MÜDÜRLÜK BAŞVURULARINDA MEBBİS EKRANINDA FLAŞ DEĞİŞİKLİK

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Şube Müdürlüğü Sınavı Sıralama Listesi Neden Açıklanmadı?

Şube Müdürlüğü Sınavı Sıralama Listesi Neden Açıklanmadı?

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SINAV SONUÇ LİSTELERİ NEDEN AÇIKLANMADI?

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SINAV SONUÇ LİSTELERİ NEDEN AÇIKLANMADI?

29/12/2013 tarihinde yapılan Taşra Teşkilatı Şube Müdürlüğü görevde yükselme sınav sonuçları, 03/01/2014 tarihinde ÖSYM tarafından,07/01/2014 tarihinde de Milli Eğitim Bakanlığı'nca açıklanmıştır. Yapılan her iki sınav sonucu açıklamasında da adayların aldıkları puanlar açıklanmış, ancak sınav sonuçları liste halinde ilan edilmemiştir.

M.E.B. Personelinin Görevde Yükselme, Unvan Değişikliği ve Yer Değiştirme Suretiyle Atanması Hakkında Yönetmeliğin ; 13. maddesinin(3). fıkrasında "Sınav sonuç listesi puan üstünlüğüne göre oluşturulur ve ilan edilir." hükmü yer almaktadır.

Yönetmeliğin ilgili hükmü bu kadar açıkken, bakanlığın sınav sonuçlarını yönetmelik hükümlerine göre açıklamamasının izah edilebilir bir yanı gözükmemektedir.

Sınav sonuçlarının ilgili yönetmeliğin 13. maddesi gereğince; puan üstünlüğüne göre oluşturulmuş liste şeklinde ilan edilmesi için Milli Eğitim Bakanlığı'na Resmi Başvuru yaptık!

  • Bu haber için 31 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Talebe 10 Ocak 2014 18:42

    ben hala soru ve cevapların neden yayınlanmadığını merak ediyorum ama bu saatten sonra bu kadar tartışmalı bir sınavın iptal edilmesi gerektiğini düşünüyorum

  • ZEKERİYA AZ 10 Ocak 2014 18:26

    kadir kardeş , 70 i aldın ise saygı duyarım ancak ; 1921 anayasası sorusu , anayasa ile mi ilgili inkilap tarihi ile mi ilgili? atatürk ilke ve inkilapları konusunda anayasal olarak yıllarca zorunlu eğitim verilir de , onlardan hiç bahsetmeden bu konunun dışında ancak böyle sorulur. bence bu işte kumpas var... para l ı oluşum var. ağaoğlunun şahitleri gibi şahitler var.

    Yorumun Devamı
  • uğurlu deniz 10 Ocak 2014 18:21

    bir gecede yönetmelik değişikliği yapıldı.yine aynı senaryo oynanıyor.ülkede her kademeye olduğu gibi mülakatlara da maalesef siyaset karıştırdılar. bunun sonu nereye varacak merak ediyorum !!! koskoca milli eğitim camiasını çocuk oyuncağına çevirdiler.yaşananları esefle kınıyorum.camia içinde ikilik yaratmaya, camia içinde ayrılık gayrılık oluşturmaya kimsenin hakkı yoktur.bundan sonra her şey farklı olacak.

    Yorumun Devamı
  • adıyaman 10 Ocak 2014 16:01

    ya sıralama kamuajansı sıralama

  • kadir keser 10 Ocak 2014 14:43

    şurdaki yorumlara bakıyorum da kazanamayanların aslında nasıl da hak etmediklerini görüyorum.hiç bir soruda hata yok.bilgi fukarasısınız.umum genel demektir zaten.21 anayasasında yargıdan bahsetmez.bu soru ınkılap tarihi bağlamında sorulmuştur.merkez ilçeye bağlı belde yok mu kardeşim onu soruyor.önce öğrenin de gelin.51 doğruyu boşuna yapmadım.

    Yorumun Devamı
  • tes iptal davası açtı 10 Ocak 2014 14:27

    gerekçe: 5 hatalı soru

  • SEDATÇI 10 Ocak 2014 14:07

    lütfen şu sıralamayı da sorularıda yayınlayın

  • TESLİ 10 Ocak 2014 12:57

    ösym havarisi kesilen arkadaşlar yönetmelik açık -hatalı soru- diyor : 1-vaşigton, merkez belde , genel müfettişliği (aslı umum müfettişliği olacak ) hatalı 2- anayasa ‘milletvekilliği düşmesi’ ile ilgili soru çift cevaplı 3-zeigarnik ile ilgili soru konu dışı hatırladığım bu kadar daha da hatalı soru var. bu sınavın iptal olması için her şey mevcut. yönetmeliği iyi okuyun bir de soruları gözünüzde canlandırın o zaman görürüsünüz neden iptal olacak.

    Yorumun Devamı
  • bco 10 Ocak 2014 12:34

    tuzu kuru olan birisi de hemen cevap yazmış. "sen şişine bak". ne demek istemişse. işte yönetici adayı. yazışmadan bile yoksun bu insan yönetici olacak. yazık.

  • bco 10 Ocak 2014 12:29

    bu sınavlar formaliteden öteye gitmez. sadece savunma mekanizması olarak kullanılacak bir araçtır bu sınavlar. bunu sağır sultan biliyor. çünkü uzun yıllardan beri bu böyle. sonuçta da eğitim hali ortada. çünkü vasıfsız ne kadar insan varsa yönetici konumunda.

    Yorumun Devamı
  • fatma yılmaz 10 Ocak 2014 11:43

    görevde yükselme sınavında çift cevaplı soruları çoğunlukta bulunmaktaydı. sorular kafa karıştırıcı ve netlikten uzak bulunmakta.türkçe soruları dil bilgisi ağırlıklı ve bir soru içinde 5 tane soru bulunmaktadır.süre yeterli değildi.bir an önce soruların yayınlanması gerekmektedir.

    Yorumun Devamı
  • kaan can 10 Ocak 2014 11:18

    madem yazılı sınavın hiçbir etkisi yok o zaman neden sınav yaptılarki mülaktla alsalardı

  • Sıralamalar 10 Ocak 2014 10:50

    sıralamalar yayınlanınca ne olacak ki. kazananların tamamı mülakata zaten çağrıldı. yönetmelik gereği yazılı sınavın atama puanına herhangi bir etkisi de yok zaten. kazan arkadaşlar yazılı sınavda göstermiş oldukları başarıyı sözlü sınavda da göstereceklerdir inşAllah...

    Yorumun Devamı
  • birisi 10 Ocak 2014 10:40

    bu sınavda %5 ten fazla hatalı veya eksik soru vardır iptali gerekir.

  • okul rehber öğretmeni 10 Ocak 2014 10:35

    20 ocak 2014 pazartesi günü açıklanacak./ tır. açıklamayı takip eden itiraz süresi ve itirazların karara bağlanması 20 ocak tarihine kadar bitecektir. kılavuzda açıklanan bilgilere göre süreç böyle...