İLLER ARASI İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRME BAŞVURULARI (EYLÜL 2014)

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK-1 FORMU

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK-1  FORMU

Yayınlamış olduğumuz yönetmelik taslağında eksiklikler ve ek 1 formu bulunmuyordu. Bugün yönetici atama yönetmeliğinin tamamını ve ek 1 değerlendirme formunu derledik yayınladık;

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ EK 1 FORMU 

 

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ TASLAĞI İÇİN TIKLAYIN.

 

 

YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ TASLAĞI İÇİN TIKLAYIN.

Kamuajans.com/Özel Haber

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 64 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • onuncu köyden öğretmen 21 Haziran 2013 16:21

    parayı basan alıyor....yüksek lisans belgesini....bunun karşılığı 6 puan....ücretsiz yaptınız da biz mi almadık.....param yok kardeşim...kurucu müdürlüklerin nasıl verildiği zaten belli....10 puanda neyin nesi....bu mu adalet....adil bir yönetmelik buysa adil olmayan yönetmelik nerde?

    Yorumun Devamı
  • Hakki 23 Mayıs 2013 07:37

    arkadaşlar birlik olalım ki sesimizi duyurabilelim, 147 yi arayın, bakanlıktaki ilgili birimler mail atın. burda yazmanın yazışmanın bi anlamı yok. ben en az 10 kere 147 yi aradım. ne mi dedim: yönetici atama yönetmeliğinde müdür yetkili öğretmenler ve yüksek lisans mezunlarının mağdur edildiğini düşünmekteyim. çıkarılacak olan yeni yönetici atama yönetmeliğinde, isteğe bağlı yer değiştirmelerde müdür yetkili öğretmenlerin ve yüksek lisans mezunlarının haklarının verilmesi, iyileştirilmesi, müdür yetkililikte geçen sürelerin asil müdürlük puanı ile eşdeğer tutulmasını istediğimi bildirdim ve ilgili birimlere iletilmesini istedim. 1 gün sonra bana döndüler, istekleriniz dikkate alınacak diye. haydi sen de ara sen yoksan eksik kalır bir şeyler. hakkını all.

    Yorumun Devamı
  • suna turan 06 Mayıs 2013 19:13

    olaya tarafsız bakmak lazım gerçekten öncekilerden daha adil.bizim insanımız hep kendi kriterklerine uygun bir ek bir istiyor.bence çok iyi ufak tefek rutuşlar atılabilir.örneğin idarecilikte kesinlikle 5-8 yıl gibi süreler olmalı.öğretmenliği yaşamayan meb de yöneticilik yapamaz yasadfa giden malum bzakanlar gibi sevilmez.kendi kendinin idarecisi olur.eğer halkın idarecisi olacaksanız illa adalet ve uzlaşı şart.

    Yorumun Devamı
  • duran kanmaz 06 Mayıs 2013 19:09

    ödül meselesi çok güzel çözülmüş teşekkürler.öncekilerde sadece başarı ve üstün başarı isim değişikliğine takılan meb yaptığı bu kadar atamada hata etti ve eskiden alınan takdir teşekkür ve aylık ödüllerini büyük bir cehaletle hiçe saydı.bakın ödül alınır ve ömür boyu geçerlidir.hayatın her alanında öyledir.kore gazilerinin bütün ödüllerini geçersiz sayıp,yeni savaşlara bakalım der gibi birşeydi öncekiler.şimdi daha adil olmuş teşekkürler.

    Yorumun Devamı
  • seyfi yılmaz 06 Mayıs 2013 19:05

    güzel ama uzmanlığa az puan verilmiş.

  • servet kale 06 Mayıs 2013 19:04

    uzman öğretmenlik puanı fazla olomalıydı.

  • teşekkürler adil değil 04 Mayıs 2013 15:16

    teşekkür-takdir madem geri gelecekti önceden niçin kaldırıldı?gerekçe şu idi: bunların kriteri yok adamını bulan torpili yapan aldığı için(istisnaları tabiki var). peki başarı yada üstün başarı belgesini niye kimse kolay kolay alamıyor?ben ilerde işime yarar diyen ebs'lilerden olamadım ama ebs'liyim ve 25yıllık öğretmen -idereciyim. benim neden böylebir belgem olmadı şimdiye kadar .derman için bile olsa...bunları adil bulmuyorum

    Yorumun Devamı
  • GÜZEL OLMUŞ? TEBRİKLER 02 Mayıs 2013 14:15

    ille de itiraz edelim mantğı yanlış. gayet güzel bir yönetmelik. bu yönetmeliğin hayata geçirilmesi daha doğru olur.

