BURS VE ÖĞRENİM KREDİSİ BAŞVURULARI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Öğretmenlerin MTSK sınav ücretleri %100 arttı

Öğretmenlerin MTSK sınav ücretleri %100 arttı

Öğretmenlerin sınav ücretleri %100 arttı “MTSK direksiyon sınavları bu hafta sonu yapılıyor. Sınav ücret tablosu değiştikten sonra yapılan ilk direksiyon sınavında, öğretmenlerin alacağı ücret iki katına çıktı.”

 Öğretmenlerin sınav ücretleri %100 arttı Bu hafta sonunda  MTSK direksiyon sınavıyapılıyor. MEB Özel Öğretim Genel Müdürlüğü 11/06/2013 tarihinde yayınladığı genelge ile direksiyon sınavında görev alantüm personelin ücretlerini yeniden belirlemişti. Yönergeye göre ilk MTSK  direksiyon sınavı bu hafta sonu yapılıyor.

Ücret yönergesinin değişmesinden en fazla karlı çıkan kesim öğretmenler oldu. 80-90TL gibi ortalama ücret alan öğretmenlerin ücreti 190 TL ye yükseltildi. Ayrıca il eğitim denetmenleri de ilk defa sınav yürütme kurulunda görev yapıyorlar. Müfettişler 315 TL civarında ücret alacaklar. Yine kursiyer sayısı az olan ilçelerde ilçe milli eğitim müdürleri günlük 420TL ye kadar ücret alabilecekler.

 

Küçük ilçelerde görev yapacak sınav komisyon üyeleri  ve de daha önceki sınavlara nazaran iki katı ücret alacaklar. Eleştiri konusu olan büyükşehirlerde ki il/ilçe yöneticilerinin alacakları ücret 1402TL yi geçmeyecek. Daha önce bu husus internet sitelerinde yer almıştı. Büyük yerleşim yerlerindeki yöneticiler bu sınavlardan 2500TL ye kadar ücret alabiliyorlardı.

 

Cengiz ŞAHİN
  • Bu haber için 42 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • nerdim terzioğlu 14 Eylül 2014 14:47

    herkese var ustaya yok ya ustayada verin yada ustayı arabadan indirin parayı kim alıyorsa aracıda o getirsin.

  • Yalan Haber 31 Temmuz 2013 14:46

    haftasonu girdiğim direksiyon sınavından yatan ücret %50 azaldı, daha önce 15 kişilik sınavdan 110 tl alırken son sınavdan yatan ücret 55 tl oldu. kayseri/incesu sınav ücretidir bu, sorduğumda komisyon üye sayısının arttığını söylediler, iyide kardeşim niye artış haberleri var? burası meb her türlü saçmalık normal...

    Yorumun Devamı
  • SAÇMALIK 29 Temmuz 2013 11:18

    zaten öğretmenler görev alsaydı ücretler 200-300 lerden bahsedilmezdi 45- 50 tl den bahsedilirdi. kırsehirde yandaslar kankalar grubu 20 kişi almış biz girelim biz yiyelim muhabbeti. bizlerde girmek istiyoruz dedik ihtiyac yok dediler artık onların ölmesini bekleyeceğiz tekrar sınav açsınlar diye. böyle saçmalık mı olur istekliler olduğu surece açılmalıdır bence

    Yorumun Devamı
  • ismet atak 29 Temmuz 2013 10:08

    arkadaşlar ben okul md.yardımcısıyım. açık lise sınavı okulumuzda yapıldı.bizde sınav komisyon üyesiyiz.sınav öncesi solonların hazırlanması,sınav evraklarının teslim alınması .teslim edilmesi.sınavın işleyişi vs bütün yük bizde olmasına rağmen en az ücret alan bizleriz.

    Yorumun Devamı
  • nadide naz 29 Temmuz 2013 09:14

    buyurun burdan yakın, sınavlarda adalet gözetilmediği gibi öğretmenlerin üçreti yüzde yüz arttı diyor başlık . diğerlerinin ücreti sanki azmış gibi vAllahi öğretmenler hep günah keçisi sizi de kınıyorum bunun yerine başlığınız öğretmenlerin sınavda aldıkları ücret dengesizliği olsa daha iyi olurdu. adamlar iki üç ve daha fazla katımız alsın öğretmenler manşet olsun. esef üstelik öğretmenler acemi kursiyerlrin yanında her an bir kaza ile karşı karşıya canı ile mücadele ediyor diğerleri oturmuş keyif ile çay kahve yudumluyor. oh ne güzel

    Yorumun Devamı
  • sami aloğlu 29 Temmuz 2013 08:48

    öğretmene görev veren kim.il milli eğitim müdürlüklerinde görevli memur ve şeflerden öğretmene sıra gelmiyor ki...her sınavda milli eğitimde çalışan memurlar göre alırken öğretmene sıra sene bir kere ya geliyor ya gelmiyor.müfettişler torpilli olup her sınav da görev yazılanların peşine düşse...

