MEB YÖNETİCİ DEĞERLENDİRME SAYFASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

İLKSAN GENEL KURULU BAŞLADI

İLKSAN GENEL KURULU BAŞLADI

İLKSAN 7.Dönem 1.Olağan Genel Kurulu Antalya Ananas Otelde Başladı

    

     İki gün önce basına yansıyan Denetleme Kurulu Raporları ile ilgili iddiaların Genel Kurul gündemine damga vurduğu, Eğitim-Sen'li ve Eğitim-Bir-Sen'li yöneticilerin söz konusu Denetleme Kurulu Raporlarındaki şaibelerle ilgili sorular sorduğu, protesto konuşmaları yaptığı ve İLKSAN yönetimini becerisizlikle suçladığı, Türk-Eğitim-Sen'li ise yöneticilerin genel siyasi gündeme ilişkin konuşmalar yaptığı öğrenildi.

 

Öğleden önceki oturumlarda protokol konuşmalarının yapıldığı, öğleden sonraki oturumlarda da faaliyet raporu ve denetleme kurulu raporlarının ibraya sunulacağı öğrenildi.

 

Öğleden sonraki oturumda kavga çıktığı, İLKSAN delegelerinin birbirine giridiği, Türk-Eğitim-Sen'li delegelerin Eğitim-Sen'li delegenin kafasına bardak fırlattığı haberleri geliyor.

Ayrıntılar gelecek.

kamuajans.com / ÖZEL

 

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 13 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • ordu 30 Nisan 2013 21:51

    ananas otel zaten ilksan ın

  • musti 28 Nisan 2013 17:48

    arkadaşlar ilksan kanunla kurulmuş bir kurum.ancak kanunla fes olur.ebs liler veya tes liler bunu kapatma yetkisi ve gücü yoktur.ancak ve ancak hükümet kapatır.boşuna birilerine çamur atmaya gerek yok.şunuda demeden geçmemek lazım şu zamanda ilksanda hiçbir yolsuzluğun olduğunuda sanmıyorum.çünkü arkasında çantalarında hükümetin bütün hafiyelri kol geziyor .selam ve sevgiler herkese.

    Yorumun Devamı
  • Falcony 28 Nisan 2013 01:38

    ananas otelde ananas aldırsınlar. benim aidatlarımla neden ananas otele gidiyorlar. ilksan ın kendi otelleri yok mu? ister kapatsınlar ister kapatmasınlar ben üye olmak istemiyorum. paramı verin yete.

    Yorumun Devamı
  • sendikasızım ve akp den bir beklentim yok. 28 Nisan 2013 01:23

    kapatılsınmış. tes yiyormuş, rus kadınlarla falanmış. yazıklar olsun böyle yorum yapanlara. şu saatten sonra kapansa ne olcak. hiç mi aklınıza gelmez oyak gibi bir yapısı olsa ve biz öğretmenler bundan emekliliğimizde faydalansak. tabi tesliler ebs lilere ebs liler teslilere laf atacak yer burası kalmıştı. yazıklar olsun mesleğimizin itibarı ve menfaatleri düüşüncesi dışında sadece karşı tarafa kin için ve sendikacılık amacı ile buraya yorum yapanlara.

    Yorumun Devamı
  • HAKYEMEZ001 27 Nisan 2013 23:22

    bir an evvel kapatılmalı ne mal varlığı varsa üyelere bölüştürülmeli diyorum .artık düş yakamızdan ilksan.. ben aptalmıyımki sen benim adıma ve zorunlu olarak bana tasarruf yaptırıyosun . bu yetkiyi kimden alıyosun. bu nasıl mantıkya.. ey eğitimli cahil sen tasarruf yapamazsın dur ben senin adına yapıyorum ha.. uyanın arkadaşlar kesilen anaparayı bile zor alıyoruz ne karı... zarar da etsem kapatılsın diyorum...

    Yorumun Devamı
  • öğretmen (Okul Müdürü( 27 Nisan 2013 19:16

    eğitim bir sen akp iktidara geldiğinden beri ilksan'ı ele geçirmeye uğraşıyor bir türlü beceremedi ve şu anda da ulaşamadığı ciğere tuh kaka diyor.yönetimi ele geçirseler kapatılsın diyecekler mi?ama burayı ele geçiremeyecekler

    Yorumun Devamı
  • Celal 27 Nisan 2013 19:14

    ilksan ile bireysel emeklilik sigortalarını karşılaştıran var mı??

  • İLKSAN TES'E ZARAR VERİYOR 27 Nisan 2013 17:31

    ilksan tes'e zarar veriyor. o yüzden kapatılmalıdır...

  • zeki aşkın 27 Nisan 2013 14:51

    ey ilksan kapatılsın diyenler. çözümünüz ne?

  • ZARAR DA ETSEM AYRILIRIM 27 Nisan 2013 14:42

    bu ilksan a kim isterse üye olsun.serbest olmalı.ama ben ayrılmak istiyorum.böyle bir despotizm nerede var be.tesliler istediği gibi yesin ama benim aidatımla değilyazıklar olsun feshetmekten yana olmayan teslilere

    Yorumun Devamı
  • ilksan kapatılsın 27 Nisan 2013 14:10

    türk eğitim sen arka bahçesi ve hesap vermez kurumun öğretmenlerin sırtından kazandıklarının hesabı verilsin

  • fesih kararı zor mu 27 Nisan 2013 13:52

    ilksan kuruluşu kimlere hizmet ediyor.tes in tek başarısı ilksan mı?bir sendikanın işletmecilik yaptığı dünyanın neresinde görülmüş.üye öğretmenler aldatılıyo mu?

  • ilksan kapatılsın 27 Nisan 2013 13:08

    tes yöneticileri gidip milletten kesilen aidatlarla yapılan otellerde kalıyor diye bu soygun düzeni devam etmesin kapatılsın. ey öğretmen tes neden ilksan devam etsin diye bu kadar çırpınıyor? bir düşün... ananas otele git rus turistlerle tesliler kalıyor sadece