MÜDÜR YARDIMCISI GÖREVLENDİRME DUYURUSU YAPAN İL MEM'LER - 33 -

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

Derse girme zorunluluğu tarih oluyor!

Derse girme zorunluluğu tarih oluyor!

Okulların idari işlerinin yanı sıra haftada 6 saat derse girme zorunluluğu olan müdür ve yardımcılarının görevi teke düşecek

Geçtiğimiz günlerde Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı ile bir araya gelen Eğitim Bir Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, konuyu gündeme taşıdı.

SEN OTUR 45 DAKİKAYA GELİYORUM TARİHE KARIŞIYOR

Bakan Avcı, sıkıntıların farkında olduklarını kaydederek,"Talebinizi dikkate alarak Kamu Personeli Danışma Kurulu'na (KPDK) yazıyı hemen yazacağız" cevabını verdi. Yapılacak çalışmayla, okula idarecilerle görüşmek üzere gelen velilerin dersin bitmesini beklemesi sıkıntısı da son bulacak. Böylece veliye"Sen otur, ben 45 dakikaya geliyorum" sözü tarihe karışacak. Ayrıca idarecilerin derse girmemesi sebebiyle ortaya çıkacak olan öğretmen açığı da ağustos ayında yapılacak olan öğretmen atamasıyla kapatılacak.

  • Bu haber için 87 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • zeki1923 01 Nisan 2013 23:24

    yine ortada somut birşey yok. yine kandırıldık. iki sene oldu. hani görüşmelerde alınan kararların kaç tanesi uygulandı? palavra hepsi bunların.

  • Ucube geri çekilecek mi? 01 Nisan 2013 22:11

    yeni yönetmelik çalışmasından haberi olan var mı?

  • etrak 01 Nisan 2013 20:40

    yaa arkadaşlar yapmayın Allah aşkına biz birbirimize değer vermezsek, kimse bizi adam yerine koymaz.yıllardır birbirimizi suçluyoruz....bırakın bunları gözünüzü seveyim.

  • polemik 01 Nisan 2013 20:28

    insanlar birbirini çekemez olmuş.ben de bir idareciyim. benim felsefem şu: polemiğe girmem işimi yaparım. herkes kendi işine kendi aşına baksın. onlar yatarmış bunlar kalkarmış, hepsi boş laf.selamlar

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 01 Nisan 2013 20:26

    fuat başer'i yanlış anlayıp kınayan ve sınav kazanarak idareci olanları ben kınıyorum. bende çocuğumun dersine idareci girsin istemem. inekleyip ders çalışarak idareci olanlar çok mu bilgili. hayır değil, onların idarecilik yaptıkları okullarda durumu hepimiz biliyor ve duyuyoruz. idarecilik nerde siz nerdesiniz.

    Yorumun Devamı
  • Coğrafyacı 01 Nisan 2013 20:14

    "ebruzen" adlı kullanıcı! bütün idarecileri aynı kefeye koymamalısın. tanımadığımız insanlar hakkında yorum yaparken insafsızlık yapmamalıyız. bir adareci olarak bu gibi yorum sahiplerine hakkımı helal etmiyorum...

    Yorumun Devamı
  • ebruzen 01 Nisan 2013 19:51

    zaten bi yaptıkları iş oydu. daha çok yatacaklar

  • Abdurrahim SILGAN 01 Nisan 2013 17:37

    fuat beşeri esefle kınıyorum söyledikleri kendisini bağlar

  • a yıldırım 01 Nisan 2013 17:10

    idareciler iyi öğretmen olmadıkları için idareci olmuyorlar .f başer gibi öğretmenliğini unutmuş,idarecilerle polemik peşinde olanları derse ve öğrenciye yönlendirmek için idareci oluyorlar. ayrıca kedi ciğer meselesini de unutmayalım...

    Yorumun Devamı
  • fakir vatandaş 01 Nisan 2013 16:26

    sınavla yönetici olan arkadaşlarda bir boşluk var.atama yoluyla gelenler daha başarılı ve disiplinli.alaylı mektepli hesabı yani

  • İDARETEN İBRAHİM 01 Nisan 2013 16:24

    sınıfçı idareci ile branşcı idareci arasındaki haksızlık eğitim bir sen sayesinde düzeltilecek inşAllah.varol eğitim bir sen.

  • fuat başer denilen cahil'e 01 Nisan 2013 14:56

    iyi öğretmen olduğumuz için idareciyiz fuat başer dallaması. bileğimizin hakkıyla, sınav kazanarak idareci olduk. idareci olmak için birçok öğretmen sınava giriyor.iyi bilenler kazanıyor ve idareci oluyor. cahilliğin lüzumu yok. daha sayacağım da terbiyem müsade etmez.

    Yorumun Devamı
  • İDARECİ 01 Nisan 2013 14:51

    hem idari işlerimi yapıyorum hem de öğretmenlerden önce dersime giriyorum.ama şu da bir gerçek ki; sınıf öğretmenleri ile branş öğretmenleri neden ayrı tutuluyor?derse giricekse hepsi girsin, girmeyecekse de kimse girmesin.

    Yorumun Devamı
  • kerim 01 Nisan 2013 14:44

    bu konudan çok muzdaribiz.bu konuyu ebs çözsün o saat onlara üye olacağım.

  • tuzu kuru eğitim yöneticisi 01 Nisan 2013 14:35

    daha o ne,para da geliyor hemde 900 ile 1200 tl arası,şididen sözlüyede çalışın,günde uyku saatinizi 2 saate indirin haydi kolay gelsin buna rağmen torpil olursa sizde torbile takılırsanız hakkınızı helal etmeyin haydi kolay gelsin