MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ GÖREVLENDİRMELERİ TAM LİSTE

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Öğretmenlerin MTSK sınav ücretleri %100 arttı

Öğretmenlerin MTSK sınav ücretleri %100 arttı

Öğretmenlerin sınav ücretleri %100 arttı “MTSK direksiyon sınavları bu hafta sonu yapılıyor. Sınav ücret tablosu değiştikten sonra yapılan ilk direksiyon sınavında, öğretmenlerin alacağı ücret iki katına çıktı.”

 Öğretmenlerin sınav ücretleri %100 arttı Bu hafta sonunda  MTSK direksiyon sınavıyapılıyor. MEB Özel Öğretim Genel Müdürlüğü 11/06/2013 tarihinde yayınladığı genelge ile direksiyon sınavında görev alantüm personelin ücretlerini yeniden belirlemişti. Yönergeye göre ilk MTSK  direksiyon sınavı bu hafta sonu yapılıyor.

Ücret yönergesinin değişmesinden en fazla karlı çıkan kesim öğretmenler oldu. 80-90TL gibi ortalama ücret alan öğretmenlerin ücreti 190 TL ye yükseltildi. Ayrıca il eğitim denetmenleri de ilk defa sınav yürütme kurulunda görev yapıyorlar. Müfettişler 315 TL civarında ücret alacaklar. Yine kursiyer sayısı az olan ilçelerde ilçe milli eğitim müdürleri günlük 420TL ye kadar ücret alabilecekler.

 

Küçük ilçelerde görev yapacak sınav komisyon üyeleri  ve de daha önceki sınavlara nazaran iki katı ücret alacaklar. Eleştiri konusu olan büyükşehirlerde ki il/ilçe yöneticilerinin alacakları ücret 1402TL yi geçmeyecek. Daha önce bu husus internet sitelerinde yer almıştı. Büyük yerleşim yerlerindeki yöneticiler bu sınavlardan 2500TL ye kadar ücret alabiliyorlardı.

 

Cengiz ŞAHİN
  • Bu haber için 41 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Yalan Haber 31 Temmuz 2013 14:46

    haftasonu girdiğim direksiyon sınavından yatan ücret %50 azaldı, daha önce 15 kişilik sınavdan 110 tl alırken son sınavdan yatan ücret 55 tl oldu. kayseri/incesu sınav ücretidir bu, sorduğumda komisyon üye sayısının arttığını söylediler, iyide kardeşim niye artış haberleri var? burası meb her türlü saçmalık normal...

    Yorumun Devamı
  • SAÇMALIK 29 Temmuz 2013 11:18

    zaten öğretmenler görev alsaydı ücretler 200-300 lerden bahsedilmezdi 45- 50 tl den bahsedilirdi. kırsehirde yandaslar kankalar grubu 20 kişi almış biz girelim biz yiyelim muhabbeti. bizlerde girmek istiyoruz dedik ihtiyac yok dediler artık onların ölmesini bekleyeceğiz tekrar sınav açsınlar diye. böyle saçmalık mı olur istekliler olduğu surece açılmalıdır bence

    Yorumun Devamı
  • ismet atak 29 Temmuz 2013 10:08

    arkadaşlar ben okul md.yardımcısıyım. açık lise sınavı okulumuzda yapıldı.bizde sınav komisyon üyesiyiz.sınav öncesi solonların hazırlanması,sınav evraklarının teslim alınması .teslim edilmesi.sınavın işleyişi vs bütün yük bizde olmasına rağmen en az ücret alan bizleriz.

