başta tebrik etmek lazım. dik duruşu, milli ve manevi değerlere olan hassasiyeti bizi sevindiriyor. lakin bu eyleme destek veren diğer sendikaları da kutlamak lazım. sendikal rekabete girmek yerine doğruyu birlikte savunmak en güzeli diye düşünüyorum. tebrikler ebs, ve buna destek veren diğer sendikalar...

    Yorumun Devamı
  • BAŞLATAN VE DESTEK VEREN DE ÖVGÜYE DEĞERDİR 20 Mart 2013 08:58

    bu eylem hareketine öncülükn eden eğitim bir sen'i (ebs) başta tebrik etmek lazım. dik duruşu, milli ve manevi değerlere olan hassasiyeti bizi sevindiriyor. lakin bu eyleme destek veren diğer sendikaları da kutlamak lazım. sendikal rekabete girmek yerine doğruyu birlikte savunmak en güzeli diye düşünüyorum. tebrikler ebs, ve buna destek veren diğer sendikalar...

    Yorumun Devamı
  • Zafer Eğitim Bir Sen'in.... 20 Mart 2013 08:49

    eğitim bir senli arkadaşlarımıza yeni bir slogan önermek isterim"hizaya getiren sendika" ....... bu konuda zafer onların tebrik ederim.

  • "Biraz geç kalmadın mı?" 20 Mart 2013 08:45

    "pişmiş aşa su katılmaz" ama hadi neyse diyelim,eğitim bir sen'i izlemeye devam edeceğiz herhalde........

  • adalı54 20 Mart 2013 08:25

    umarım bu sivil itaatsizlik eylemi sendikaları birleştirir. umarım bütün özlük haklarımızda böyle birlik beraberlik içerisinde hareket edersiniz.

  • Veli Bey 20 Mart 2013 06:56

    eğer sendika bu kararı almasaydı bugün istifa edecektim

  • Kastamonulu 19 Mart 2013 23:51

    türk eğitim sen ve aktif sen. in almış olduğu serbest kıyafet kararlarından dolayı bütün yönetici ve üyelerini tebrik ediyorum. bu kararlardan sonra bazı kendini bilmezlerin yaptıkları yorumları da seviyelerini göstermeleri açısından oldukça manidar olarak görüyorum.

    Yorumun Devamı
  • ramazan 19 Mart 2013 23:35

    dünün korkakları bugünün erkeği oldulat...utanmadan tesi eleştiriyorlar....biz sizin cemaziyelevvelinizi biliriz korkaklar......tes herşeyin bedelini ödemiş cengaverlerin yatağıdır.....tesliler bu ülkede kominizme karşı etten duvar örerken siz inleinizden çıkamıyordunuz ebsliler....yesinler sizin kahramanlığınızı....eyyamcılar sizi