2014 YILI EYLÜL DÖNEMİ ÖĞRETMEN ATAMA SONUÇLARI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

MEB Şube Müdürlüğü Mülakatları Değerlendirmeleri

MEB Şube Müdürlüğü Mülakatları Değerlendirmeleri

MEB Şube Müdürlüğü Mülakatları Başladı. Mülakat soruları ve değerlendirmelerini bu sayfamızda paylaşabilirsiniz. Mülakatlar boyunca sayfamız güncellenerek hizmetinizde olacaktır.

MEB Şube Müdürlüğü Mülakatları Başladı. Mülakat soruları ve değerlendirmelerini bu sayfamızda paylaşabilirsiniz. Mülakatlar boyunca sayfamız güncellenerek hizmetinizde olacaktır.

 

MEB'den yapılan açıklamaya göre şube müdürlüğü sözlü sınavı 10/02/2014 - 28/02/2014 tarihleri arasında (hafta sonu hariç) yapılacaktır. Bu tarihleregöre mülakat süreci bugün başlamış bulunuyor.

 

MEB, 5.913 kişinin mülakatlarını yapacak. Başarılı olan adaylar şube müdürü olarak atanacaklar

  • Bu haber için 370 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • fusal 11 Mart 2014 11:43

    ne zamanki insanları dil din ırk cemaat ayrımı yapmadan insanları değerlendirirseniz o zaman inanın herkes kazanacak doğru tek iken hala doğruyu aramak ahmakların işidir. şimdi siz ayrım yaparsınız başka zamanda başkaları yapacaktır emin olun . ve hiç bir zaman adalet galip gelmeyecektir inanın..................................

    Yorumun Devamı
  • fusal 11 Mart 2014 11:35

    saflığın bir gün mutlaka kazanacağı konusunda hala umutluyum inşAllah bir gün bu ülkede saf ve temiz inşalarında kazanacağı gün gelir saygılarımla

  • fusal 11 Mart 2014 11:32

    acaba bu mülakata giren jüri üyeleri , görevde yükselme yönetmeliğinde inşaat ve emlak bölümlerine mühendis ve mimar atanacağını biliyorlar mıy dı yoksa ben mi çok saf davranarak onların her şeyi bilenlerden olduklarını sandım bilemiyorum türkiyede mühendis ve mimar olarak kazanan ady sayısının en fazla 10 olduğu bu sınavda şansımın 100 de yüz olduğunu tahmin etmek ve adaletin 170yıldan sonra vuku bulacağını düşünmek gerçekten saflıkmış.

    Yorumun Devamı
  • fussal 11 Mart 2014 10:07

    torna tezgahlarının1/50 hassasiyetli kumpasa ölçü değerlendirmelerini anlat , mazmun nedir ? bilemedin 60,60 , sen şube müdürrü olamassın güle güle ........................... özeti bu arkadaşlar

    Yorumun Devamı
  • TES 09 Mart 2014 21:17

    hhh izmir’de şube müdürlüğü sınavını kazananların hepsi eğitim bir senin görevlendirdiği adamlar. demişsiniz zaten ilde 2 kişi vardı onlarda 74 civarı almışlar bizim tes liler 80- 78 gibi yüksek alanlar var lütfen bizi unutmayın biz tes liyiz bu kez meb adaletli mülakat yapmış. biz elenmedik ama hiç ümidim yoktu ilk defa akp oy vereceğim

    Yorumun Devamı
  • canga 09 Mart 2014 00:31

    bana üç soru yazdırdılar üçünü de doğru cevapladım herşey gayet iyiydi lakin 63 puan lütfetmişler. eee ne de olsa adalet diyarında yaşıyoss

  • hhh 08 Mart 2014 11:53

    izmir’de şube müdürlüğü sınavını kazananların hepsi eğitim bir senin görevlendirdiği adamlar. bunların büyük adam olacağını daha o zamandan görmüş adamlar ülkeyi boş yere yönetmiyorlar uzak görüşlüler.

    Yorumun Devamı
  • etimesgut 08 Mart 2014 11:09

    abdullah süslü 98,8----adil yıldız 93----baki gencer 89--ali naşit aras 82---arzu erol 80----osman şeliman 89--kenan karlıdağ 70 (sonuçlar sağlam)

  • Hayırlı olsun 07 Mart 2014 15:28

    sonuçlar açıklandı. mebbis üzerinden öğrenebilirsiniz.

  • öğretmen 06 Mart 2014 14:29

    sağlam kadro ile çalışmak için meclisten kanun cıkaram irade mülakat sınavına hakim olamazmı :)))

  • bilgi işlem 06 Mart 2014 13:36

    değerli arkadaşlar sonuçlar bilgi işlemde bilginiz olsun her an açıklanabilir selam ve saygılarımla 83 ve üzerinde alanların % 100 ü yetmişi geçmiş 10 şubatta girenler en düşük 75 miş bilgilerinize kıyım aşağıda olmuş selamlar

    Yorumun Devamı
  • HER KAFADAN BİR SES 06 Mart 2014 13:24

    bunların hepsi yorum adı üstünde yorum

  • açıklandı diyen arkadaşlar. 06 Mart 2014 13:05

    kulağınızı çınlattım farkettiniz mi?

  • HER KAFADAN BİR SES 06 Mart 2014 11:39

    at öldü