YÖNETİCİLİK İSTEK DURUMU FORMU

Başbakan kim olmalı?

Öğretmenlere 'İyileştirme' Umudu

Öğretmenlere 'İyileştirme' Umudu

Öğretmenlerle arasının nasıl olduğunun sorulması üzerine Avcı, iletişimde her zaman sorunların yaşanabileceğini ancak bunların iyi niyetle aşılabileceğini söyledi.

Öğretmenlerle arasının nasıl olduğunun sorulması üzerine Avcı, iletişimde her zaman sorunların yaşanabileceğini ancak bunların iyi niyetle aşılabileceğini söyledi.

Öğretmenlerle iyi diyaloğunun olduğunu, bunun karşılığını da öğretmenlerden almaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Avcı, ''Aramız iyidir, daha da iyi olacak inşallah. Tabii kuru kuru muhabbet de yetmez. Öğretmenlerimizin şüphesiz maddi koşullar bakımından beklentilerinin olduğunu biliyorum, bunlar haklı beklentiler. Dolayısıyla belli bir hesap kitap içinde bu beklentiler için benim elimden gelen ne varsa bunları yapmak istiyorum'' diye konuştu.

AA

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 45 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • çok güzel bir meslek ama malesef 07 Mart 2013 23:13

    insanların lanet ederek yaptıkları bir meslek haline getirilmesi başarıldı.iyileştime muhakkak ki olmalı ancak adalet olmadıktan sonra iyileştirme de huzur getirmez.ek ders kavgaları idarelerin bu konuda yanlı davranması dışarıdan kendi adamlarını çağırıp ücretli öğretmen olarak almaları lütfen artık öğretmen maaşları iyi bir ücrette herkese eşit olsun dersi olmayan da başka işlerde görevlendirilsin eğitimde iş mi yok şimdiki sistemde ek ders çok alan çalışıyor görünüp para alıyor diğerleri de hem okulun işlerini yapıp dersi az diye hem ücretini alamıyor hem de boşa çalışıyor ekstradan

    Yorumun Devamı
  • biz biliyoz elinizden geleni 07 Mart 2013 19:27

    syn bakanım bize gelince elinizden 20-30 liradan fazlasının gelmeyeceğini biz biliyoruz. bunun içinde ne siz yorulun, ne de bize müjde diye yutturmayın. müjdeninde sayenizde ne haysiyeti ne de şerefi kaldı. müjde dediğin millet vekillerine yaptığınız zamlarda verilir. ama maalesef o zamanda "milletvekiline müjde" diye haber yaptırmıyosunuz ne hikmetse....

    Yorumun Devamı
  • Adem 07 Mart 2013 18:54

    ben artık iyice çekinmeye başladım...bırakın zam vermeyi, elimizdekini de almasınlar.....

  • adalet 07 Mart 2013 18:45

    sayın bakan elimizdekileri almasınlar gerisini boş ver.daha koltuğa oturmadan saçma bir yönetmelikle insanların ahını fazlasıyla alıyorsunuz.

  • MURAT 07 Mart 2013 18:40

    yönetici atama yönetmeliği yüzünden b bakanı hiç sevmedim

  • Necip 07 Mart 2013 17:22

    bu dönemde yapacağınızı yaptınız öğretmeni en az maaş alan memur konumuna getirdiniz.ayrıca bu dönemde öğretmenin alanı ve yaptığı işle ilgili bilen bilmeyen herkes konuştu.acaba öğretmenin itibarını iade edebilecekmisiniz. cünkü öğretmenlere haksızlık yapıldığını ben ve benim gibi bir çok öğretmen düşünmektedir.

    Yorumun Devamı
  • ALAADDİN 07 Mart 2013 16:50

    ev sahibi adlı yorumcu çok haklı, yetmez nasıl olsa haber peşin doğalgaza, elektriğe, akaryakıta da hemen zam gelmeli. ha bir de diğer meslek grupları bakın iyileşecekmişiz hani küfür. öğretmen ne yapıyordu yata yata para alıyordu. hadi millet koyun tepkiyi.

    Yorumun Devamı
  • ALAADDİN 07 Mart 2013 16:46

    tabi tabi umut fakirin ekmeğidir.iş güvencesinin kalkması gündemde bizim arkadaşlar cak cek lerle mutlu oluyor.

  • erdememeeeeeeee 07 Mart 2013 16:13

    senin ansnıda öğretmen okutu babanınıda senideeee

  • ahmet öğretmen 07 Mart 2013 15:46

    Allah razı olsun sayın bakanımdan. inş. önceki bakan gibi olmaz da biraz bizi güldürür. eş durumundan sonra bunuda yaparsa çok sevineceğiz.

  • caner 07 Mart 2013 15:12

    sazan mevsimi açıldı.......

  • eğitimci 07 Mart 2013 14:47

    sayın erdem yüksel öğretmenlere kurban ol.eğer öğretmenler olmasaydı bügün yazdığın yazıyı yazamazdın.yazdığını okuyamazdın.iş te nankörlük buna derler.hz.ali bana bir harf öğretenin kırkyıl kölesi olurum demiş.oysa biz öğretmenler sana 29 harf öğretik.sen öğretmenlere kurban ol.

    Yorumun Devamı
  • eğitimci 07 Mart 2013 14:43

    bir ülke düşünün geleceği inşa eden öğretmenleri hizmetlisinden,lise mezunu hemşireden,lise mezunu polisten ve lise mezunu uzman çavuştan az ücretle çalıştırılıyorsa o ülkeden ne beklenilirki.yok avrupa birliğine girecem yok yasa değiştireceğim gibi adımlarla nah girersiniz.çünkü siz geleceğe yatırım yapmıyorsunuzki.vesalam.

    Yorumun Devamı
  • ev sahibi 07 Mart 2013 14:37

    hemen öğretmen kiracıma zam yapayım

  • ysf 07 Mart 2013 14:37

    başlığı görünce bir film geldi : umudumuz şaban.