MEB ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME TASLAĞI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

MEB Yasa Tasarısı Meclise Ne Zaman Gelecek?

MEB Yasa Tasarısı Meclise Ne Zaman Gelecek?

Milli Eğitim Bakanlığının hazırlamış olduğu ve Meclis'e sevk edilen yasa tasarısı seçim sonuna kaldı.

Milli Eğitim komisyon üyeleriyle bir görüşme gerçekleştirdik. Milli EğitimTemel Kanununda değişiklik içeren yasa tasarısının Salı günü Meclis genel kuruluna gelmesi bekleniyordu. Bakan Bey'in talimatıyla yasa tasarısının seçim sonuna kaldığı açıklandı. Meclis'im önümüzdeki haftadan itibaren seçimler dolayısıyla tatile gireceği biliniyor. 


  • Bu haber için 89 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • KAFADAN BACAKLI SENSİN 17 Şubat 2014 22:29

    akp nin bu ülkeye kattıklarını ısrarla göremeyen işine gelmediği için sürekli çamur atan ama akp nimetlerinden yararlanmakta en ön sırada koşan garip mahlukat!!!!!!!!şimdi başbakanımız tablet dağıtıyor sen sevmiyorsun ya alma o zaman o tableti!!! ya da alıyorsan doğruyu söyle esas kafadan bacaklı asalaklar sizsiniz işte!! evet size rağmen inadına akp

    Yorumun Devamı
  • 006 17 Şubat 2014 22:20

    atatürk demiş ya ben bu millete herşeyi öğrettim ama hizmetçilliği öğretemedim. ne alaka diyeceksiniz birileri hala neyin peşinde anlamadım. gerçekten bende insan beyni var diyen bir öğretmen bu yasayı nasıl destekler şaşıyorum. aykırı yorumlar yaparak camiayı kızdırmak istiyor her halde diye teselli buluyorum. siyasi iktidara şirin görünerek sınavlarla almadığınız görevleri yalakalık yaparak almaya çalışmak çok ayıp. kendize gelin lütfen.

    Yorumun Devamı
  • oylar AKP YE diyen öğretmen 17 Şubat 2014 21:20

    öğretmenmisin ne ayaksın bilmiyorum ama senden iyi çığırtkan olur.yoksa kafadan bacaklımısın?

  • hoca 17 Şubat 2014 20:55

    noldu yaa müdürüm, yok gecelere kadar çalıştın yönetici olacam diye kitaplar aldın,yetmedi yüksek lisans için koşturdun evini çocuğunu çoluğunu bıraktık heder ettin kendini o kadar ,yazık. o bişey değilde hangi yüzle tembel öğrencine çalış; oğlum emek sarf et , bir yerlere gelirsin diyeceksin yada adaletten haktan hukuktan bahsedeceksin,sana gülmeycek mi ?içten içe, hocammm bırak bu ayakları ,içinden de hoca çalıştın da ne oldu aha sonuç ortada, yarın öbür gün çalışanda geçiyor çalışmayanda mantığı öğrenciden sonra,sende de baş gösterecek çalışmana gerek yok koçum adamın varsa müdürsün.

    Yorumun Devamı
  • adalet 17 Şubat 2014 19:54

    kulluk yapmayan yağdan olmayan idarecileri kovun gitsin:yasaya ne gerek var.meb yasa tasarısı meclise ne zaman gelecek?hemen gelsin okullar boşalsın yönetici kalmasın.nasıl olsa polis çok okulları beklerler.bu kadar basit bu iş.yasaya gerek yok. kovun şu düzen bozan yöneticileri.

    Yorumun Devamı
  • meslekçi 17 Şubat 2014 19:02

    meb yasa tasarısı meclise ne zaman gelecek?hemen gelsin okullar boşalsın yönetici kalmasın.nasıl olsa polis çok okulları beklerler.bu kadar basit bu iş.yasaya gerek yok. kovun şu düzen bozan yöneticileri.

    Yorumun Devamı
  • grkygt2011 17 Şubat 2014 18:57

    milli eğitim komisyon üyeleriyle bir görüşme gerçekleştirdi.çok merak ediyorum bunlar üyeler kim.gerçekten eğitimci mi yoksa iktidar adamı mı.bu işler idealist eğitimcilerle olur.yok mu çokkkkkkkk oku oku oku ses ver tabana kara tahta başında olana.

    Yorumun Devamı
  • MESLEKÇİ 17 Şubat 2014 18:49

    beethoven beste yapmadan önce kafasını soğuk suya sokardı biz devamlı soğuk suda mı dursak devamlı yasa çıkarmaktayız.. bestelerimiz ninni bestesi ...... avutma yasaları gibi...

    Yorumun Devamı
  • ali 17 Şubat 2014 18:46

    90 puanımı yerseniz oy vermem.hakkımıda helal etmem.o kadar çalıştım.mayıs haziranda atanacağımı umuyorum.ak parti hak yemez.yedirmez.adalet kalkınma ak birparti.adına yakışanı yapar.

  • grkygt2011 17 Şubat 2014 18:31

    almanya’da okul müdürlerinin yetiştirilmesine yönelik uygulamalar eyaletlere göre değişebilmektedir. fransa ve ingiltere’de ise müdür adaylarının yoğun ve uzun süreli bir hizmet öncesi eğitimi tamamlamak zorunda olmaları göze çarpan önemli farklardandır.bizim gibi değil siyasete göre değil.almış olduğu yoğun ve uzun süreli bir hizmet öncesi eğitimi göre atanır.yok eğitimbir miş gibi...

    Yorumun Devamı
  • meslekçi 17 Şubat 2014 18:19

    albert einstein dokuz yaşına kadar düzgün konuşamamıştı.bizimkilerinin yaşı belli değil.ağzı olan konuşuyor.yasa çıkarılsa daha iyi olur.bakanlık bunu düşün.ilimden ayrılma bilm yasası çıkar şu asil kanlı türk gencine

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 17 Şubat 2014 18:14

    bu kadar olaya karşı bir temizlik hareketi lazım tabiki.bu tasarı en kısa sürede geçmeli.haydi öğretmenler oylar akp'ye

  • MESLEKÇİ 17 Şubat 2014 18:10

    bir deve kuşunun gözü beyninden büyüktür.onun için her ikisini kuma sokar.arkasındakilerin onu görmez zanneder. meb böyle işte neyin ne olacağı sonradan görmeyiz.beyin işi bu göz işi değil.

    Yorumun Devamı
  • halo dayı 17 Şubat 2014 17:38

    biz ailece 12 kişiydik akapeye artık oy yok yemin olsun

  • Öğretmen 17 Şubat 2014 17:32

    öğretmen aleyhine her türlü kanun teklifini getirmiş olan bir partiye hala destek olan tüm öğretmenler inşAllah bu yanlıştan dönerler, dönmezlerse de diğer namuslu tüm öğretmenlerin ahını alır ve gün gelir belalarını bulurlar.