MEB'DEN ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETMELİK DEĞİŞİKLİĞİ AÇIKLAMASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

2014 Yılı memur net maaş zammı

  • Yorum: 12
  • Okunma:
  • 16 Kasım 2013 22:56
2014 Yılı memur net maaş zammı

2014 Yılı memur net maaş zammı

Bilindiği üzere, 2014 yılında memur maaşlarına taban aylığı üzerinden zam verilmesi kararı alınmıştır.

Varılan mutabakat gereğince de, maaşlara brüt 175 lira zam yapılacaktır.

Peki bu zammın neti ne kadar etmektedir. Bu sorunun cevabı, kişinin Ekim 2008 tarihi öncesi hizmeti olup olmadığına yani emeklilik açısından 5434 sayılı kanununa mı yoksa 5510 sayılı kanununa mı tabi olup olmadığına göre değişmektedir. Aşağıda her iki duruma göre de hesaplama yapılmıştır.

2014 Yılı Memur Maaşlarında yapılan 175 TL artışından memurlar, net ne kadar alacak?

  5434 sayılı Kanuna tabi olanlar 5510 sayılı Kanuna tabi olanlar
Brüt Artış 175,00 175,00
Gelir vergisi (%15) 26,25 26,25
Damga vergisi (0,00759) 1,33 1,33
Emekli Sandığı Kişi Payı (%16) 28,00 0,00
Malüllük , Yaşlılık, Ölüm Sigorta Primi kişi Payı(% 9) 0,00 15,75
Genel Sağlık Sigorta Primi 0,00 8,75
Net Artış 119,42 122,92
KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 12 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • SAYIN GÜNDOĞDU, 17 Kasım 2013 22:49

    sayın ahmet gündoğdu maaşlar belirlenirken başarışlı bir işe imza attık çifte bayram yaşadık dedi acaba buraya yorum yazanlara bakarsa 100 kişiden 99 u anladığım kadarıyla çifte bayram yapmamaış ve memnun değil gibi duruyor. vicdanı rahat mı acaba? temsil ettiyi sendikaya destek veren arkadaşlar memnun mu acaba yorum yapanlar cevap yazarsa çifte bayram belli olur.

    Yorumun Devamı
  • abiziddin kılkuyruk 17 Kasım 2013 22:08

    Allah bunları bir daha bu milletin başına musallat etmesin yoksa pkk lıları bakan yapar cemaatleri de yasaklarlar...

  • dağcı 17 Kasım 2013 22:07

    siz memurlara verilmeyen zam gizliden hemde basınahiç duyrulmadan veya basının ağzına bal sürülerek millet vekilleri ne verildi.tıklayın bakın yeni maaşları nekadar olmuş yaklaşık 20binlira net

    Yorumun Devamı
  • yengeç 17 Kasım 2013 21:13

    hani zam 200 liraydı

  • tekin dost 17 Kasım 2013 17:03

    tayyib milletin belini kırdı çakma chpli misyonunun gereğini yerine getiriyor

  • ali 17 Kasım 2013 13:26

    şaka gibi bir zam ...120tl ile 1 yıl boyunca refah seviyemiz o kadar artarki...gerçekten şaka gibi bir zamn..hele ek derse ne demeli 8,5tl ekdersmi olur..üniveristede akşam ücreti 25tl..liselerde 10tl ..farka bak..mebin öğretmenelere verdiği değere bak

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 17 Kasım 2013 10:01

    tarihi zam aldık masalları ne oldu yeni mi uyandınız ............. hayırlı olsun ....

  • Hizmetliler 17 Kasım 2013 09:36

    demekki bu yil zam olmayacak olursa enflasyon farkida olmayacak 122 tl acaba cocuklarina aylik kac para harciyorlar biz evde ne besliyoruz.ayip hakka hukuka bakalim deriz.saygilar ha hastada olmayalim cocuklarimizda yoksa ..... evin yolunu bulamayiz.

    Yorumun Devamı
  • ali öğretmen 17 Kasım 2013 02:03

    aylık yol paramız çıktı.sırtımızı bilmem ama artık ayağımız yere değmez:)bu arada m.vekilleri de 500 tl zam alacakmış. duyrulur.

  • Chpli kardeş 17 Kasım 2013 01:02

    hizmet erinin derdi ne rant ne de inat ;rıza-i ilahiyi kazanmak asıl maksat.rant diyen ötede çok utanacak hakikat..

  • ufuk 17 Kasım 2013 00:52

    seçime giderken bile zam bu kadar,bir de tekrar seçimleri alırlarsa hiç zam yok demek ki.

  • tayyip erdoğan,cemaatin belini kıracak 16 Kasım 2013 23:14

    tayyip erdoğan, dersaneleri kapatarak cemaatin belini kıracak. eğer öyle yaparsa yani dersaneyi kapatıp cemaati yok ederse ben de bir chpli olarak ilk defa akpartiye oy vereceğim. dik dur eğilme bu millet seninle sayın başbakanım...