MÜDÜRLÜK BAŞVURULARINDA MEBBİS EKRANINDA FLAŞ DEĞİŞİKLİK

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK-1 FORMU

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK-1  FORMU

Yayınlamış olduğumuz yönetmelik taslağında eksiklikler ve ek 1 formu bulunmuyordu. Bugün yönetici atama yönetmeliğinin tamamını ve ek 1 değerlendirme formunu derledik yayınladık;

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK 1 FORMU 

 

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ TASLAĞI İÇİN TIKLAYIN.

 

 

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ TASLAĞI İÇİN TIKLAYIN.

Kamuajans.com/Özel Haber

  • Bu haber için 64 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • onuncu köyden öğretmen 21 Haziran 2013 16:21

    parayı basan alıyor....yüksek lisans belgesini....bunun karşılığı 6 puan....ücretsiz yaptınız da biz mi almadık.....param yok kardeşim...kurucu müdürlüklerin nasıl verildiği zaten belli....10 puanda neyin nesi....bu mu adalet....adil bir yönetmelik buysa adil olmayan yönetmelik nerde?

    Yorumun Devamı
  • Hakki 23 Mayıs 2013 07:37

    arkadaşlar birlik olalım ki sesimizi duyurabilelim, 147 yi arayın, bakanlıktaki ilgili birimler mail atın. burda yazmanın yazışmanın bi anlamı yok. ben en az 10 kere 147 yi aradım. ne mi dedim: yönetici atama yönetmeliğinde müdür yetkili öğretmenler ve yüksek lisans mezunlarının mağdur edildiğini düşünmekteyim. çıkarılacak olan yeni yönetici atama yönetmeliğinde, isteğe bağlı yer değiştirmelerde müdür yetkili öğretmenlerin ve yüksek lisans mezunlarının haklarının verilmesi, iyileştirilmesi, müdür yetkililikte geçen sürelerin asil müdürlük puanı ile eşdeğer tutulmasını istediğimi bildirdim ve ilgili birimlere iletilmesini istedim. 1 gün sonra bana döndüler, istekleriniz dikkate alınacak diye. haydi sen de ara sen yoksan eksik kalır bir şeyler. hakkını all.

    Yorumun Devamı
  • suna turan 06 Mayıs 2013 19:13

    olaya tarafsız bakmak lazım gerçekten öncekilerden daha adil.bizim insanımız hep kendi kriterklerine uygun bir ek bir istiyor.bence çok iyi ufak tefek rutuşlar atılabilir.örneğin idarecilikte kesinlikle 5-8 yıl gibi süreler olmalı.öğretmenliği yaşamayan meb de yöneticilik yapamaz yasadfa giden malum bzakanlar gibi sevilmez.kendi kendinin idarecisi olur.eğer halkın idarecisi olacaksanız illa adalet ve uzlaşı şart.

    Yorumun Devamı
  • duran kanmaz 06 Mayıs 2013 19:09

    ödül meselesi çok güzel çözülmüş teşekkürler.öncekilerde sadece başarı ve üstün başarı isim değişikliğine takılan meb yaptığı bu kadar atamada hata etti ve eskiden alınan takdir teşekkür ve aylık ödüllerini büyük bir cehaletle hiçe saydı.bakın ödül alınır ve ömür boyu geçerlidir.hayatın her alanında öyledir.kore gazilerinin bütün ödüllerini geçersiz sayıp,yeni savaşlara bakalım der gibi birşeydi öncekiler.şimdi daha adil olmuş teşekkürler.

    Yorumun Devamı
  • seyfi yılmaz 06 Mayıs 2013 19:05

    güzel ama uzmanlığa az puan verilmiş.

  • servet kale 06 Mayıs 2013 19:04

    uzman öğretmenlik puanı fazla olomalıydı.

  • teşekkürler adil değil 04 Mayıs 2013 15:16

    teşekkür-takdir madem geri gelecekti önceden niçin kaldırıldı?gerekçe şu idi: bunların kriteri yok adamını bulan torpili yapan aldığı için(istisnaları tabiki var). peki başarı yada üstün başarı belgesini niye kimse kolay kolay alamıyor?ben ilerde işime yarar diyen ebs'lilerden olamadım ama ebs'liyim ve 25yıllık öğretmen -idereciyim. benim neden böylebir belgem olmadı şimdiye kadar .derman için bile olsa...bunları adil bulmuyorum

    Yorumun Devamı
  • GÜZEL OLMUŞ? TEBRİKLER 02 Mayıs 2013 14:15

    ille de itiraz edelim mantğı yanlış. gayet güzel bir yönetmelik. bu yönetmeliğin hayata geçirilmesi daha doğru olur.

  • mestek 02 Mayıs 2013 10:31

    sınava girerek ve bir sürü belgeyle uzman ünvanı aldk.takdir ve teşekkür gibi torpil falan da söz konuısu değil.gerçi parasından başka bir fark yok. iptal edilsin diye birbirimizi incitmek yerine, hakedenler için bu ünvanların kazanılmalı için mücadele edilmeli dişye düşünüyorum..

    Yorumun Devamı
  • mestek 02 Mayıs 2013 10:28

    size aynen katılıyorum hocam.ben meslek öğretmeniyim ama ne anlarım anaokulundan?aynı şekilde bir kültür branşını atamak ne kadar sağlıklı? o parasını alır, çalışanlar da sıkıntısını yaşar.benzer sıkıntı kültür branşlarının müdür olarak atandığı meslek liselerinde de fazlasıyla yaşanmaktadır.eşitlik ve adalet tam olmalı ve iş ehline bırakılmalı..

    Yorumun Devamı
  • Burak Ulusoy 01 Mayıs 2013 22:45

    anaokulları da özel eğitim gibi alan bilgisi ister. muhakkak anaokullarında okul öncesi branşına ek puan verilmelidir.

  • 10.köylü 01 Mayıs 2013 18:29

    madde 20 nin 2. bendi gözden geçirilmeli 3 yıllık kurucu müdürlük şeklinde algılanıyorki bu imkansız ayrıca ek 1 de ödül kısmını neden değiştirdiniz teşekkür ve takdiri silmişsiniz

    Yorumun Devamı
  • 10.köylü 01 Mayıs 2013 17:36

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • adalet 01 Mayıs 2013 16:53

    objektif uygulanabilecekse gayet olumlu.belgelerin 1 taneyle sınırlandırılması da çok olumlu olmuş

  • İL İÇİ 01 Mayıs 2013 15:44

    2-kapatılan ve dönüştürülen okulların yöneticiliğini kapsayan 23.maddenin 5.fıkrasına göre yöneticilerin istek ve ihtiyaç doğrultusunda atanacağı belirtilmektedir.bir okul müdürü kendi okulu meslek lisesine dönüştüğünde kendi okulunu istemez ise isteğine göre başka bir kurum müdürlüğüne geçmesi net değildir.istek derken terci hakkını iller nasıl uygulayacak bu konuda ülke çapında farklı uygulamalar olacaktır. 3-yönetmelik taslağının yöneticilik görevinin sona ermesi kapsamlı 24.maddesine 5.fıkrasına göre ,yöneciliği bırakanların ne kadar sürede tekrar yönetici atama isteğinde bulanacağı belirtilmemiştir.eski yönetmeliğe göre bu süre 1 yıl idi.