  • mestek 02 Mayıs 2013 10:31

    sınava girerek ve bir sürü belgeyle uzman ünvanı aldk.takdir ve teşekkür gibi torpil falan da söz konuısu değil.gerçi parasından başka bir fark yok. iptal edilsin diye birbirimizi incitmek yerine, hakedenler için bu ünvanların kazanılmalı için mücadele edilmeli dişye düşünüyorum..

    Yorumun Devamı
  • mestek 02 Mayıs 2013 10:28

    size aynen katılıyorum hocam.ben meslek öğretmeniyim ama ne anlarım anaokulundan?aynı şekilde bir kültür branşını atamak ne kadar sağlıklı? o parasını alır, çalışanlar da sıkıntısını yaşar.benzer sıkıntı kültür branşlarının müdür olarak atandığı meslek liselerinde de fazlasıyla yaşanmaktadır.eşitlik ve adalet tam olmalı ve iş ehline bırakılmalı..

    Yorumun Devamı
  • Burak Ulusoy 01 Mayıs 2013 22:45

    anaokulları da özel eğitim gibi alan bilgisi ister. muhakkak anaokullarında okul öncesi branşına ek puan verilmelidir.

  • 10.köylü 01 Mayıs 2013 18:29

    madde 20 nin 2. bendi gözden geçirilmeli 3 yıllık kurucu müdürlük şeklinde algılanıyorki bu imkansız ayrıca ek 1 de ödül kısmını neden değiştirdiniz teşekkür ve takdiri silmişsiniz

    Yorumun Devamı
  • 10.köylü 01 Mayıs 2013 17:36

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • adalet 01 Mayıs 2013 16:53

    objektif uygulanabilecekse gayet olumlu.belgelerin 1 taneyle sınırlandırılması da çok olumlu olmuş

  • İL İÇİ 01 Mayıs 2013 15:44

    2-kapatılan ve dönüştürülen okulların yöneticiliğini kapsayan 23.maddenin 5.fıkrasına göre yöneticilerin istek ve ihtiyaç doğrultusunda atanacağı belirtilmektedir.bir okul müdürü kendi okulu meslek lisesine dönüştüğünde kendi okulunu istemez ise isteğine göre başka bir kurum müdürlüğüne geçmesi net değildir.istek derken terci hakkını iller nasıl uygulayacak bu konuda ülke çapında farklı uygulamalar olacaktır. 3-yönetmelik taslağının yöneticilik görevinin sona ermesi kapsamlı 24.maddesine 5.fıkrasına göre ,yöneciliği bırakanların ne kadar sürede tekrar yönetici atama isteğinde bulanacağı belirtilmemiştir.eski yönetmeliğe göre bu süre 1 yıl idi.

    Yorumun Devamı
  • cinnah 01 Mayıs 2013 15:30

    bu ek 1 le olmaaaaaaaaaaaaaazzz.. 10 puan ek ne demek yahuuuuu

  • İLİ İÇİ 01 Mayıs 2013 15:29

    1- meb 2010 ağustos ayı içerisinde okul müdürü rotasyonunu türkiye çapında yapmış, bir çok yönetici bu rotasyonlar sonucu evlerinden 80-90 km öteye gitmek zorunda kalmıştır,istanbulda kıtalararası yolculuk yapan müdürler mevcuttur.2009 eski yönetmeliğe göre 2 yıl çalışma süresini dolduran geçen mayıs ayında rotasyona uğrayanlar 2 yıl dolmadığı için, tayin isteyemediler,bu yılı beklediler yani yaklaşık 3 yıla yakın çalışmak zorunda kaldılar.şimdi yayımlanan taslağa göre bu süre 3 yılı çıkarılmış ve temmuz ayı baz alınmaktadır.bu nedenle 2010 ağustos ayında rotasyona uğrayanlar bir aylık fark ile yine tayin isteyemeyecek duruma geleceklerdir..adalet bunun neresinde insanları 1 yıl daha zor şartlarda çalışmaya mahkum etmek hangi vicdan ve akla sığar.yönetmelik henüz yayımlanmadan bu süre tekrar 2 yıla çıkarılmalı,yada tayin dönemi olarak 1 eylül tarihi baz alınmalıdır.

    Yorumun Devamı
  • eğitimci 02 01 Mayıs 2013 15:28

    10 puan ek puan korkunç bi haksızlık.. duyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnn

  • takdir teşekkürler nerede 01 Mayıs 2013 15:16

    bu nasıl iş! başka sitelerdeki ek 1 taslağında takdir ve teşekkürre puan gösteriliyordu ki doğrusu da budur. ama burada bunların adı geçmiyor.

