YILBAŞINDAN SONRA EK DERS ÜCRETLERİ 15 TL OLSUN!

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

İstanbul MEM Mülakat Sonuçları-LİSTE

İstanbul MEM Mülakat Sonuçları-LİSTE

2013/1 Eğitim Kurumları Müdürlüğü Atamaları Sözlü Sınav Sonuçları

Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumu Yöneticileri Atama Ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nin

8. (6) Maddesindeki "Adayların Sözlü Sınav ve Değerlendirme Komisyonu tarafından hesaplanan atama puanları il millî eğitim müdürlüğü internet sitesi üzerinden ilan ve elektronik posta yoluyla en geç 10 gün içerisinde adaylara tebliğ edilir."hükmüne göre;

İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Kurumları Sınava Dayalı Müdür atamalarına esas,  sözlü sınav sonuçları; Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası sorgulamalı olarak yayımlanmıştır.

Sözlü sınava giren adayların,  sözlü sınav sonuçları başvuru aşamasında beyan ettikleri elektronik posta adreslerine de gönderilmiştir.  İlgililere ilanen tebliğ olunur.

2013/1 İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Kurumları Sınava Dayalı Müdür Atamaları Sözlü Sınav Sonuçları için tıklayınız

2013/1 İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Kurumları Sınava Dayalı Müdür Atamaları Sözlü Sınav Sonuçlarının tüm listesi içintıklayınız

 
  • Bu haber için 40 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Fatih Erenoğlu 27 Ekim 2014 19:04

    bu güne kadar yaptıkları dışlama,ayrımcılık,adam kayırma daha ne varsa yapanlar kalkmış bu gün mülakat komisyonlarını eleştiriyorlar,ben olsam hiç mülakat yapmam direk atardım ehil gördüklerimi,ben seninle çalışmak istemiyorum arkadaş,bana ayak uyduramıyorsun der geçerdim,seçtiklerimi de kursa tabi tutarım olur biter

    Yorumun Devamı
  • isteğe bağlılar ne zaman? 24 Eylül 2013 10:50

    isteğe bağlı yönetici atamalarıyla ilgili muammer yıldız'ın bir açıklaması var mı?

  • HAKKI 23 Eylül 2013 23:46

    bu mülakat din dersi öğretmenlerini müdür yapma mülakaatı olmuş oys a bizim ilçede din dersi öğretmeni olan müdürler en proplem!!!!! müdürler

  • 100 ne demek 23 Eylül 2013 22:32

    mülakattan 100 nasıl alınıyor, alan kişiye sormak lazım. ikincisi en iyi puana sahip olan ilk 22 kişiden 9'u din öğretmeni nasıl oluyor. ben buldum, diğer branştakiler tembel, onlar çok çalışkan.

    Yorumun Devamı
  • kadir 23 Eylül 2013 21:37

    istanbul kurum önceliklerini korumuş bu iyi sözlüde başarılı olduğunu söyleyemem ilkokul-orta okul -meslek lisesi liseler çpl vs anaokulu 5 açık vasa 15 öğretmen çağırırsın sınava karşı olanlar belli

    Yorumun Devamı
  • mehmet 23 Eylül 2013 21:30

    vicdan sorunu ..bu sonuçlara vicdanı rahat olan varsa ,ben adaletten yanayım diyen varsa geceleri rahat uyusun..yazık yazık yazık

  • matematik 23 Eylül 2013 21:15

    4 sene okul idareciliği yaptım ve öğretmenliğime dönmeye karar verdim anladım ki!!!! en doğru kararımmış :....:

  • BAY BİLMİŞ! 23 Eylül 2013 20:13

    usta söyledi zaten! imam hatipliler ayrıcalıklı olacak! ne ağlaşıp durursunuz! herkes ektiğini biçer! ben ekmediğimi biçiyorum! bu iktidara bir kere bile oy vermedim, vermem de! gelelim neticeye! bana zarar veren kim ve ne yaptıysa ondan uzak dururum! bu hükümetin zarar vermediği kesim yok! ama ne iştir bilinmez, vaz geçilmez hale getirdiniz! madem siz istediniz, o zaman başınıza geleni çekin!

    Yorumun Devamı
  • DEĞİL ÖĞRETMENİN! 23 Eylül 2013 20:06

    bütün iller aynı! iktidarın adamı değilsen mülakat notun düşük olur. her yerde hak-hukuk çiğneniyor. bunların din, imanla işleri yok! dünyaya geliş sebepleri belli! ülkeyi ne hale getirdikleri ortada! yapılacak tek şey bunların kurduğu ve üye olunduğu ne varsa uzak durmak! seçimlerde de ne yapıp edip görev almak! durumu kontrol altına almak. üye durumunda olanların da derhal istifa etmesi gerekir. sözün özü! bunlardan kurtulmadıkça rahat yok!

    Yorumun Devamı
  • 100 puanlık müdür! 23 Eylül 2013 19:58

    mülakatta 100 vermek ne büyük vebaldir! 10 dakikada nasıl kusursuzluğuna kanaat edebildiniz? 100 puanlıktır diyebildiniz!? mülakat komisyonlarının Allah yardımcısı olsun, verdikleri puanlarla aldıkları veballeri nasıl üstlenecekler ürkütücü :(

    Yorumun Devamı
  • Ali 23 Eylül 2013 19:41

    1.mülakata en yüksek puanla girenler (din kültürü hariç) düşük diğerleri yüksek puan almış görünüyor.! örnek olarak mülakat en yüksek puanla giren suzan akbaş yazılıdan 93 mülakattan 61,ikinci en yüksek puanla recep sözveren yazılıdan 91 mülakattan 76, üçüncü ali haydar ırmak yazılıdan 90 mülakattan 71, almış görünüyor. il üçte girenlerin puanlarının düşük olması tesadüf mü! 2. din kültürü öğretmenlerinin büyük oranda 90 puanın üzeri almaları da tesadüf mü?

    Yorumun Devamı
  • ahmet 23 Eylül 2013 19:06

    adıyaman meb mülakat sonuçlarını açıkladı müthiş bir mühendislik çalışması sergilemişler bu kadar kul hakkı yiyen komisyon üyeleri ahmet alagöz-ramazan çoban-i.halil alkayış geceleyin nasıl uyuyacaklar çok merak ediyorum hakkımızı helal etmiyoruz öbür dünyada iki elimiz yakalarında olacak

    Yorumun Devamı
  • Nerde adalet! 23 Eylül 2013 18:57

    mülakat ve ek-1 saçmalığı oldukça bu işler düzelmez.yıllardır dağıtılan ödüller çok adil sanki.

  • amed tr 23 Eylül 2013 18:37

    4 sorudan üçünü bildim sonuç 65. demek ki bana sorulan soruların puan değeri düşükmüş

  • İstanbul mem alo? 23 Eylül 2013 18:36

    isteğe bağlı atamalar ve rotasyondan ne haber istanbul mem?