BURS VE ÖĞRENİM KREDİSİ BAŞVURULARI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Memura 1 Derece Müjdesi

  • Yorum: 20
  • Okunma:
  • 28 Mart 2013 23:56
Memura 1 Derece Müjdesi

2005 yılından sonra göreve başlayanlara 1 derece verilmesi konusunda Kamu Personeli Danışma Kurulunda mutabakata varıldı. Son kararı Bakanlar Kurulu verecek.

2005 yılından sonra göreve başlayanlara 1 derece verilmesi konusunda Kamu Personeli Danışma Kurulunda mutabakata varıldı. Son kararı Bakanlar Kurulu verecek.

 

  • Bu haber için 20 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • kenan karasaban 05 Nisan 2013 14:30

    bu 1 derece yaklaşık 5 yıldır hükumetin dilinden düşmüyor sanırım bunu seçim öncesine saklıyorlar. ne kadar ekmek o kadar köfte...

  • Adem Kul 01 Nisan 2013 10:11

    sayın editör, bu haberi doğrulayan en ufak bir bilgi yok, insanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen. bakan çelik 10 gün önce gündemlerinde olmadığını trt'de açıkladı. haberin kaynağı yok. daha önce de bu konuda tasarı metni tamamlandı, müjde tarzında mesnetsiz yazılar internete düşmüştü, kamu personeli danışma kurulunda konuşulan konulara bir bakın 1 derece meselesinin adı bile geçmemiş. benim bilmediğim bir yerde geçtiyse lütfen bilgilendirin!

    Yorumun Devamı
  • cahid öz 29 Mart 2013 19:39

    2003/2004 yıllarında mebde 16 ay kadar çalıştım. stajyerlik kalkınca istifa ettim. 2009'da açıktan atamayla tekrar atandım. 2005'ten sonrakilere bir derece verilirse ben de alır mıyım?

    Yorumun Devamı
  • Serkan 29 Mart 2013 19:04

    4 gözle bekliyoruz

  • SERPİL ERDAL ARAS 29 Mart 2013 18:31

    sayın editör.bu konuda kimsenin söz etmediği bir durum var.daha önce memur olarak çalışıp ta derece verildiği dönemlerde istifa etmiş ve verilen bu dereceleri alamamış memurlar da var.bu memurları da kapsamalı.

    Yorumun Devamı
  • afyon03 29 Mart 2013 16:17

    kusura bakmayın arkadaşlar 16 ocak 2005 ve sonrası

  • AFYON 03 29 Mart 2013 16:16

    kusura bkmayın arkadaşlar 16 ocak 2005 ve sonrası

  • Bu güzel oldu 29 Mart 2013 15:04

    18 şubat atamasıyım 30 ocak tarihine kadar atananlara verilmişti en son 120 günle kaçırmıştık. iyi 3 senemizi kurtaralım bari. çok sevindim.

  • gökçe bozkurt 29 Mart 2013 11:44

    15 ocak 2005 ve daha sonrasını kapsıyor, ben 18 şubat 2005 atamasıyım beni de kapsıyor.

  • afyon03 29 Mart 2013 10:56

    ne diyelim hayırlı olsun... 16 eylül 2005 ve daha sonra atananlara verilecek

  • slm 29 Mart 2013 10:44

    disiplin affı aynı tasarı da değil mi...bunla ilgili haber yok...

  • DİSİPLİN AFFI 29 Mart 2013 10:37

    disiplin affı içinde yok mu sayın editörrr

  • taner kurt 29 Mart 2013 09:50

    ben 2012 de atandım ve adaylıgım kalkmadı bizde alırmıyız 1 derece acaba

  • faruk sonkur 29 Mart 2013 09:24

    ben de 2005 eylülünde atandım ve bakanlar kurulunun verdiği dereceyi almadım bize de derece verilecek mi bilgisi olan paylaşabilir mi

  • hasan 29 Mart 2013 08:28

    inşAllah diyelim. 2005 şubat ayında atandım. ay farkıyla bu dereceyi kaçırmıştık.