AVCI'DAN ÖĞRETMEN ROTASYONU AÇIKLAMASI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Sınav Var Okullar Tatil

Sınav Var Okullar Tatil

Milli Eğitim Bakanlığının SBS yerine getirdiği 8'inci sınıflar için ortak sınavlar, 28-29 Kasım'da yapılacak.

Milli Eğitim Bakanlığı'nın SBS yerine getirdiği 8'inci sınıflar için ortak sınavlar, 28-29 Kasım'da yapılacak.

 

Bakanlık, sınavın uygulamasına ilişkin “Sınav yapılacak okullarda sınav günleri ders yapılmayacaktır” açıklaması yaptı. Buna göre, bir yılda 4 gün, 8'inci sınıfların yanı sıra diğer öğrenciler de eğitim alamayacak. İlkokul ve ortaokulların ortak binayı kullandığı okullarda ilkokul 1'inci sınıfların bile 2 gün tatil edilecek olması tepki çekti. Eğitim-İş Genel Başkanı Veli Demir, “1 milyon 400 bin 8'inci sınıf öğrencisi için 10 milyon öğrenci mağdur ediliyor” dedi.

 

  • Bu haber için 11 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • s.güray 10 Kasım 2013 00:18

    4+4+4 den geri dönerek türkiyenin geleceğini kurtarırsınız.

  • gurbet 09 Kasım 2013 20:51

    kardeşim yaparsın hafta sonu olur biter...eğitiş iş haklı...

  • 4+4+4 e ayar verilsin 09 Kasım 2013 20:22

    tekra 5+3+3 olsun imam hatip eğitimi ilkokul 1 de başlasın bağımsız olan ima hatip olsun.ders saatleri tekrar acil 6 saate çekilsin 13 saat geceden geceye sürüyor. eğitim tamamen türkiyede bvitmiştir.acil önlemler alınmalı.üniversitelerde bölümlerin 100 de 80 kapatılmalı ki kaliteli öğretmen yetiştirilsin mevcut öğretmenlerin de ataması yapılabilsin artık sokakta kimi bulksak ders boş geçmesin diye tutup derslere koyar olduk

    Yorumun Devamı
  • kenan 09 Kasım 2013 19:38

    çoğu okul güneş doğmadan başlıyor, güneş battıktan sonra kapanıyor. bu nasıl vicdandır? 4 4 4 ile bir çok okul bu durumda. günde 7 ders gören öğrenci maalesef çok yoruluyor

  • hoca373 09 Kasım 2013 18:54

    bir çok yerde bina yetersizliğinden dersler daha güneş doğmadan başlıyor.örneğin benim çalıştığım okulda dersler 6:30 da başlıyor.bence asıl bunu sorgulayın .bu şekilde uykusuz ve kahvaltısız bir halde okula gelen öğrenci ve öğretmenlerden nasıl verim alınacak bunu yazın.

    Yorumun Devamı
  • eğitimci 09 Kasım 2013 13:48

    eğitimci ye haftasonunu kurt mu yedi yapsınlar hafta sonu

  • aslan burcu 09 Kasım 2013 13:44

    gerçekten eğitim-iş saçmalamış. şunu dese anlamlı olurdu. 4+4+4 sistemine geçme sebebiniz 1. ve 8. sınıf öğrencilerini aynı ortamdan koparmaktı. ama halen aynı çatı altında eğitim görüyorlar. sizin eğitim anlayışınız budur...dese bence çok haklı olurdu.

    Yorumun Devamı
  • hoca373 09 Kasım 2013 13:37

    ne saçma bir yazı olmuş.bu yazıyı yazan sendika kendi söylediklerine inanıyor mu merak ediyorum.

  • ali yılmaz 09 Kasım 2013 13:34

    bu kızıl komunist eğitim iş ak partinin ak dediğine kara diyecekya tatil olmasa bu sefer gürültüden sınav iyi geçmedi diyecek

  • atanamayan öğretmenler erdoğanı örnek almalı 09 Kasım 2013 13:20

    türkiye kızlı erkekli öğrenci evlerini tartışırken tayyip erdoğan'ın oğlu burak erdoğan altıncı gemisini aldı. burak erdoğan, son aldığı gemi için tam 20 milyon dolar (yaklaşık 40 milyon lira) ödedi. safran 1, sakarya, g. inebolu, cihan ve bosna isimli gemilerin 92 bin ton taşıma kapasitesi var. pretty ise tek başına 91 bin 971 ton yük taşıyabiliyor. burak erdoğan “bu gemileri satın alırken babamın hiçbir etkisi olmadı. sevgili peygamberimizin “hiç ölmeyecekmiş gibi dünya için, yarın ölecekmiş gibi ahiret için çalış.” hadisi gereği gecelerimi ibadetle geçiriyorum, gündüzleri de durup dinlenmeden çalışıyorum ve rabbim de bu çabalarımı karşılıksız bırakmıyor hamdolsun” diye konuştu. eğer atanamayan öğretmen kardeşlerimiz de laf üretmek yerine başbakanımızın oğlu gibi ticarete atılıp gece gündüz demeden çalışırlarsa rabbim inşaAllah onlara da rızıklarını verecektir.

    Yorumun Devamı
  • eğitimci 09 Kasım 2013 12:50

    bu sendikanın eğitimle alakası yok herhalde.gürültüde sınav mı yapılır?tabi ki tatil olacak.çok ders kaliteli eğitim değildir.sendikalar boş işlerle uğraşacağına.ikili öğretim yapan okulların öğrencileri sabah 6 da uyanıyor ve çoğunluğu uykulu uykulu okula kahvaltı yapamadan gidiyor.sayın sendikanın bundan haberi var mı?