YÖNETİCİ GÖREVLENDİRME SÜRECİ BAŞLADI

Başbakan kim olmalı?

Polise Güzel Haber! 'Ek Gösterge' Hazır

Polise Güzel Haber! 'Ek Gösterge' Hazır

Devlet Memurları Kanunu'nda yapılacak değişiklikler ile kamu çalışanlarına verilecek cezalar da yenileniyor

POLİSE EK GÖSTERGE HAZIR


Ayrıca; Maliye Bakanlığı'nın İçişleri Bakanı Muammer Güler'in gündeme getirdiği polise ek gösterge üzerindeki çalışması da devam ediyor. Çalışma tamamlandığında polislerin hem ücretleri iyileşecek hem de emeklilik tazminat ve maaşları artacak.

 

 

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 25 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • inayet tut 31 Mayıs 2013 16:47

    15.08.2012 polis memuru olarak emekli oldum ekgöstergem 800. aldıgım maaşım 1248 tl hak hiçbir zaman verilmez. alınır 1 mayısları harırlayın.28 şubatları hatırlayın. bu kurumlar olması gerekeni yaptılar.lise mezunu astsubay 01.01.1995 ten itibaren 3600 ekgöstergeli bu kurumu taktir ediyorum .egm teşkilatına diyecek kelime bulamıyorum.çünkü dik duruş yoktur.

    Yorumun Devamı
  • Mustafa 24 Nisan 2013 10:01

    değerli öğretmen arkadaşlar benim abimde öğretmen aldığı ücreti de hiç hesap etmiyorum ama yazın istediği gibi tatilini yapıyor tatil yapacak zamanı var ziz tatil yaparken biz gece gündüz çalışıyoruz keşke öğretmenlere polislerede zam yapsalar. böyle düşünseniz daha iyi olur yıkıcı olmayın yapıcı olun karşılıklı birbirimizi kırmayalım. ayrıca olumsuz yazan öğretmenlerin polisi sevmediklerini düşünüyorum biraz daha okuyup polis olsaydık diyen arakdaşada bir şey söylemet istiyorum ben üniversite sınavında yazmış olsaydım çok bölümleri kazanıyordum bilinki teşkilatımız içinde severek giren doktorluğu bile bırakıp polis olanda var

    Yorumun Devamı
  • bizi insan yerine koyanmı var 13 Nisan 2013 22:14

    sallayın nasılsa polis yer

  • kadir 12 Nisan 2013 14:38

    25 yıldır aynı şarkıyı dinliyorum.3600 ek göstegeyi çıkaracaklarına inanmıyorum. inşaAllah yanılırım.

  • baran 12 12 Nisan 2013 14:18

    tabi kamuda sadece polisler çalıştığı için onlara verecekler. hatta ek göstergeyi 6400 yapsınlar genel müdürlerle aynı olsun. keşke biraz daha okuyup polis olsaydık.....

  • Necati 11 Nisan 2013 12:24

    ölme eşeğim ölme.ne bitmez çalışmaymış yazıklar olsun.hükümet polisin hakkı olanı millet vekillerine tekrar zam olarak yansıtabilir.polis sizden sadaka istemiyor hakkı olanı istiyor.üst kademede bulunan müdürlerimizinde bu konuya eğilmeleri gerekiyor.

    Yorumun Devamı
  • öğretmenlere müthiş fırsat !!!!!! 08 Nisan 2013 20:27

    öğretmenlere 3000 tl maaş fırsatı parasını kendileri ödemek kaydıyla tabanca ve kelepçe alıp mesaiden sonra devriyeye çıkacak öğretmenlere polis maaşı verelim

  • ÖĞRETMENLERE 08 Nisan 2013 19:55

    bir öğretmen arkadaş, çıksın bir sokağa önüne gelen 100 tane polise sorsun, polise zam yapılacakmış ne dersin diye sorsun, o polisler size güler, çünkü 30 yıldır, her yıl polise 10-15 defa zam haberi çıkar,nedense o haberolarak kalır polisin cebine girmez, bu haberlerede öğretmenler atlar, zam yapılsa sanki ceplerinden verecekler ,öğretmenin yılda 2,5 ay tatil, bayramlar tatil, 19 mayıs, 23 nisan, 29 ekim, yılbaşı, 1 mayıs, tatil, kar yağdı tatil, çamura battım, yan geldim tatil, acaba sormak gerek, sizin bu tatil yaptığınız günlerin hangisinde polis tatil yapıyor, öğretmen günde 4-5 saat çalısır, polis günde en az normal görevi olarak 12 saat çalısır, maç, konser varsa, bu 12 saatin üzerine ilave edin, öğretmenede zam yapılmalı, geçim zor, ama öğretmenler neden polislere zam haberinden rahatsız olurlar, polis zam istemiyor, sadece 3600 kadro derecesinin verilmesini 30 yıldır istiyor

    Yorumun Devamı
  • öğretmenlere 08 Nisan 2013 13:32

    arkadaşlar her polise zam heberine atlıyorsunuz bakın bakayım 5 yıldır polise sizden farklı bir zam yapılmışmı bunlar 10 nisan öncesi balonları ..işte yeni polisin maaşı şu kadar diyip duruyorsunuz o polis ayda 240 saat hafta sonu , bayramı , gecesi olmadan çalışıyor bırakında alsın

    Yorumun Devamı
  • öğretmen hariç hersese 08 Nisan 2013 08:39

    bu hükümet öğretmenler hariç herkese zam yapıyor. bu kadar eğitim ve öğretmen düşmanlığı tarihte görülmemiştir.

  • öğretmeni sevmeyen hükümetim 08 Nisan 2013 08:23

    öğretmeni unutan iktidarı da unutur.sandıkta biz de sizi unutacağız.hemde bütün sülalecek.bütün öğretmen camiası olarak unutuldunuz bile...

  • öğretmeni sevmeyen hükümetim 08 Nisan 2013 08:23

    öğretmeni unutan iktidarı da unutur.sandıkta biz de sizi unutacağız.hemde bütün sülalecek.bütün öğretmen camiası olarak unutuldunuz bile...

  • volkan 08 Nisan 2013 08:16

    bu ne kardeşim ya. asgari ücretin 750 tl olduğu ülkede göreve yeni başlayan bir polis memuru 2700 tl alıyor hala polisin maaşını arttıracaklarmış el insaf be kardeşim.

  • öğretmen 08 Nisan 2013 08:13

    bana ne polisin maaşından.... öğretmenler çok az alıyor. eğitim yerlerde sürünüyor. eğitimde her geçen gün aranıyor...eğitim bitmek üzere.....

  • malatyalı 08 Nisan 2013 01:27

    öğretmenlerin düz maaşı polislerin tazminatlarla birlikte aldığı maaştan düşük. fakat ek ders vs. eklendiğinde öğretmenlerin maaşı polisinkinden fazla oluyor. bu arada hesapladım: öğretmenleri 3 ay tatilde de çalışıyor saydığım halde bile polis bir yılda öğretmenin tam 2 katından 48 saat fazla çalışıyor. öğretmenler de hakkını alamıyor gerçi ama polisler daha çok alamıyor. stres, baskı, terör vb. kolay değil. kolay olsaydı ortalama 7 günde 1 polis intihar etmezdi.