MÜDÜR YARDIMCISI GÖREVLENDİRME DUYURUSU YAPAN İL MEM'LER - 33 -

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

Nabi Avcı Gidiyor Bakın Yerine Kim Geçiyor

Nabi Avcı Gidiyor Bakın Yerine Kim Geçiyor

Nabi Avcı Gidiyor Bakın Yerine Kim Geçiyor

Sözcü gazetesinin haberine göre; AKP dö­ne­min­de en çok de­ği­şik­li­ği­n ya­şan­dı­ğı Mil­li Eği­tim Ba­kan­lı­ğı­'n­da ye­ni de­ği­şik­lik gün­dem­de…

SÖZ­CÜ­'nün MEB kay­nak­la­rın­dan edin­di­ği bil­gi­ye gö­re; Mil­li Eği­tim Ba­ka­nı Na­bi Av­cı­'nın Es­ki­şe­hi­r'­den be­le­di­ye baş­kan­lı­ğı­na aday gös­te­ril­me­si­ne ke­sin gö­züy­le ba­kı­lı­yor. Ba­kan­lık kay­nak­la­rı, Av­cı­'nın ye­ri­ne ge­le­cek is­min AKP Kah­ra­man­ma­raş Mil­let­ve­ki­li Ma­hir Ünal ol­du­ğu­nu be­lirt­ti. Ünal, Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu.

 

 

  • Bu haber için 41 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • NE FARKEDECEK 25 Ekim 2013 11:47

    ne farkedecek, şu ana kadar gelenler, eğitimi yap boz tahtasına çevirdiler.örneğin sağlıktaki başarılı reformları biraz örnek alsalar yine yeterdi. örneğin yönetici atamalar yıllardır çıkmazda ve çözülmedi.artık bu hükümetin eğitimin ciddiyetini kavraması gerek.

    Yorumun Devamı
  • aaa 25 Ekim 2013 01:38

    çektiği fotoğrafları yeni bakana bıraksa bari(!)

  • alıştık 25 Ekim 2013 00:54

    sıradaki gelsin.öğretmenler alıştı nasıl olsa.

  • h.a. 25 Ekim 2013 00:04

    ben milli eğitimle bu kadar oynandığına şahit olmadım.bu nedir ya iki sene geçmeden bakan değişiyor.yaz boz tahtası mı bu?ehil olmayan kişilere yetki verirsen eğitim hali de yönetim de ne hale gelir?

    Yorumun Devamı
  • KARSLI 24 Ekim 2013 23:34

    vay başımıza gelenler yahu nedir bu ilahiyatçılardan çektiğimiz bu nedir hak hukuk adalet bilmezler.

  • kemal allavi 24 Ekim 2013 23:28

    bakan papaz olsa bu kadar yorum yazmazdınız.ne kadar kuyruk acınız varmış...şu ilahiyatçılar da bir çoğunuzdan çok da iyi yapıyor.en azından insanlara güven veriyor.sizin gibi şunun bunun peşinden koşmuyor

    Yorumun Devamı
  • ELBİSTAN İĞDE 24 Ekim 2013 22:42

    biraz milliyetçiliğe kaçacak ama; ede iyi yapar bu işi ancak seçimden sonra inşAllah.

  • bak şu allahın işine!!! 24 Ekim 2013 22:37

    şu yorumları okuyan akp hükümeti devrilmek üzere sanacak. hepiniz şikayetçiyseniz kim veriyor kardeşim oyunu. nasıl yüzde elli oy alıyor...???

  • 20 yıllık sınıf öğretmeni 24 Ekim 2013 21:35

    eğitimi ;bakan değiştirmekle düzeltemezsiniz,her gelen eğitim sistemiyle oynuyor... milli eğitim yap boza döndü,eski sistem 80 ler -90 lar ; bundan 100 kat iyiydi, ilkokulu 4 yıla düşürdünüz ne oldu kaos ,5 yılın neyi vardı ?1. sınıf çocukları 72 aydan itibaren okula başlıyordu 60-66 aylık çocukların 1.sınıfta ne işi var,onların yeri anasınıfları.şuralarda işinize geleni değiştiriyorsunuz ama şuralarda öğretmen lehine alınan kararları niye uygulamıyorsunuz? 2002 kasımdan beri iktidardasınız bu kaçıncı bakan?

    Yorumun Devamı
  • ASlan 24 Ekim 2013 21:08

    ne fark eder kim gelirse gelsin başbakanın sözünden çıkamaz kendi projesini de ortaya koyamaz.

  • ibrahim 24 Ekim 2013 20:13

    şehler uçmaz müritler uçururmuş yok ilahiyatçıymış sokaktan birini koysanız daha iyii yönetir mesela bizim kafası basmazı

  • xxdd 24 Ekim 2013 19:41

    istediği kadar bakan değişsin; bakanı değiştireni biz değiştirmedikçe kaos a devam, müstehak bize, şikayet eder yine de gider oy basarlar.

  • meb 24 Ekim 2013 19:18

    deneme tahtası canı sıkılan mebe geliyor.değişmesin

  • serhat 24 Ekim 2013 19:16

    ilahiyatçı olmaz her kesime hitap etmez.bakanımızdan memnunuz.

  • omar da olsun ede lan 24 Ekim 2013 19:12

    ede lan birtikte bizim omar yapsın hı bak adam şube müdürü de olmuş