MEB YÖNETİCİ DEĞERLENDİRME SAYFASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

ROTASYON YÖNETMELİĞİ YAYINLANDI !

ROTASYON YÖNETMELİĞİ YAYINLANDI !

MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TAŞRA TEŞKİLATI YÖNETİCİLERİ YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİK TASLAĞI

MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TAŞRA TEŞKİLATI YÖNETİCİLERİ YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİNİN TASLAĞINI YAYINLADI. MEB MÜSTEŞARI YUSUF TEKİN , MEB TARİHİNDE GÖRÜLMEMİŞ BİR OLAYA İMZA ATARAK TASLAK YÖNETMELİĞİ EĞİTİMİN TÜM PAYDAŞLARININ GÖRÜŞÜNÜ ALMAKK ÜZERE MEB ANA SAYFASINA EKLEDİ. YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLER MEBBİS ŞİFRESİ İLE GİRİŞ YAPARAK YÖNETMELİKK HAKKINDA Kİ GÖRÜŞLERİNİ YAZACAKLAR... MÜSTEŞAR BEY'İ TEBRİK EDİYORUZ...

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 22 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • ibrahim duran 11 Haziran 2013 15:43

    okul yöneticileri bulundukları kurumda bir hizmet süresi kadar yani 5 yıl veya 8 yıl neden kalamadılarda yönetmelik çıkar çıkmaz uygulandı?

  • AKİLLER 11 Haziran 2013 15:38

    taşra rotasyonu için geç kalındı,derhal yapılmalıdır.

  • Dursun SEZER 11 Haziran 2013 15:13

    büyükşehir sınırları içerisinde nüfüsu 100 binden fazla olan ilçeler için il içi rotasyon hakı verilmesi . yöneticilikte 20 yilını dolduranlara rotasyon uygulamaması.

    Yorumun Devamı
  • Hayırlısı Olsun. 11 Haziran 2013 14:20

    okul ve kurum müdürleri olarak isteğe bağlı ildışı tayin istemek için yeni yönetmeliğin acilen çıkmasını bekliyoruz.

  • Yaşasın Vekalet 11 Haziran 2013 14:12

    bizden önce kadro ile atananlar !!!!!kadrolu olanlar kahrolsun, defolsun, yaşasın vekalet ile çalışanlar. çünkü vekaletle çalışanlar bizdendir. bizden olsun çamurdan olsun...... işte siyasi türk kamu yönetiminin mantalitesi....ı yapılan düzenleme bunun için, kimsenin kara kaşı kara gözü için değil ????? hayırlı olsun !!!!!!

    Yorumun Devamı
  • iLK aTAMA 11 Haziran 2013 10:44

    sınav+ hizmetiçi eğitim+sınav+ek2 li ilk atama şube müdürlüğü eksiği var...sınavlı ilk atama şube müdürlüğü de eklenrse bence mükemmel bir taslak..darısı yönetici atama bir an önce çıkmalı..

    Yorumun Devamı
  • okul müdürü 11 Haziran 2013 10:44

    muhteşem olmuş. benim de düşündüğüm il ilçe yöneticilerinin kendi illerinde çalışmamasıydı. çünkü adamlar eğitim işi yapmıyor dost ahbap işi yapıyorlar. işte buu süperrr

  • Ferhat TÖK 11 Haziran 2013 10:36

    rotasyon mutlaka uygulanmalı dır.

  • okul müdürü 11 Haziran 2013 10:27

    madde 9 : mazerete bağlı yer değiştirmeler yönetici atama yönetmeiğinde de aynen yer alması gerekmektedir. doğrusu budur. inşAllah yeni taslak hazırlanırken bu madde gözönünde bulundurulmalıdıır.

    Yorumun Devamı
  • ek-1 11 Haziran 2013 09:50

    öğretmenlikte geçen süreye puan vermek hiç akıl işi değil kardeşim bu süre kişinin elinde olan bir şey değil ki bu durum geçen dimağlara hiç şans vermiyor kesinlikle puan verilmemelidir.

    Yorumun Devamı
  • Personel 11 Haziran 2013 09:34

    dün yönetici rotasyonu olmayacak diye bir haber yayımlanmıştı şimdi o habere neremizle gülelim.

  • ALTAY BULUT 11 Haziran 2013 09:32

    içişleri bakanlığı ne zaman rotasyon yönetmeliğini yayımlayacak?

  • sselo 11 Haziran 2013 09:21

    keşke şeflerde dahil olsaydı bu yönetmeliğe. diyanette olduğu gibi. meb yine adam yerine koymadı biz şefleri.

  • Personel 11 Haziran 2013 09:18

    süper olmuş ellerinize sağlık, haydin uygulamaya geçelim.

  • Eğitim Yöneticileri 11 Haziran 2013 09:01

    inşAllah tez zamanda yeni yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliğide revize edilerek yayınlanır.yeni yönetmelikte en önemli arzumuz il dışı yönetecilerin ünvanları ile yer değiştirme hakkının tekrar verilmesidir.