    Yorumun Devamı
  • hasan vezir 29 Temmuz 2013 08:41

    el altından fiii tarihinde sertifika dağıtılmış. kırşehirde topla 25-30 kişi al şapkayı ver külahı içlerinde araç kullanmayan araç kullanmayı bilmeyenler var inanın dön dolaş aynı adamlar ücretler artmış komik olmayın sertifikalı bir iki dinazorun ücreti artmıştır o kadar

    Yorumun Devamı
  • harun zoroglu 29 Temmuz 2013 03:03

    arkadaşlar ilçe müdürlükleri hep görevi gözde okulların gözde öğretmenlerine veriyor kenarda kalan paranın dönmediği okulları hep es geçiyorlar...bize ya hiç yada yılda bir kez görev çıkıyor..bimer üzerinden milli eğitim müdürlüklerini bakanlığa şikayet edin o zaman tutuşuyorlar...

    Yorumun Devamı
  • dibacem 29 Temmuz 2013 02:29

    kaç öğretmen ehliyet sınavına giriyor ki attığınız şu başlığa bakın. biraz terbiyeli olun. yazdığınız haber okunsun diye mi böyle başlık atıyorsunuz? millette bir şey sanacak .

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 29 Temmuz 2013 01:16

    il ve ilçe mem deki müd-müd yrd-şef hata hizmetlilerin görev verilfiği aldığı demiyorum kendilerie hatta hizmetlilerine verilyorlar bu sınavı.lütfen haberi düzeltin öğretmene düşürmezleeeeer.

    Yorumun Devamı
  • sınav ücreti 45tl 29 Temmuz 2013 00:33

    sbs benzeri sınavlarda öğretmenlere 5 ek ders saati veriliyor. polis, hizmetli öğretmenin 2-3 katı alıyor. bu hukuksuzluktur

  • SALİH 29 Temmuz 2013 00:01

    ne varsa öğretmene meb de hizmetli üvey evlat hizmetlilerin mesai saatleri dahi belli değilken görev tanımları yokken eğitim birsen öğretmene ekders + ek ödeme + ekderse zam istiyor daha taban aylıga zam diyor adalete bak hizmetlilerde üyeleri olmasa

    Yorumun Devamı
  • ali aydın 28 Temmuz 2013 23:58

    burada laga luga yapıyorsunuz milli eğitimde çalışan özel öğretim bürolarında çalışanların aldıkları ücretlere bakın bir sınavda 400 liraya yakın bu adaletmi kokoca bakanlık bu kanayan yaraya çare bulamnadı siz mi çare bulacaksınız önce dairede çalışanlar arasında adalet sağlanmmalı bu konuda gerisi lafaalr boş

    Yorumun Devamı
  • açık lise 28 Temmuz 2013 23:37

    açık lişsede 5 ders saati bende bunumu düzelttiler dedim. site yöneticisi ilk okul mezunu galiba. manşetlerin anlamını çıkartamıyor.

  • İnsanları yanıltmak 28 Temmuz 2013 22:51

    niçin insanları yanıltıyosunuz öğretmenlerin mtsk sınav ücretleri arttı yerine sanki öğretmenlerin girdiği tüm sınavlar artmış gibi bir başlıkla haber yapıyorsunuz gerçekten kınıyorum.

    Yorumun Devamı
  • terbiyesizlik yapmayın 28 Temmuz 2013 21:59

    öğretmenleri kullanarak haber yapmayın.

  • alper kahraman 28 Temmuz 2013 21:42

    öyle haber başlığına böyle yorum: ek ders ücretlerini 25-tl yapın tüm mtsk görevlerine ücretsiz girmeye söz veriyoruz. bu önerinin altına imza atmayan öğretmen olacağını zannetmiyorum.

    Yorumun Devamı
  • Öğretmen 28 Temmuz 2013 21:30

    bizle ne alakası var, il-ilçe milli eğitim müdürlerini, müdür yardımcılarını, bakanlık çalışanlarını ve 3-5 öğretmeni ilgilendiriyor bu haber, öğretmenle ne alakası var?