  • adıyaman 01 Mayıs 2013 14:54

    uzman ve başöğr. puan verilmemeli çünkü bir seferliğine yapılıp herkes oldu haksızlık bu

  • Gözlem 01 Mayıs 2013 13:22

    bence bu ek-1 hayal ürünü gibi.yeni ek-1 farklı.örneğin teşekkür,takdir,aylıkla ödüllendirmeye yeni ek-1 'de yer verilmiş.burada yayınlanan eski ek-1.

  • Sadettin BEY 01 Mayıs 2013 12:30

    sayın site yön(lendirici)eticileri başka bir sitede belgeler bölümünde takdir teşekkür ve maaşla ödül varken siz nasıl çıkardınız?söyler misiniz? belgelerin nasıl verileceği ile ilgili kriterler belli iken bizim okulun hizmetlisinin fedakarca çalışma memurumuzun yıllık izin kullanmadan çalışma gibi ölçütlerle başarı belgesi ile ödüllendirildiği bir ortamda belgelerin eski yeni diye ayırdedilmesi sizin temenniniz mi yoksa tahmininiz mi?

    Yorumun Devamı
  • isteğe bağlı 01 Mayıs 2013 12:19

    yüzdesi düşürülse de hizmet puanı kesinlikle olmalı.

  • uzmanlık ayıbı 01 Mayıs 2013 11:50

    halen yine uzmanlığa puan veriyorlar. bizi sınava bile sokmadılar yıllardır uzmanlık ücretinin üstüne yattıkları gibi bizi burdada mağdur ediyorlar. uzmanlık sınavı vardamı biz uzman olamadık bu haksızlık giderilmeli uzmanlık puanı ek 1 de olmamalı

    Yorumun Devamı
  • ankarali 01 Mayıs 2013 11:39

    bu ek 1 70 alan yadsliyi 100 alan genclerin onune tasir. adıl olmalı

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:28

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:22

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:22

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:22

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:22

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:11

    bu ek-1 yazılı sınav puanını etkisiz kılar. gençlerin önünü tanmamen kapatır. kendisinden 70 alıp barajı geçen 20 yıllık birisi çok kolaylıkla 80 alan birinin önüne geçebilir. !0 puan hizmet süresinden 3 puan uzmanlıktan bir de ilahiyatçı ise 85 alanıı bile geçer.

    Yorumun Devamı
  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:08

    bu ek-1'e göre gençlerin atanması imkansız. hele hele imamhatp ve neslek liiselerine atanması gayri mümkün. yayınlanmadaan mutlaka değitirlmesi lazım

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:06

    bu ek 1 geçlerin önünğ keser kesinlikle yayınlanmadan değiştirilmesi lazım

  • ek-1 01 Mayıs 2013 11:05

    bu ek-1'e göre gençlerin sınava girmesine hiç gerek yok. çünkü kendisinden 10 puan düşün alan birisi bile rahatlıkla önüne geçebilir. '0 yıllık biri 10 puan hizmet süresinden 3 puan uzmanlıktan aldımı 13 puan eder. genç arkadaş 5 yıllık ise 2.5 puan ordan geliir başka yok. yaşlı taknolojiden anlamayan kafasındaki kalıpların dışına çıkamayan kişiler yönetimde devam eder.

    Yorumun Devamı
  • sınavlı atama 01 Mayıs 2013 11:04

    sınava dayalı atama takvimi mutlaka belirlenmeli,niye kimse bunu görmüyor?

  • masum 01 Mayıs 2013 10:24

    çok ama çok çok kötü bir ek-1 formu size hayırlı olsun inşaAllah bakanlık sizi dinlmez

  • 10.köylü 01 Mayıs 2013 10:19

    yönetmelik genel hatları ile oldukça güzel ek-1 de bunu tamamlamış bir kaç tane itiraz edilen durumlar düzeltilirse %90 ları geçen taraf bulacaktır..----- madde 20 nin 2.bendi açıklığa kavuşturulmalı..------2010 ve 2011 yıleında rotasyona tabi tutulanların yeniden tayin isteme süreleri dikkate alınmalı--------yöneticilerin yeniden tayin isteme süresi 2 yıla indirilmeli açıklama 3 yıllık kurucu müdürlük diy bir durum yok

    Yorumun Devamı
  • hüseyin 01 Mayıs 2013 10:14

    hizmet puanı yapmış olduğumuz eğitim yönetimi alanındaki yüksek lisans ve doktora puanlarımızı kuşa çeviriyor, anlamsızlaştırıyor. o nedenle hizmet puanına gerek yoktu zaten ek-1 de.

