YILBAŞINDAN SONRA EK DERS ÜCRETLERİ 15 TL OLSUN!

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Memur ve Emekliye Enflasyon Zammı Belli Oldu

  • Yorum: 23
  • Okunma:
  • 03 Temmuz 2013 10:41
Memur ve Emekliye Enflasyon Zammı Belli Oldu

Memur ve Emekliye Enflasyon Zammı Belli Oldu

Devlet memurları, sözleşmeliler ve memur emeklileri, Ocak-Haziran dönemi için yüzde 1 oranında enflasyon farkı alacak.

TUİK'in bugün açıkladığı verilere göre, enflasyonun ilk altı aylık rakamı yüzde 3,97 oldu. Bu ise memura yılın ilk altı ayı için yüzde 0,97 yani yüzde 1 oranında ek zam yapılması anlamına geliyor.

 Memur ve Emekliye Enflasyon Zammıyla Yılın ilk yarısında toplu sözleşme uyarınca %3 zam alan devlet memurları %1 oranında enflasyon farkı alacak.

AA

  • Bu haber için 23 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • kütahya ihtiyar öğretmen 04 Temmuz 2013 12:42

    her yıl temmuz zammını görmüyorum.çünkü bu %20 den dolayı fazladan vergiyi geri veriyorum.ve de helal etmiyorum. vergi dilimini özellikle düşük tutan maliye bürokratlarının gözüne dizine dursun inşAllah.

    Yorumun Devamı
  • abiziddin kılkuyruk 03 Temmuz 2013 18:39

    durmak yok halkın enflasyonunu tenis raketiyle oynayıp halkı enayi yerine koymaya devam...

  • DURAN ADAM 03 Temmuz 2013 15:36

    teşekkürler.Allah razı olsun.memur olacağımıza köy ağası olsaydık şimdi havadan para alırdık.durmak yok yala devam.yalayanlara duyurulur.

  • Öğretmen 03 Temmuz 2013 14:57

    bu %20 den dolayı fazladan verdiğim vergiyi helal etmiyorum. vergi dilimini özellikle düşük tutan maliye bürokratlarının gözüne dizine dursun inşAllah.

  • biyolog 03 Temmuz 2013 14:57

    rahmetli erbakan ve ecevit bile kriz dönemlerinde bile %30 zam verirlerdi hani ekonomimiz düzelmişti hani imf ye borcumuzu bitirmiştik bu düzelmeyi bizede biraz yansıtsanız

  • ismail 03 Temmuz 2013 14:56

    vaybe demek tenis raketinin biraz fiyatı yükselmiş

  • TEÇ-SENLİ HAS MEMUR 03 Temmuz 2013 13:14

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • TEŞEKKÜRLER 03 Temmuz 2013 12:35

    teşekkürler kamuajans , teşekkürler ebs ,teşekkürler enflasyon teşekkürler, beklediğimiz müjde.....herşeyi unutturdu bu 3,97...

  • ahmet talu 03 Temmuz 2013 12:29

    toplu görüşmede umudumuz enflasyon....malum kişi başbakan korkusu ve vekillik beklentisinden bir şey yapamıyor...malum namus masada kaldı...yaşasın enflasyon lobisi

  • ebs71 03 Temmuz 2013 12:19

    gözlemcimisin nesin ne ayaksın aslanım sen pravakatör mü edepli ol

  • orhan 03 Temmuz 2013 12:03

    12.5 tl

  • ali uğraş 03 Temmuz 2013 11:44

    bir yıldır sendikasızım ve mutluyum.. beni temsil etmeyen sendikalara neden üye olayım ki.. en azından paramla geçinemezler.. kendini yolduranların içi rahatsa devam etsinler..

  • gözlemciye 03 Temmuz 2013 11:34

    o verilen ek ödeme(3+1) var ya senin bir yerine girsin yalaka ebsli

  • REALİST 03 Temmuz 2013 11:26

    akıllı düşünenler belli oluyor. bu işlerin kökten düzeltilmesi lazım. %20 lik vergi dilimi nedir kardeşim. kaşıkla ver kepçeyle geri al. %20 ye girenlere 6 ay zam yok.

  • cmuysal 03 Temmuz 2013 11:19

    enflasyonun yüksek cikmasi için dua eder olduk.yazik..