  • Mehmet Özgür 28 Temmuz 2013 21:08

    kamuajans sitesi sizi bu haberden bu başlıktan dolayı kınıyorum. 20 yıllık öğretmenim 1 defa bile bu imtihanlarda görev almadım. tüm ülkede bu sınava giren öğretmen sayısı 1000 kişiyi geçmez.

    Yorumun Devamı
  • ALAADDİN 28 Temmuz 2013 20:47

    bizim komşu bu yazıyı okumuş bir sınavda 2500 tl ücret alınıyormuş hoca ayda 4 sınav yapsanız 10.000 tl doktorları geçtiniz valla bu devlet size para yetiştiremez diyordu... ben de ne oluyoruz yaaaa demiştim... meğerse doğruymuuuuş... :))))))))))

    Yorumun Devamı
  • H.Murat 28 Temmuz 2013 19:50

    siz bir de sınav bürolarında çalışan memurların aldıkları ücreti araştırın. yazılı sınavlarda özellikle 4 oturumlu sınavlarda kendilerine 4 oturum görev verip 90x4=360 tl parayı cukka cebe atıyorlar.diğer bölümlerde çalışan memurlar da yılda bir kez görev alıp avuçlarını yalıyorlar:)))

    Yorumun Devamı
  • TERBİYESİZLİK 28 Temmuz 2013 17:25

    bunu bu başlıkla atmak sadece sahtekarlıktır.yazıklar olsun başka bişey demiyorum.ister yayınlayın ister yayınlamayın ama bir daha bu siteye giirmekmi tövbe

  • ali 28 Temmuz 2013 16:19

    adamı olana iyi bize iki senede bir sınav anca gelirken bazı arkadaşlara yılda 4 defa geldiğini duyuyorum.kanıtlayabilirsem o sınav görevini verenlerin canını öyle bir yaktıracam ki.ilçe mem de görevli bütün memurlar her sınavda görevli.öğretmen yine avcunu yalıyor

    Yorumun Devamı
  • fatih can 28 Temmuz 2013 16:07

    kamuajansı şiddetle kınıyorum. öğretmenlerimizi itibarsızlaştırmak için herhalde hükümetle beraber çalışıyorlar. mtsk da yılda 1 defa sabah 8 den akşam 5 e kadar her arabada sınav yapabilmek için 200-300 tl para yatıracaksın 3 hafta boyunca ilçeden ilçeye kursa gideceksin. dı dı da dı dı

    Yorumun Devamı
  • ali 28 Temmuz 2013 16:01

    atmayın kitapsızlar şu ramazan da millet gerçek sanıyor.kodoşlar alıyor görevi bu sınavda.5 saat 40 tl aldım daha yeni 40 neere 19o nere

  • vatansever 28 Temmuz 2013 15:23

    abartmayın kardeşım..mıllet de bırşey sanıyor.sankı her ehlıyet sınavında görev alıyoruz..1 yıl boyunca sadece 1 kez görev geliyor..ek ders ücretlerını % 100 arttırın o zaman ınsnalar bırşey zannetsın..bızı aldatmayın artık bunlara karnımız tok..

    Yorumun Devamı
  • recep 28 Temmuz 2013 15:21

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • abartmaaa 28 Temmuz 2013 15:13

    yav abartmışlar sanki her hafta sonu onu da geçtim her ay onuda bırak yılda 1 defa ya gelecek ya gelmeyeeeeecek görevi nasıl abartmış

  • eren 28 Temmuz 2013 15:04

    sadiii! sen bu siteden ayrılma! sabah akşam yat kalk 'sinek avlık' yazısını ok dur.sonra da gerçekten ne yaptığını, ne dediğini anlarsın belki.

  • anlaşıldı 28 Temmuz 2013 14:54

    bu senede açız zam verme niyetleri yok .bu tip haberlerle avutacaklar.

  • vay vay 28 Temmuz 2013 14:53

    çalıştığım ilçe 3 bin nüfuslu ne sınav ne bir şey var.hemen yanıbaşımızda 80 bin nüfuslu bir ilçe var.her haftasonu sınav var ama biz görev alamıyoruz.peki nerede bu haberin sevinci.sanki tüm öğretmenlere müjde der gibi yayınlamışlar.

    Yorumun Devamı
  • niye yorumlar yayınlanmıyor 28 Temmuz 2013 14:36

    gerçekler yazıldığı için değil mi? öğretmenlerin ücreti arttı yazıyorsunuz.. millet de gerçek zannediyor. en altta yzdığım yorumda zerre hakaret yoktu niye yayınlanmadı anlayabilmiş değilim. lütfen bu başlığı ve habei kaldırın. öğretmenlerin madara edildiği yeter artık.