    Yorumun Devamı
  • çok iyi 01 Mayıs 2013 10:11

    hizmet puanı gereksiz. isteğe bağlı ve yeniden atamada sadece ek-1 değerlendirme formu yeterlidir. hizmet puanı öğretmen atamalarında zaten kullanılıyor. yöneticilikle hizmet puanının hiçbir ilgisi yok. ek-1 gayet iyi.

    Yorumun Devamı
  • salim 01 Mayıs 2013 10:05

    hizmet puanı saçmalığı nerden çıktı?5 yıl müdür yard. yapıp öğretmenliğe dönen birisi ile hiç yöneticilik yapmayan birisi puan eşitliği halinde hiç yöneticilk yapmayanın hizmet puanı yüksek diye idareci yapmak saçmalıktır.liyakat ilkesine aykırıdır.

    Yorumun Devamı
  • ahmet 01 Mayıs 2013 09:51

    eskiden alınan teşekkür ler ne olacak..............

  • rotasyon 01 Mayıs 2013 02:34

    meb 2010 ağustos ayı içerisinde okul müdürü rotasyonunu türkiye çapında yapmış, bir çok yönetici bu rotasyonlar sonucu evlerinden 80-90 km öteye gitmek zorunda kalmıştır,istanbulda kıtalararası yolculuk yapan müdürler mevcuttur.2009 eski yönetmeliğe göre 2 yıl çalışma süresini dolduran geçen mayıs ayında rotasyona uğrayanlar 2 yıl dolmadığı için, tayin isteyemediler,bu yılı beklediler yani yaklaşık 3 yıla yakın çalışmak zorunda kaldılar.taslağa göre bu süre 3 yılı çıkarılmış ve temmuz ayı baz alınmaktadır.bu nedenle 2010 ağustos ayında rotasyona uğrayanlar bir aylık fark ile yine tayin isteyemeyecek duruma geleceklerdir.adalet bunun neresinde insanları 1 yıl daha zor şartlarda çalışmaya mahkum etmek hangi vicdan ve akla sığar.yönetmelik henüz yayımlanmadan bu süre tekrar 2 yıla çıkarılmalı,yada tayin dönemi olarak 1 eylül tarihi baz alınmalıdır.

    Yorumun Devamı
  • polat 58 01 Mayıs 2013 00:54

    taktir ve teşekkür belgeleri ne oldu onların hükmü yok mu o zaman niye verildi. en azından onlarında bir genelgeyle düzenlenmesi gerekiyor

  • yönetici 01 Mayıs 2013 00:35

    yazılı sınavla anadolu liselerinde görev yapan öğretmenler idarecilikte önceliği unutlmuş galiba

  • anadolu lisesi 01 Mayıs 2013 00:33

    anadolu liselerine atamada sınav kazananların önceliğine ne oldu

  • mavi 01 Mayıs 2013 00:33

    spor liselerine ne oldu

  • TUNCAY KILINÇ 01 Mayıs 2013 00:32

    spor liseleri ve anadolu lisesi idarecilerinin nasıl atanacağından bahsedilmemiştir

  • isteğe bağlı 01 Mayıs 2013 00:00

    isteğe bağlıyı bulunan yerlerin şartlarına göre yapılmalı.ücra yerdeki biri ile merkezi bir yerdeki birini ek-1 göre değil de,o yerlerin puanlarına göre yer değiştirmeli.yani hizmet puanı esas alınmalı.antıklısı olan da bu......

    Yorumun Devamı
  • aynen 30 Nisan 2013 23:35

    taslağı gece 1 ekadar kamudan haberi sitesinden öğreniyooruz.hangisi yetkili senika.bizim sendikamız nerde....hizmet puanı olcak dendi.ama ek-1 de yokkkkkkkk

  • hizmet puanı 30 Nisan 2013 23:33

    yüzde 1 de olsa ek-1 de olmalı.sendikamızın talepleri bu noktada idi...

  • ek puan 30 Nisan 2013 23:17

    ek puan bölümünden tüm liselere atanma şansını bulan ialahiyat mezunlarına ek puan verilmesi tamammen haksızlık olarak görüyorum

  • atama 30 Nisan 2013 23:04

    arkadaşa katılıyorum.yönetici atama yönetmelik taslağını bile kamudan haberden öğreniyoruz.valla helal olsun.ben de sendikamın bir faydasını göremedim...

