YENİ BAŞBAKAN AÇIKLANDI.

Başbakan kim olmalı?

2013 Yılı Memur Sendikaları Üye Sayıları Belli Oldu

  • Yorum: 117
  • Okunma:
  • 28 Mayıs 2013 17:35
2013 Yılı Memur Sendikaları Üye Sayıları Belli Oldu

Memur Sendikaları 2013 Üye Sayıları Belli Oldu. 2013 yılı yetki belgesi imzalandı. İmzalanan mutabakat metni sonucunda ortaya çıkan sendikalı memur sayısı ve sendikalara göre dağılımları...

Memur Sendikaları Üye Sayıları Belli Oldu..

 Memur Sendikaları Üye Sayıları Belli Oldu. 2013 yılı yetki belgesi imzalandı. İmzalanan mutabakat metni sonucunda ortaya çıkan sendikalı memur sayısı ve sendikalara göre dağılımları...


KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 117 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • süleyman 21 Ağustos 2013 09:33

    yıllardır memura hiç artış vermeyen eski iktidarları unutmayalım,kemal derviş imf tarafından görevlendirilmişti,rahmetli ecevit dahi seçim zamanında sıfır zam veriyordu,,bu acı günleri unutmayalım,

    Yorumun Devamı
  • Heavy Metal 19 Haziran 2013 14:27

    valla ben kurumlar arası naklen atama için eğitim bir-sen'e kaydolmuştum. hiçbir faydalarını görmedim. kendi has adamlarına her türlü yardım ediyorlar. görevde yükselme hakkı hep sendikanın verdiği isimlere verildi. bana en ufak faydaları olmadı. sendikadan istifa ettim. "ne oldu, niye ayrılıyorsun?" demediler bile. iyi ki de ayrılmışım. böyle duyarsız, etkisiz sendikalarla işim olmaz !

    Yorumun Devamı
  • Kral Hermes 17 Haziran 2013 18:36

    bir eğitim birsen li olarak şehirlerdeki ağaçlık alanları yok edenleri ve onları destekleyenleri tasvip etmiyorum. sendikamız böyle yapmaya devam ederse en kısa sürede ayrılıyorum.

  • Ali Ünal 03 Haziran 2013 17:56

    önemli olan bir sendikanın ne talepte bulunduğudur,bakın yıllardır tes ve kamusen neler istedi ama vermeyen hükümetler utansın,bugün bakanların karşısında ezilip büzülen %3 e razı olan,grev ve eylem kararı alamayan (ha afedersiniz gençlik parkında çiğdem çekirdek muhabbeti vardı)fos çıkmış bir memursen ve ebs ,daha çooook bekleriz çok !!!

    Yorumun Devamı
  • Eski EBS li 31 Mayıs 2013 19:25

    yalakalar sürekli kemiksiz ve iskeletsiz büyürler, balon gibi patlarlar. bakalım hayırlısı olsun.

  • EBS Lİ 31 Mayıs 2013 09:22

    tebrikler ebs. hayırlı olsun. birileri çamurla uğraşırken biz sendikacılık yaparak sürekli çalıştık. emeğimizin karşılığını aldık. sıra kazanımlarda...

  • ahmet 30 Mayıs 2013 22:34

    kervan yürümeye devam ediyor....

  • muallim 29 Mayıs 2013 18:56

    n.doğan kardeş çok cahil ve bilgisizsin.ebs 2 yıldır yetkili.öncesi hep tes yetkili.bol keseden atma.tes küfürler yağdırdığı akp döneminde 6-7 yıldır nasıl yetkili kaldı eğitim çalışanlarına ne kazandırdı.asıl sorulması gereken bu..

    Yorumun Devamı
  • demekki 29 Mayıs 2013 18:39

    çoğu memnun. çoğu, şikayetleri eğitim bir senin çözeceğine inanmış.biz yalış düşünüyoruz millet ek ödeme istemiyor yönetici atmalarında mülakat istiyor öğrencilerin öğretmeni parmağında oynatmasından rahatsız değil ne diyelim tebrikler ebs işi çözmüşün

    Yorumun Devamı
  • öğretmen herşey müstehak 29 Mayıs 2013 18:26

    yaa adamlar hükümetin piyonu hala yetkili opluyo siz gelin bide ah vah diye ağlayın.ben 12/06/2012 de ebs den istifa ettim tes e geçtim bazı yüreksiz ve korkak arkadaşlar ne yapalım geçemiyoruz baskı hatır diye kaldı şimdi cezasını hep çekecez hakkım varsa haram olsun bu kişilere ve tüm ebs lilere

    Yorumun Devamı
  • temsil 29 Mayıs 2013 17:39

    güller bahçesinde 50 tl ek ödeme ve 2+2 nin altında imza şık durur..

  • TEBRİKLER HÜKÜMET! 29 Mayıs 2013 16:41

    öğretmenlere ek ödeme vermeyip hem de yetkili sendikanın üye kaybetmesini engelleyerek tekrar ebs'nin yetkili sendika olmasını sağlayan hükümeti tebrik ederim.

  • Eski EBS li 29 Mayıs 2013 16:25

    desenize bu senede yine öğretmenleri kandıracaklar %1+%1 zam yeter zaten ebs hükümete zorluk çıkarmaz hayırlısı olsun bu kafyala başka bir şey olmazdı zaten...

  • n.doğan 29 Mayıs 2013 16:14

    hala ebs eğitim iş kolunda 1. sırada 5 yıldır böyle peki ne oldu hangi kazanımları elde etti.hükümetin emirlerini yerine getirdi ve öğretmen bu gün en düşük gelirli ve itibarsız memur durumunda yeter artık uyanalım.

    Yorumun Devamı
  • ÖF 29 Mayıs 2013 16:09

    tebrikler eğitim-bir sen