İŞTE GALATASARAY'IN YENİ TEKNİK DİREKTÖRÜ

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

USTA ÖĞRETİCİLERİN KADRO TALEPLERİ

USTA ÖĞRETİCİLERİN KADRO TALEPLERİ

USTA ÖĞRETİCİLERİN KADRO TALEPLERİ

Aynı statüde çalışan usta öğretici olma durumuna istinaden: Kuran kursu usta öğreticilerine 2005 -2013 yılları arasında üç ay çalışmış olma şartı ile verilecek olan kadro hakkının Halk Eğitimi ve Özel Eğitim kadrosuz usta öğreticilere de verilmesini talep ediyoruz. Aynı kadro hakkının Halk eğitimi ve özel eğitimi kadrosuz usta öğreticilerine verilmemesi Anayasanın eşitlik ilkelsine aykırı bir durum teşkil etmektedir. TALEP ÖZETİ; Kuran kursu usta öğreticilerine verilen kadro hakkının MEB ?n da Çalışan usta öğreticilere de verilmesini talep ediyoruz.

USTA ÖĞRETİCİLER

  • Bu haber için 11 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • ali çelik 09 Aralık 2013 03:28

    benim güzel kardeşlerim bu hükümetin bizi duyacagını sanıyorsanız yanılıyorsunuz çünki onlar bu ülkeyi ayrıştırma bölme parçalama kardeşlik diyerek kardeşliklerimize sınır koyma peşinde kuran kursları meselesi de şu dur biz müslümanlar olarak dinimizi yaşamasak da dinimize sadık ve gerekirse dinimiz için seve seve ölen bir milletiz bunu bildikleri için zaten bizide dinimizi kullanarak bizleri kandırmıyorlarmı biz bunlar yok iken de dindardık şimdide anlayacanız bunların adaletle hakla işleri yok onların derdi büyük bizlergibi küçük işlere bakmıyorlar gene kadro işini verirken gene adam seçdiklerini bir kere daha görmüş olduk artık anlayın kardeşlerim anlayın ben anladım sanırım.

    Yorumun Devamı
  • usta öğertici 01 Ekim 2013 18:04

    başbakanımız hak hukuk iyi biliyorsan bizim hakkımızıda ver artık ben malatya yeni geldim eşimin işi dolayısıyla ama burda ki halk eğitim müdürü hiçde iyi karşılamadı hatta bana be niye san görev verim benim kendi adamım var dedi dışardan gelmişsen sana görev vereceğime kendi elemanıma görev veririm ben mağdurum kadro verilse idi bu adam bunu diyemezdi hatta benim yanımda sorununu dile getiren kendi usta öğreticisinede canımı sıkma sana da görev vermem bi daha diye tehdit etti yeter artık dayın varsa işin yürüyor yoksa sanada ekmek yokkkk

    Yorumun Devamı
  • arzu özer saruhan 27 Eylül 2013 13:27

    sayın arkadaşlar yorumlarınıza katılıyorum kadro bekliyoruz inşAllah.

  • hakan genç 14 Eylül 2013 22:45

    ben bil bilgisayar programcısı olarak yıllardır halk eğitim merkezinde bilgisayar kursları vermekteyim bizlerin çalıştığı şartlarda kimse çalışmaz sanede Allaha havale ediyorum diyanette 3 aylık kurs veren kadrolu oluyor ama halk eğitimin lokomotifi olan emek veren usta öğreticilere kadro yok bizlerde hakkımızı istiyoruz

    Yorumun Devamı
  • orhan kılıç 09 Eylül 2013 13:09

    usta öğreticilerin önce çalışma şartlarına bakın hiç bir kurum bu zor şartlarda insan çalıştıramaz lütfen artık ustaöğreticilere hak ettikleri statüyü verin onların çabaları ülke kadınlarına meslek öğretmek ve geçinebilmek

    Yorumun Devamı
  • rknzfr 02 Eylül 2013 19:25

    3 ay ders verenleri öğretmen yapıp yıllarca usta öğreticilik yapanları görmemek akıl mantık işi değil. adalet bu değil. hak bu değil.

  • Halime Erten 01 Eylül 2013 09:05

    8. yıl usta öğreticilik yaptım mardinin mazıdağı ilçesinde yaşıyorum bizde diğer arkadaşlar gibi kadro istiyoruz. yetkililerden bu konuda duyarlı olmalarını istiyoruz.

  • aylin doğan 28 Ağustos 2013 21:48

    5-10 hatta17 yıldır kadrosuz çalışıyoruz üç aya kadro varda eşitlikse eşitlik yenilen hakkımızı versinler emek aynı değilmi bu ne ayrımcılık emeklilik için siğortamız bile tam yatmıyor

    Yorumun Devamı
  • fadime s 26 Ağustos 2013 10:53

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • AYSUN K 10 Ağustos 2013 00:19

    arkadaslar bizler usta öğreticiler olarak en ücra köşelerde kar kış soguk demeden ekmegımızn pesıne sıcak yuvalarımızdan ayrılıp gıdıyoruz en agr sartlarda calısıyoruz.senenın 6 ay calısıp 6 ay boşta kalıyoruz .sömestrıtatıllerınde tummemur arkadasaların sıgortası maaası fazla fazla yatarken bızlerın maaasları kesıntıye ugrayo sıgortamız odenmıyo resmı tatılerde yıne paramız kesıntıye ugruyo ...yınede sukredıp calısıyoruz ...şimdi sorarım sıze meur arkadaslar sızler her ay maaş aldıgınz halde ayın sonunu zar zor getırırken bızler senenın 6 ay alısıp 6 ay bostakaldıgımız donemde ne yıyıp ne ıcelım kıramızı evımızı nasıl gecındırelım arkadaşlar sızlerı sagduyulu davranmaya davet edıyyorm...ülkemdekı adalete güvenıyorum er geç yerını bulacaktır bizim emeklerımız göz ardı edılmeyecektır ...rabbım hakkımzdan hayırlısını nasıp etsın ....

    Yorumun Devamı
  • canan t 30 Temmuz 2013 04:11

    haklısınız bizler torpille bir yerlere gelemedik çok zor şartlarda çalışıyoruz fakat sizin torpille gellediğiniz şüpe götürüyor.

  • Ahmet 23 Temmuz 2013 00:16

    arkadaş biz kadrolu memurlar enayiymişiz, neden kpss den yüksek puan alıp da kadrolu memur olduk ki. torpilini bulup bir usta öğretici olur sonra kadroya geçerdik. sözleşmelilerde de aynı şey oldu, adam kadrolu meslektaşından 20 puan eksik kpss puanı alıp sözleşmeli olmuş ama beğenmiyor sözleşmeliliği kadrolu olmak istiyor, madem girseydin kpss den yüksek puan alıp da kadrolu olsaydın. burası adaletsizlikler ülkesi nasıl olsa.