  • NE ODU HİZMET PUANI 30 Nisan 2013 22:49

    hizmet puanı nerde??????????türk eğitim sen her dile getirdiğini yaptı nerdeyse.tebrik ederim..bir eğitim bir senli olarak hizmet puanı olsun dedik....ama nerde....

  • müdür yrd. adayı 30 Nisan 2013 22:38

    yeni yonetmeliğin atamaları için yeni sınav istiyoruz

  • hasan 30 Nisan 2013 22:38

    çok güzel arkadaşlar halan armudun sapı üzümün çöpü diyorsunuz .bu şekliyle mükemmmel

  • AKIN GENÇ 30 Nisan 2013 22:21

    yöneticiliğe atanma genel şartlarında 5.md. ç)soruşturma sonucu son 4 yıl içinde yöneticilik görevi üzerinden alınmamış olmak derken madde 20.soruşturma sonucu yöneticilik görevinden alınarak öğretmen olarak atananlar yeni görevlerine başlamalarından sonra 3 yıl geçmeden yöneticiliğe başvuramaz diyor.bu çelişki giderilmeli ve madde 5. genel şartlar eski yönetmelikte olduğu gibi 3 yıl olarak düzenlenmelidir.ayrıca "disiplin affı" nın çıkmak üzere olduğu bir dönemde disiplin cezalarına verilen bu ağır ceza puanları ne böyle...

    Yorumun Devamı
  • AKIN GENÇ 30 Nisan 2013 22:20

    yöneticiliğe atanma genel şartlarında 5.md. ç)soruşturma sonucu son 4 yıl içinde yöneticilik görevi üzerinden alınmamış olmak derken madde 20.soruşturma sonucu yöneticilik görevinden alınarak öğretmen olarak atananlar yeni görevlerine başlamalarından sonra 3 yıl geçmeden yöneticiliğe başvuramaz diyor.bu çelişki giderilmeli ve madde 5. genel şartlar eski yönetmelikte olduğu gibi 3 yıl olarak düzenlenmelidir.ayrıca "disiplin affı" nın çıkmak üzere olduğu bir dönemde disiplin cezalarına verilen bu ağır ceza puanları ne böyle...

    Yorumun Devamı
  • AKIN GENÇ 30 Nisan 2013 22:20

    yöneticiliğe atanma genel şartlarında 5.md. ç)soruşturma sonucu son 4 yıl içinde yöneticilik görevi üzerinden alınmamış olmak derken madde 20.soruşturma sonucu yöneticilik görevinden alınarak öğretmen olarak atananlar yeni görevlerine başlamalarından sonra 3 yıl geçmeden yöneticiliğe başvuramaz diyor.bu çelişki giderilmeli ve madde 5. genel şartlar eski yönetmelikte olduğu gibi 3 yıl olarak düzenlenmelidir.ayrıca "disiplin affı" nın çıkmak üzere olduğu bir dönemde disiplin cezalarına verilen bu ağır ceza puanları ne böyle...

    Yorumun Devamı
  • adalet 30 Nisan 2013 22:05

    hani hizmet puanı yok mu?

  • editörüm 30 Nisan 2013 20:27

    bu ek 1 formu yeni taslağın ek 1 formu mu? yoksa sizin tahminen hazırladığınız form mu? eğer yeni yönetmeliğin ek 1 i ise neden tamanın göremiyoruz?

  • misafir 30 Nisan 2013 20:27

    işte budur ..takdir teşekkür çöpe gidecekti nerdeyse ...yeniden atama çok güzel olmuş...başarılı bir taslak

  • Kemal Karadayı 30 Nisan 2013 19:52

    form sayfası tam olarak gözükmüyor. madem ek 1 formu elineze ulaştı neden doğru dürüst yayınlamıyorsunuz

  • TEK EKSİ MADDE 15 30 Nisan 2013 19:51

    bu yönetmeliğin tek eksiği madde 15 süre 2 yıla çekilirse mükemmel bir yönetmelik

  • konya 30 Nisan 2013 19:45

    sizde yarım yamalak ek 1 yayınlıyorsunuz

  • hikmet erdoğan 30 Nisan 2013 19:28

    her ne kadar takdirname ve teşekkürname verilmiyor olsa da alınmış olunan bu belgelerde dikkate alınmalıdır.geçmişte alınan bu belgelerin kabu edilmemesiyle geçmiş başarılar yoksayılmış olunur.