GÜNDOĞDU'DAN FLAŞ AÇIKLAMALAR!

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Taşra Teşkilatı Yöneticileri Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği Çıkıyor

Taşra Teşkilatı Yöneticileri Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği Çıkıyor

Taşra Teşkilatı Yöneticileri Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği

Taşra Teşkilatı Yöneticileri Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği bitti.
Yaklaşık 2 yıldır çıkması beklenen ve sürekli ertelenen yönetmeliğin son halini aldığı ve bu hafta yayınlanmasının kuvvetli ihtimal olduğu bilgisine ulaştık.

Yeni yönetmelik diğer Bakanlıklar gibi bölge esaslı çalışmayı öngörüyor. Rotasyonun, bulunduğu ilde yönetici olarak toplam 8 yıl görev yapan herkesi kapsayacağı, yer değiştirmelerin haziran ayında uygulanacağı ve yeni yerlerde temmuz ayında göreve başlanacağı yönetmelikte yer alan diğer hususlar.

  • Bu haber için 41 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Yalan 23 Mayıs 2013 10:28

    cek,cak, cek, cak, cek, cak,cek,cak, cek, cak, cek, cak, cek,cak, cek, cak, cek, cak, cek,cak, cek, cak, cek, cak, cek,cak, cek, cak, cek, cak, cek,cak, cek, cak, cek, cak, cek,cak, cek, cak, cek, cak, .......sürer gider bu hikaye.

    Yorumun Devamı
  • bu habere 23 Mayıs 2013 08:39

    kaynak yok.. açıklama yok.. zaman yok.. yer yok.. mış muş miş.. bu mudur habercilik???

  • UCUBE YÖNETMELİK 23 Mayıs 2013 07:12

    haberi yazan ve konusu muallak.sadece gündem oluşturmak.kamuajans editörüne ricamız, biraz ciddiyet.insanlar sizin ciddiyetinize göre sayfayı geziniyorlar.yönetici atama konusundaki hassasiyetinizi biliyoruz.selamlar.

    Yorumun Devamı
  • Hacı 22 Mayıs 2013 22:22

    devlet memurları yer değiştirme yönetmeliğine göre müdürlerin ilk atamasında doğuya gitmesi gerekıyor.ilk atamada hangi müdürü oraya gönderdiniz.şimdi nasıl göndereceniz.amaç istifa ettirmek.ecevit iktıdarı boyle yapmıştı.sizde yapın.ancak yuvaları dağıtırsınız siz !

    Yorumun Devamı
  • Hacı 22 Mayıs 2013 22:04

    herkesin adamı var.nasıl uygulayacanız rotasyonu.ilçe müdürleri hepsi torpilli nasıl değiştireceniz.birde seçım var.

  • öğretmen 22 Mayıs 2013 22:02

    haberlerinizle öğretmenleri sömürüyorsunuz sadece. hiçbir bilgi aldığınız yok.

  • Yönetici X 22 Mayıs 2013 21:17

    haberi yazan ve konusu muallak.sadece gündem oluşturmak.kamuajans editörüne ricamız, biraz ciddiyet.insanlar sizin ciddiyetinize göre sayfayı geziniyorlar.yönetici atama konusundaki hassasiyetinizi biliyoruz.selamlar.

    Yorumun Devamı
  • özgür 22 Mayıs 2013 19:14

    arkadaşlar bu yönetmelik bizim beklediğimiz eğitim kurumları yönetici atama yönetmeliği değil.. başlığı ve haberi dikkatl, okuyalım..

  • Murat Yılmaz 22 Mayıs 2013 18:34

    8 yıl çok fazla geri adım çok yanlış hep insanlar düşünüldüğü için belimizi doğrultamıyoruz osmanlıda hattatlar işsiz kalmasın diye matbaa gelmedi serbest kıyafette yıllarca tekstilciler mağdur olmasın dendi hala lobi çalışmaları sürüyor minibüs şöförü magdur olmasın diye halk perişan üst üste meb son 10 yılda ilk defa toplum yararına bir karar aldı şimdide müdürler mağdur olmasın önce 8 sonra yok okul ismi değişti yok şu oldu 10- 15 biz bu kafayla başımızı............. kurtaramayız

    Yorumun Devamı
  • sınavzede 22 Mayıs 2013 17:39

    ilkönce sınavlı atama yapılmalı kardeş.bu dünyanın birde altı var.

  • sselo 22 Mayıs 2013 17:35

    sonunda çok şükür.. hadi hayırlısı diyelim..

  • yazık 22 Mayıs 2013 17:30

    geri vitesle ileri demokrasiye gidilmez ileri demokrasi lafını duyunca 28 şubat yönetmeliği geliyor aklıma

  • Herşeyin Hayırlısı Olsun. 22 Mayıs 2013 17:15

    1-2 hafta içinde yeni yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliğininde revize edilerek yayınlanacağını ümit ediyoruz.

  • hsyn 22 Mayıs 2013 16:54

    rabbime hamd olsun. milletin eğitimi ve öğretimi emin ellerde , yılmadan ve yorulmadan çalışıyorlar...Allah afiyet versin. yakında bu gidişle; muasır medeniyetleri de geride bırakırız.

    Yorumun Devamı
  • sınava dayalı atama 22 Mayıs 2013 16:47

    şu sınava dayalı atama zaten yapıldı yazan arkadaşlar yani sınavı kazanamayan görevlendirmeler,siz ne yüzsüzsünüz,gidin biraz çalışın siz de kazanın ve ozaman anlarsınız önce emeğin karşılığının verilmesi gerektiğini.. şubatta yapılacak olan sınava dayalı atamalar nezaman yapıldı?