    Yorumun Devamı
  • nadide naz 29 Temmuz 2013 09:14

    buyurun burdan yakın, sınavlarda adalet gözetilmediği gibi öğretmenlerin üçreti yüzde yüz arttı diyor başlık . diğerlerinin ücreti sanki azmış gibi vAllahi öğretmenler hep günah keçisi sizi de kınıyorum bunun yerine başlığınız öğretmenlerin sınavda aldıkları ücret dengesizliği olsa daha iyi olurdu. adamlar iki üç ve daha fazla katımız alsın öğretmenler manşet olsun. esef üstelik öğretmenler acemi kursiyerlrin yanında her an bir kaza ile karşı karşıya canı ile mücadele ediyor diğerleri oturmuş keyif ile çay kahve yudumluyor. oh ne güzel

    Yorumun Devamı
  • sami aloğlu 29 Temmuz 2013 08:48

    öğretmene görev veren kim.il milli eğitim müdürlüklerinde görevli memur ve şeflerden öğretmene sıra gelmiyor ki...her sınavda milli eğitimde çalışan memurlar göre alırken öğretmene sıra sene bir kere ya geliyor ya gelmiyor.müfettişler torpilli olup her sınav da görev yazılanların peşine düşse...

    Yorumun Devamı
  • hasan vezir 29 Temmuz 2013 08:41

    el altından fiii tarihinde sertifika dağıtılmış. kırşehirde topla 25-30 kişi al şapkayı ver külahı içlerinde araç kullanmayan araç kullanmayı bilmeyenler var inanın dön dolaş aynı adamlar ücretler artmış komik olmayın sertifikalı bir iki dinazorun ücreti artmıştır o kadar

    Yorumun Devamı
  • harun zoroglu 29 Temmuz 2013 03:03

    arkadaşlar ilçe müdürlükleri hep görevi gözde okulların gözde öğretmenlerine veriyor kenarda kalan paranın dönmediği okulları hep es geçiyorlar...bize ya hiç yada yılda bir kez görev çıkıyor..bimer üzerinden milli eğitim müdürlüklerini bakanlığa şikayet edin o zaman tutuşuyorlar...

    Yorumun Devamı
  • dibacem 29 Temmuz 2013 02:29

    kaç öğretmen ehliyet sınavına giriyor ki attığınız şu başlığa bakın. biraz terbiyeli olun. yazdığınız haber okunsun diye mi böyle başlık atıyorsunuz? millette bir şey sanacak .

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 29 Temmuz 2013 01:16

    il ve ilçe mem deki müd-müd yrd-şef hata hizmetlilerin görev verilfiği aldığı demiyorum kendilerie hatta hizmetlilerine verilyorlar bu sınavı.lütfen haberi düzeltin öğretmene düşürmezleeeeer.

    Yorumun Devamı
  • sınav ücreti 45tl 29 Temmuz 2013 00:33

    sbs benzeri sınavlarda öğretmenlere 5 ek ders saati veriliyor. polis, hizmetli öğretmenin 2-3 katı alıyor. bu hukuksuzluktur

  • SALİH 29 Temmuz 2013 00:01

    ne varsa öğretmene meb de hizmetli üvey evlat hizmetlilerin mesai saatleri dahi belli değilken görev tanımları yokken eğitim birsen öğretmene ekders + ek ödeme + ekderse zam istiyor daha taban aylıga zam diyor adalete bak hizmetlilerde üyeleri olmasa

    Yorumun Devamı
  • ali aydın 28 Temmuz 2013 23:58

    burada laga luga yapıyorsunuz milli eğitimde çalışan özel öğretim bürolarında çalışanların aldıkları ücretlere bakın bir sınavda 400 liraya yakın bu adaletmi kokoca bakanlık bu kanayan yaraya çare bulamnadı siz mi çare bulacaksınız önce dairede çalışanlar arasında adalet sağlanmmalı bu konuda gerisi lafaalr boş

    Yorumun Devamı
  • açık lise 28 Temmuz 2013 23:37

    açık lişsede 5 ders saati bende bunumu düzelttiler dedim. site yöneticisi ilk okul mezunu galiba. manşetlerin anlamını çıkartamıyor.

  • İnsanları yanıltmak 28 Temmuz 2013 22:51

    niçin insanları yanıltıyosunuz öğretmenlerin mtsk sınav ücretleri arttı yerine sanki öğretmenlerin girdiği tüm sınavlar artmış gibi bir başlıkla haber yapıyorsunuz gerçekten kınıyorum.

    Yorumun Devamı
  • terbiyesizlik yapmayın 28 Temmuz 2013 21:59

    öğretmenleri kullanarak haber yapmayın.