MEB YÖNETİCİ DEĞERLENDİRME SAYFASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

Yönetici Atama'da Son Dakika Gelişmesi!

Yönetici Atama'da Son Dakika Gelişmesi!

Milli Eğitim Bakanlığının en büyük sorunlarından birini oluşturan MEB Yönetici Atama Yönetmeliği yeniden revize ediliyor. Memur Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, katıldığı İstanbul 4 nolu şubenin 3.sünü düzenlediği Armutlu Çalıştayında göndeme dair çok önemli açıklamalar yaptı

Milli Eğitim Bakanlığının en büyük sorunlarından birini oluşturan MEB Yönetici Atama Yönetmeliği yeniden revize ediliyor.

 

Gündoğdu, 4-c lilerin çalışma güvencesi, öğretmenlerin ve memurların ekonomik haklarının iyileştirilmesi ve ekonomik düzenlemeler ve MEB'deki en son yönetmelik çalışmaları hakkında bilgi verdi.

 

Gündoğdu yaptığı açıklamada Yönetici Atama yönetmeliğinin yayınlanan halinin sorunlu olduğunu aslında bu sorunların daha da büyük olduğunu, yaptıkları itirazlar neticesinde yayınlanan yönetmelikte bu sorunların asgariye indirilmiş halinin olduğunu ancak hala çok tartışmalı yanlarının bulunduğunu ifade etti.

 

Yönetici Atama yönetmeliğinde Mülakat konusunda flaş açıklamalar yaptı.

 

 Yönetici Atama yönetmeliğinde Mülakat konusunda Müdürlükte Mülakat uygulanacak, müdür başyardımcılığı ve müdür yardımcılığında ise mülakat kalkacak.

 

Eğitim Bir Sen Genel Bşkan Yardımcısı Ramazan ÇAKIRCI bu konuda bir çalışma hazırlayarak MEB'e sundu.

 

Kaynak: Ajanskamu.com

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 117 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • AKİLLER 10 Nisan 2013 10:57

    sınava dayalı atamaları bakanlık kimseye unutturamaz. sınava dayalı atamaları geciktiren bürokratlar hala oturup seyretmeye devam mı????

  • AHMED EFENDİ ADAM OL 09 Nisan 2013 16:49

    azcık susta adam sansınlar ne mülakatı

  • abdullah 09 Nisan 2013 12:01

    hayret böyle bir şey görülmemiş demek ki yayınlanan yönetmelik daha kötü imiş de sendikanın yardımıyla düzeltilmiş. bundan daha kötü nasıl olabiliyor hiç anlayamiyorum yahu acaba daha kötüydü dediklerine göre acaba yönetmelik nasıldı insanlara ne mesaj veriyordu çok merak ediyorum

    Yorumun Devamı
  • EŞİTLİK SAĞLANMALIDIR::: 09 Nisan 2013 10:34

    okulu orta okula dönüşen sınıf öğretmeni idareciler okullarında görevlerine devam etmelidirler. yan alanı olan sınıf öğretmeni idarecilere alan değişikliği hakkı verilmelidir. daha önce verilmiş olan bu haktan bazı idareciler faydalanmış bazıları faydalanamamıştır. iller farklı uygulamalar yapmıştır. iki kurum kodu bulunan okullarda (ilk ve orta okul) sınıf öğretmeni idarecilerden bazıları orta okulla ilişkilendirilmiş alan değişikliği yapabilmiştir.bu hak tüm idarecilere verilmeli haksızlık giderilmelidir. anayasa nın eşitlik ilkesine göre davranılmalıdır...

    Yorumun Devamı
  • kerim aslan 09 Nisan 2013 10:06

    giresun mem de 14 tane şube müdürü görevlendirildi.kimler mi,asaleten 1 gün bile idareciliği olmayanlar.nasıl oldu derseniz ebs li olunca oluyor işte.ne sınav,ne mülakat hiç gerek yok.

  • (bütün yöneticilere mülakat olmalı) diyene! 09 Nisan 2013 09:10

    neymiş,yazılı sınav olursa ergenekoncular,din düşmanları gelirmiş,gelirse gelir lan,çalış da kazan..14 yaşından beri 5 vakit namaz kılarım,ihl mezunuyum,aynı zamanda ebs'liyim,hüseyin çelik zamanında başka sendikalardan 1 gecede ebs'ye geçen,hem de senin dediğin ergenokon zihniyeti türünden yalakaların müdür olduklarını gördük, sınavla bir okulda müdür yardımcısı oldum,daha önce müdürlüğü kazandım kullanmak istemedim,bu sınavda da kazanamadım,önemli olan kim nereyi hak ediyorsa oraya gelsin,en kötü adalet adaletsizlikten,torpilden iyidir..

    Yorumun Devamı
  • Mehmet Bir 08 Nisan 2013 23:58

    yönetici yönetmeliğinde ek-2 ile mayıs ayında yapılan isteğe bağlı atama muhakkak gelmeli.

  • mülakatla atananlarıda görelim 08 Nisan 2013 23:17

    mülakatla atananların sınavla atananlardan başarılı olacaklarını iddia edenler hodri meydan. 76. maddeyle atanıp da başarılı olmuş bir müdür göremedim. senin mülakat dediğin sadece torpildir. 1 saatlik bir görüşmeyle insanın yöneticilik vasfını ölçebileceğini iddia edenler ya müneccim ya da b şıkkı...

    Yorumun Devamı
  • EBS MAĞDURU ESKİ EBS Lİ 08 Nisan 2013 23:07

    armutlu imralıya yakın geçip babanızın elini öpseydiniz. apo 2023 de devlet başkanımız olacak o zaman sendikanıza kıyak geçer belki.

  • sonunda oldu 08 Nisan 2013 21:48

    desenize köylü kurnazı eğitim bir sen liler koltukları kapacak

  • AHMET 08 Nisan 2013 21:15

    idarecilikten çeşitli nedenlerle ayrılanlara geri dönme hakları kesinlikle verilmelidir.

  • ALİ 08 Nisan 2013 21:13

    bakanlık bu çalışmayla yeni yönetmeliği herhalde öğretmenler emekli olduktan sonra yayınlayacak. şu an sadece seyrediyorlar

  • Harun 08 Nisan 2013 20:56

    Allahım sen şu gündoğdunun inleyerek can verdiiği günü göster bu millete

  • hakkı 08 Nisan 2013 20:50

    çeşitli nedenlerle müdüryardımcılığından ayrılanlara tekrar atanması için değişiklik yapılırken gözönünde bulundurlması gerekir

  • haklı konuşun 08 Nisan 2013 20:45

    bu gün mevcut yönetimin tüm yanlış uygulamalarını alkışlayanlar ve malum sendika bilsinler ki birgün kendileri ve çocukları için adaletli bir yönetim gerekebilir.oyüzden biz eğitimciler olarak her zaman doğru uygulamaları alkışlamalıyız.sınavı kazananlar mutlaka koşulsuz atanmalı ve bundan sonra ki atamalarda(2011 sınavını kazananlar hariç) sadece müdürlüklere profesyonelce her türlü önlem alınarak mülakat getirilmelidir.eğitime sözde değil özde inananları saygıyla selamlıyorum.