TEOG'DA BOŞ KALAN KONTENJANLARI AÇIKLANDI

Başbakan kim olmalı?

İstanbul MEM'de Yeni Atamalar

İstanbul MEM'de Yeni Atamalar

Kadrolu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü atamaların dan biri de İstanbul ilçelerinden Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yapıldı.

 

Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürü Necati ÖZÇOLAK İl Milli Eğitim Müdür yardımcılığına kadrolu olarak atandı.

Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Kadıköy Suadiye Hacı TARMAN Anadolu Lisesi Müdürü Dr. Önder ARPACI atandı.

 

Kamuajans.com

  Bu yazı/habere ait tüm haklar Kamuajans.com'a aittir. "Kamuajans.com" şeklinde link verilmesi kaydıyla içerik kullanılabilir. Link vermeden yapılan alıntılar için yasal takip yapılacaktır.  
KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 18 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Yakışır 02 Temmuz 2013 14:49

    b.sehir rumuzlu kişi, şunu bil ki benim inancımda tartışmayı sürdürmek münafıklıkla eş değer görülmeseydi öyle bir cevap alırdın ki ama neyse. hem sana ne vaad edildi diye iftira at hem de edebinle otur deyince edepsiz biz olalım. biraz mantıklı düşünürsen kimin edepli kimin edepsiz olduğunu anlarsın. yine de selam üzerine olsun diye bitiriyorum bu tartışmayı.

    Yorumun Devamı
  • 130 atama 02 Temmuz 2013 11:01

    bu atamaların 130 olduğu söyleniyor.bu hafta muhtemelen kararnameler illere ulaşacak.herkese hayırlı olsun.

  • b.şehir 02 Temmuz 2013 10:14

    yakışır rumuzlu bu ilde çalışmayla bir yere gelinmediğini sende biliyorsun bende biliyorum,ayrıca edebi öğretecek kişinin önce edepli olması gerekiyor.

  • Yakışır 02 Temmuz 2013 09:12

    b.şehir rumuzlu arkadaş, bizler geçici makamlar için eğilip bükülmeyiz. hele hele birinde olmayan sıfatları varmış gibi hiç göstermeyiz. yaptığımız hakkın teslimidir. yine de merak ettiysen söyleyeyim ben geldiğim her makama bileğimin hakkıyla ve yapılan sınavlardan derecelere girerek geldim. yaptığın yorumlara dikkat et içinde bir ukde varsa sen de çalış o makamlara gel; gelemiyorsan da edebinle otur oturduğun yerde.

    Yorumun Devamı
  • b.şehir 02 Temmuz 2013 08:51

    yakışır rumuzlu arkadaş herhalde sanada bir yerler vaad edilmişki övgünün dozunu kaçırmışsın

  • Yakışır 01 Temmuz 2013 20:23

    necati özçolak müdürüme yakışır. bilgi ve feraseti nezaketle tezyin etmiş nadir müdürlerimizdendir. ayrıca makamlar kendisine köledir; kendisi makamlara değil. bugün öğretmenliğe dön desinler gözünü kırpmadan sınıfa da döner. işte böyle adam gibi adamlara bu makamlar yakışır. başarılarının devamını temenni ederim; dualarımız kendisiyle...

    Yorumun Devamı
  • mert 01 Temmuz 2013 20:00

    atamalarda erzurumlu olmak yazılı olmayan tercih nedeni.esasında anlayamadığım bir konu var.sayın muammer yıldız erzurumluları çok seviyorsan git erzurum il milli eğitim müdürü olsana.böylece bütün erzurumlular adaletinden nasiplenir!

    Yorumun Devamı
  • siyah 01 Temmuz 2013 16:43

    sadece bu kadar mı başka atamalar var mı?

  • bikan 01 Temmuz 2013 16:30

    yalan makinesi gibi yalan üretiyorsunuz geçmişte yeni atanan 130 ilçe milli eğitim müdürünün 19-21 haziranda kararnamelerinin illere gönderileceğini yazmıştınız biz ueyder liler olarak bütün türkiyeyi takip ettik birtane ile kararname gitmedi yalan haberle manüpilasyonda bitanesiniz tebrikler

    Yorumun Devamı
  • hasan 01 Temmuz 2013 15:53

    kendileri gibi düşünmeyenler bu ülkenin evladı olarak görülmediğinden mi sınav yapılmadan atamalarda ısrar ediliyor! pes doğrusu! insaf yohu...

  • yerinde atama 01 Temmuz 2013 15:35

    atamalar mevzuat çerçevesinde gayet olumlu.bu hafta diğer ilçe müdürü atamalarını bekliyoruz.milletimize hayırlı olsun.

  • bülent 01 Temmuz 2013 14:57

    necati beye hayırlı olsun.müdürüme yakışır. kıskananlar çatlasın.karizma,kalite,zerafet,tecrübe,bilgi,liyakat.

  • şenol arı 01 Temmuz 2013 14:30

    kapalı kapılar arasında gayri ahlaki atamalar...bunlar sayesinde maneviyartımı kaybettim...yuh yuh nerede kul hakkı..

  • Gayri ahlaki 01 Temmuz 2013 13:54

    yapılan atama şayet doğruysa gayri ahlaki bir davranıştır. yüzlerce müdür rotasyon beklerken okul müdürünün boş kadroya atanması, gayri ciddi, gayri ahlaki bir harekettir. devlet adabı ve ciddiyeti nerede? insana saygı nerede?

    Yorumun Devamı
  • b.şehir 01 Temmuz 2013 13:48

    nerden nereye.4 yıl önce okul müdür yardımcısı şimdi ise il müdür yardımcısı.