MEB YÖNETİCİ DEĞERLENDİRME SAYFASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

MEB Görevde Yükselme Sınavları Başlıyor!

MEB Görevde Yükselme Sınavları Başlıyor!

MEB Görevde Yükselme Sınavları Başlıyor!

MEB Görevde Yükselme Sınavları Başlıyor!

Eğitimlerini tamamlayan ve kariyer yapmak için yıllardır bekleyen eğitim çalışanlarının en büyük taleplerinden olan "Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavları"nda sona yaklaşılmaktadır.

Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığınca yayımlanan "Genel Yönetmelik" ile Kurumlar kendi yönetmeliklerini çıkarmak için hazırlıklarını yapmaktadır. Sendikamız Genel Merkez Yöneticileri ile Milli Eğitim Bakanlığı Bürokratları ile yapılan görüşme sonucunda; Milli Eğitim Bakanlığının "Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği"nin hazır olduğu önümüzdeki günlerde yayınlanacağı bildirilmiştir.

Milli Eğitim Bakanlığı"Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği"nin yayımından sonra En Geç Aralık 2013 tarihine kadar "Görevde Yükselme Sınav Tarihlerinin" açıklanacağı ve Sınavların yapılacağı konusunda prensip kararı almıştır.

TEÇ-SEN GENEL MERKEZİ

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 24 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • semiha darıcı 24 Kasım 2013 21:22

    2014 yılında sınav açılması için saygılar .çalışmalar olumlu yönde olup, barajın 60 olması dileğiyle

  • sunay doğan 20 Kasım 2013 15:20

    ben 2005 yılında yardımcı hizmetli sınavında kendi hakkımla kazandım ama bilgisayarda kopye dediler ben kimseye bakmadım çünkü en önde ben idim ama bana başkası bakıyor o kazandı ben ise başkalarının kurbanı oldum şimdide üniversite okuyorum eğer sınav olursa girerim bilgime inanıyorum yinede o insanı şikayet etmedim ben hakkımı helal etmiyorum Allah ından bulsun diyorum

    Yorumun Devamı
  • demet 09 Kasım 2013 10:33

    evet engelliler kazanır. bende bir engelliyim %87 7.30 işe giderim 5 tuvalet 5 sınıf 4 idare odası temizler 2 de koridor Allah helalinden versin memnunum çok şükür ama zor. böyle düşünmeniz yanlış. kadrolu bir arkadaş var 8.30 da gelir.sapasağlam adam .yani engellilerle alakası yok.

    Yorumun Devamı
  • işi ehline vermek 22 Ekim 2013 21:27

    kabiliyet istinat engelli arkadaşlarımız kazanır bu sınavı kazansada kazanmasalarda saat 10 başlayanlar var adamların arkasında büyük abileri var emekli olmayan dedeleri var okul bitirmek önemli değil sertifika önemli değil depremler önemli değil trafik kazaları önemli değil hastalıklar önemli değil

    Yorumun Devamı
  • nüfus personeli 15 Ekim 2013 13:36

    içişleri bakanlığı nüfus müdürlüklerindeki yardımcı hizmetler personeli de hala görevde yükselme bekliyor. ilgililere duyurulur.

  • Hasan Ayas 06 Ekim 2013 13:39

    bu sınava 3 sefer girdim 3 dede 67 aldım sizce bu normalmi bir de hizmetli değilmi nasıl olsa eşşek gerek yok hakları yok nasıl olsa bence sınavsız olması gerekir

  • MEB HZİMETLİ ZAVALISI 02 Ekim 2013 12:23

    yazık ; sayın değerli ve kimetli meb çalışanlarımız; il milli eğitim müdürlüklerine bi bakın ne kadar hizmetli var var olan da masa başında şef/memur vb. gibi zor görevlerde adı üstünde vekalet etmektedirler.ancak hiç bir haktan da yararlanamazlar.vicdanız el veriyormu sahip çıkın hizmetlileride görün artık bir şekil ya gys açın yada sınavsız geçirin. ne eytyetödeneği, ek gösterge ne yeşil pasaport hiç birşey yoktur çümkü hizmetliyiz diye.önemle duyrulur.

    Yorumun Devamı
  • şerif şervan 30 Eylül 2013 16:30

    diyanet ve bir çok kurum kendi yönetmeliğini çıkarıp, sınav duyurusu yapt. ama bizim meb'in maşAllahı var.hala bekleniyor.........

  • sinan 30 Eylül 2013 09:52

    inşAllah adil bir yönetmelik olur inşAllah herkese yönetici olma şansı verilir eskisi gibi olacaksa çıkmasın daha iyi

  • Görevde Yükselelemek(Yardımcı Hizmetler) 30 Eylül 2013 08:30

    sayın sendika, sayın meb ben 2006 meb atandım görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavı için 5 yıl hizmet şartı bulunuyordu nisan 2010 da sınav yapıdı ben 4yıl 10 ay hizmet yılından dolayı sınava giremedim, sonra yeni yönetmelikte 3 yıl hizmet şartı kondu şimdi ise taslak yönetmelikte hizmet şartı olamayacak büyük ihtimal kurum kendisi çıkaracak ben 8 yıl sınav bekliyorum yeni başlayanda giriyor ek-1 kalkıyor adaletmi bu ben okadar hizmet içine gidiyorum yok sayılıyor benim hakkım yeniliyor ozaman bizi neden okdar beklettiniz, hakkımı birşekilde alacağım saygılar.

    Yorumun Devamı
  • Bütün Beklentiler Sınav için 30 Eylül 2013 08:20

    sınavın çok geçkalınmış olduğunu bütün herekz acısını çekiyor sınavı açın yetliler.

  • Yardımcı Hizmetler Sınıfı 30 Eylül 2013 08:19

    çok geç kalmış öçalışmayan bir hiyerarşi insanların umutları bitmekte olup bir anönce herkez görevini layıkıyla yerine getirmesi gerekiyor.

  • ANKARALI BİRİ 29 Eylül 2013 22:20

    izmirli biri rumuzlu arkadaşım. düşündüğün ve korktuğun şey aynen doğru. hizmet içi eğitim seminerinin birinde gözlerimle şahit oldum.bu vijdansızlar işi öyle ileri götürdüler ki artık bu işleri sıkılmadan çekinmeden Allah'tan korkmadan ve utanıp sıkılmadan apaçık yapıyorlar. adı belli bir sendika üyesi almış il ve ilçenin şifresini tek tek kimin nereleri istediğini, kaç puanda olduğuna tek tek bakıp. yandaşlarını yönlendiriyor.

    Yorumun Devamı
  • hasan öğretmen 29 Eylül 2013 19:16

    kurumdaki nefret ve kinin önlenmesi adaletin tesisi için görevde yükselme sınavının bir an önce yapılması gerekir.

  • İzmirli biri 29 Eylül 2013 17:42

    izmir mem neden açıklamıyor müdür atamalarını? insanın aklına tuhaf şüpheler geliyor. mesela; a okuluna birisi başvurdu, puanı 89. baktılar bu adam atanacak, hafta sonu üstü kapalı başvuru alıyor olabilirler mi? a okuluna başvuran adamı ezmek için, kendi adamlarından birine gel sen şimdi başvur denebilir mi? bak bu konuya dikkat edin:))) insan şüpheleniyor hani... hani bi ihtimal, komplo teorisi hani:)))