    Yorumun Devamı
  • geneli ilgilendiren bir haber yapın 28 Temmuz 2013 14:34

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • erdem kılkuyruk 28 Temmuz 2013 14:06

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • Ebsli 28 Temmuz 2013 14:06

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • meb mütemet 28 Temmuz 2013 14:03

    kardeşim neye göre hesap ettin onu bir söyle bakalım 28 adayın sınav yapıldığı bir ilçeyi hesap et bakalım nasıl edecek genel için söylüyorsun ben öğretmenin ücreti yapıyorum hepsi aynı zannediliyor yazınızı düzeltin

    Yorumun Devamı
  • stt 28 Temmuz 2013 14:02

    bir de meb in yaptıgı diger sınav ücretleri yükselse 5 saat ek ders veriliyor yaklaşık 40 tl

  • Öğretmen 28 Temmuz 2013 13:57

    bence öğretmenlerin hazırlık ödeneği de kaldırılsın da başka mesleklerin aldığından bihaber ama öğretmenin aldığı kuruşun bile peşine düşen, başkalarının ekmeğini takip eden, hesaplayan aç gözlü 3-5 kişinin rahatsızlığından kurtulalım.

    Yorumun Devamı
  • ÖĞRETMEN 28 Temmuz 2013 13:54

    direksiyon sınavında görev alan öğretmen sayısı yüzde 1 değil, yüzde 0.001 bile değildir.

  • eğitimci 28 Temmuz 2013 13:38

    yazınızı okuyanda tüm öğretmenler bu sınavda görev alıyor zanneder, yüzde bir"i bile değildir ....

  • Sinek Avlık 28 Temmuz 2013 13:33

    akşama kadar sinek avlayın,okul müdürü iş söyleyince o benim görevim değil,bu benim görevim değil diye işten kaytarın sigortalı asgari ücretle çalıştırılan işkur işçilerine basının ondan sonra eğitim öğretim ödeneği isteyin eğitim-öğretim ödeneği öğretmenlerin çoluğu çocuğuna yapılan yardım değildir öğretmenin evindeki yazıcı bilgisayar dokuman masraflarına destek için yapılandır sen öğretmenin yaptığı kağıt masrafını yapıyor musun , plan program hazırlıyor musun,kaytar kaytar sonra kalk ben adam değil miyim git bir aynaya bak ama adam değil miyim derken sorduğundaki kullandığın adam kelimesine dikkat ederek bak

    Yorumun Devamı
  • korkmaz 28 Temmuz 2013 13:16

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • sadi 28 Temmuz 2013 13:13

    bir adayın sınav süresi yarım saatten az olmamak kaydıyla,sekiz saat süreyle görev yapan , her türlü kaza riskine muhatap ve hayati riski olan sınav uygulama komisyonu başkan ve üyesine en çok para verilmeli. odalarda oturarak sınav görevi yürüten müfettiş ve üst yöneticiler bu kadar parayı hak ediyorlar da bizler maraba takımı mıyız ki onların aldığını hak etmiyoruz? adalet lütfen.....

    Yorumun Devamı
  • ALİ 28 Temmuz 2013 12:48

    şefleri ve memurları düşünen yok okullarda çalışan memur ve hizmetliye ne zaman eğitim öğretim ödeneği verilecek okulda çalışan 25 kişi alıyor memur ve hizmetliye ödenmiyor bunun adaleti derede bunların çocukları okumuyormu.

    Yorumun Devamı
  • bir kul 28 Temmuz 2013 12:32

    küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar içeren yorumlar yazası geliyor insanın.

  • alihan 28 Temmuz 2013 12:23

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • görevli 28 Temmuz 2013 12:02

    bu konuda nasıl hesaplama yapılıyor diyelim 60 kişi sınava girdi o hesaptan mı yoksa bir komisyon zaten 14 kişiye bakabiliyor o sayıdan mı para alınıyor ücret hesaplama nasıl yapılıyor programı varsa

    Yorumun Devamı
  • ahmet ekici 28 Temmuz 2013 11:55

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • Lütfen bu tarz haberler yapmayın 28 Temmuz 2013 11:45

    Allah için kaç öğretmen görev alıyor ki bu sınavda bu sınavda görev almak imkansız belli kişiler sertifika almış hep onlar görev alıyor kesinlikle başka biri bu sınavda görev alamaz