ÖĞRETMENE İL İÇİ ROTASYONUNDA SON DAKİKA GELİŞMESİ

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Tatili ve Ek Ders Durumu

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Tatili ve Ek Ders Durumu

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Tatili ve Ek Ders Durumu

9 Ekim Cumhuriyet Bayramı kaç gün tatil ? MEB iş takvimine göre bu yıl 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı tatili cumartesi ve pazar günleriyle birleşerek toplamda 4 gün oluyor. 

Bu durumda 26-27-28-29 Ekim günleri resmi tatil. Milli bayramlarla ilgili ek ders yönetmeliğindeki ilgili madde şöyle:

MADDE 16- b) (Değişik  :13/7/2007-2007/12399 B.K.K.) İl düzeyinde millî ve mahallî bayramların kutlamaları için kurulan hazırlık komitelerinde görevlendirilen yönetici ve öğretmenler, millî ve mahallî bayramların hazırlık çalışmalarına katılan yönetici ve öğretmenler, söz konusu bayramların hazırlık çalışmalarına ve törenlerine sınıf veya okul bütünlüğünde katılan öğrencilerin öğrenim gördüğü eğitim kurumlarının yönetici ve öğretmenleri ile millî bayramlar nedeniyle tatil edilen günlerde(1) ders görevlerini yerine getiremeyen yönetici ve öğretmenler, bu sürelerde üzerlerinde bulunan aylık karşılığı ders,varsa ek ders, ders niteliğinde yönetim ve hazırlık ve planlama görevlerini yapmış sayılırlar.

Yukarıdaki maddeye göre milli bayramlarda okulsoruöğretmenlere ek ders ödenecek. Bu yüzden Cumhuriyet Bayramı tatilinde öğretmenlerin ek dersinde herhangi bir kesinti olmayacak 

2013 - 2014 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI İŞ GÜNÜ TAKVİMİ


EYLÜL -2013 EKİM -2013 KASIM-2013
Pazartesi   2 9 16 23 30   7 14 21 28   4 11 18 25
Salı   3 10 17 24   1 8 15 22 29   5 12 19 26
Çarşamba   4 11 18 25   2 9 16 23 30   6 13 20 27
Perşembe   5 12 19 26   3 10 17 24 31   7 14 21 28
Cuma   6 13 20 27   4 11 18 25   1 8 15 22 29
Cumartesi   7 14 21 28   5 12 19 26   2 9 16 23 30
Pazar 1 8 15 22 29   6 13 20 27   3 10 17
KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 17 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • AKEL 09 Ekim 2013 21:20

    derdiniz kamuoyuna ünvanlı memur olan öğretmenlerin çok kazandıklarını mı ispatlamak...yapmayın yeter artık...

  • YORUMCU 09 Ekim 2013 21:08

    ya arkadaş sanki öüğretmenler sizden ek ders ücretleri ile ilgili bilgi istiyormuş gibi her aklınıza estiğinde öğretmenin ek dersinden bahsediyorsunuz daha yazı yazmayı bile bilmeyen insanlar öğretmen hakkında yorum yapmayı kendinde bir hak olarak görüyor . bırakın size ne bizim ders ücretmizden.

    Yorumun Devamı
  • vatandaşa 09 Ekim 2013 16:19

    ne iş yaptığını yaz yav... biz de vatandaşız, çekemediysen anten taktır, bu lafıma da kızarsan git buza otur öğretmen düşmanı şer...z

  • MUSTAFA AKSOY 09 Ekim 2013 15:41

    28 ekimin tam gün tatil olması gibi bir durum zaten yok.ek dersle ilgili olarak da zaten karar metni açık. her bayram öncesi ek ders var mı yok mu gibi haberlerin yapılması gübdemi meşgul etmektir. yılbaşı ve dini bayramlarla ilgili ek ders mağduriyeti giderilmeli sendikalar bu konuyu ivedilikle çözmeli.

    Yorumun Devamı
  • vatandaş' a sesleniyorum 09 Ekim 2013 15:33

    o zaman sen de öğretmen olsaydın.

  • öğretmen 09 Ekim 2013 15:20

    vatandaş önce önce okuyup yazmasını öğren. biro değil "büro". 28 - 29 ekim'de yanıma gel. sana ücretsiz ders vereyim.

  • vatandaşa 09 Ekim 2013 14:49

    Allah acil şifa versin kardeşim beyin herkese şart ama kimisinde olmuyor işte :)

  • 007 09 Ekim 2013 13:50

    neden böyle saçma sapan haberler yayınlanır bilmiyorum amaç öğretmeni paracı olarak göstermekse amacınıza ulastınız.zaten bu işin yönetmeligi var herkes neyin ne oldugunu biliyor sen neyin hesbını yapıyorsun

    Yorumun Devamı
  • vatandaş 09 Ekim 2013 13:20

    anlaşılan öğretmenler seni adam yerine koymuyor.nefretini burda kusuyorsun.zavallı

  • VATANDAŞ 09 Ekim 2013 12:56

    benim biroda çalıştığımıda nereden çıkardın, orada çalışanların ne yaptıklarını nereden biliyorsun. işinize geldiği gibi harek ediyorsunuz. benim o kadar samimi öğretmen arkadaşlarım var ki hatta kardeşten yakın olanları bile var ama onlar hariç sizden iğreniyorum. haat o arkadaşlarımda sizden para gözlü öğretmerlerden nefret ediyor. bilin istedim

    Yorumun Devamı
  • Akif KARA 09 Ekim 2013 12:02

    ödenip ödenmeyeceği zaten mevzuatta belli.öğretmenlerin tek sorunu para imiş gibi sürekli bu tür haber yapmanız bence çok sıradan.o kadar gündeme alınacak problemler var ki sayfada gündem oluşturacak...taşıma sistemi, yatılı okullar, seçmeli dersler, öğretmen dağılımları, norm mevzuatı vs.vs. tek derdimiz ücret değil yani.ödese ne?ödemese ne?zengin mi olacağız?

    Yorumun Devamı
  • red 09 Ekim 2013 10:10

    28 i yarım gün tatildir.biraz yönetmelik okuyun .bilip bilmeden yazmayın.sanki havadan 4 gün tatil varmış gibi gösteriyorsunuz.

  • cüneyt 09 Ekim 2013 10:03

    resmi tatillerde ek ders ücreti isteyen siz değilmisiniz? şimdide istemiyoruz diye tempo tutuyorsunuz.

  • eğitimci 09 Ekim 2013 09:57

    eyyy vatandaş bilip bilmeden konuşma öğretmenler 29 ekimde bayram kutlamalarına katılırlar .kutlamarda yapıllan işlerin önceden planlaması iş dağılımı yapılır.sen bayrama geldğinde yapılan tören daha öncesinde defalarca prova edilmiştir.sanmaki çocuklar bayramgünü kendiğinden her işi yapıyor.öğretmenler orada olmasa ne bayram olur nede tören...

    Yorumun Devamı
  • vatandaşa 09 Ekim 2013 09:53

    sen yapmadığın işlerin parasını almıyormusun_? iş yerinde çay içecem diye , arkadaşlarınla sohbet edecem diye devletin nekadar zamanını çaldın _? bir günde sen ne kadar iş yapabilirsin _? sizin dairede 3-5 kişinin yapacağı işi 30-40 kişi yapıyor diye mi istihdam ediliyorsun _?