MEB YÖNETİCİ DEĞERLENDİRME SAYFASI

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Kime Oy Vermeyi Düşünüyoruz?

2014 YILINDA ÖĞRETMENLER NE KADAR ZAM ALACAK

2014 YILINDA ÖĞRETMENLER NE KADAR ZAM ALACAK

2014 YILINDA ÖĞRETMENLER NE KADAR ZAM ALACAK

2014 yılında öğretmenlerimize verilecek netzam miktarı şu şekildedir.

Öğretmenlerin 666 sayılı KHK ile yaşadıkları mağduriyetler önemli bir oranda giderilerek 1 Ocaktan itibaren 75 TL, Temmuz 2014'ten sonra ise her ay maaşlarına yansıyacak şekilde 150 TL artış oldu. Ocak 2014'ten itibaren taban aylıkta da 175 TL daha artış olacak.

Öğretmenlere verilecek eğitim öğretim tazminatı 150 TL'nin öğretmene net yansıması Ekim 2008 yılından önce göreve başlayan öğretmenlerden damga vergisi kesintisi yapılarak 149 TL olacak...

Ekim 2008 yılından sonra göreve başlayan 5510 sayılı kanuna tabi öğretmenlerden 16 TL sigorta primi kesintisi yapılacak. Bu kesinti sonrası Ekim 2008'den sonra göreve başlayan öğretmenler 134 TL net özel hizmet tazminatı alacaklar.

Taban aylığa yapılan 175 TL ise öğretmen maaşlarına kesintiden sonra 2014 yılında 124 TL olarak yansıyacaktır...

Ekim 2008 yılından önce başlayan öğretmenlerimize 149 + 124 = 273 TL zam

Ekim 2008 yılından sonra başlayan öğretmenlerimize ise 134 + 124 = 258 TL zam maaşlarına yansıyacaktır...

Taban aylığa yapılan zam öğretmenlerimizin emekliliğine de yansıyacaktır. Taban aylığa yapılan 175 TL zamla birlikte öğretmenlerimiz emekli olduğunda yılına göre emekli ikramiyelerine 4-5 bin lira arasında bir yansıma olacaktır.

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 18 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • nihat 23 Eylül 2013 09:52

    bir öğretmen arkadaş demiş biz ders planı hazırlarken, etkinlik hazırlarken vs. falan filan demiş ya hocam bırak bilgisayardan kes kopyala yapıştır yaptığınızı herkes biliyo kim kandırıyorsun

    Yorumun Devamı
  • ibrahim 23 Eylül 2013 09:50

    toplu sözleşmelerde öğretmenden başka karlı çıkan çıkmadı ki

  • bende öğretmene cevap 22 Eylül 2013 23:54

    senin gibi öğretmenler yüzünden bu halde zaten bu memleket hesapla bakalım yüzdelik zammı daha iyi yoksa bu zam mı bide matematikten bahsetmiş utanmadan matematik yoksunu.....

  • ben de öğretmen 22 Eylül 2013 22:38

    Allah gözünüzü doyursun. az verilse isyan edersiniz, çok verilse isyan edersiniz. bir de siteye çatarsınız. ek dersin zammını bahane edersiniz. yüzdelik zam alsaydınız alacağınız artışı hesaplayın bakalım. yüzdelik zam mı iyi yoksa toptan zam almak iyi. eğer biraz matematiğiniz varsa susarsınız artık.

    Yorumun Devamı
  • sınıfçı 22 Eylül 2013 19:42

    yükselmeyen ek dersleri,eş,çocuk paralarından bahsetsenize biraz...gereksiz haber yapma uzmanısınız....

  • Öğretmen 22 Eylül 2013 17:44

    başka mesleklerin maaş zammı hesabı bitti, öğretmenlere geldi sıra öyle mi? öğretmenler kendilerine verilecek zammı hesaplayamayacak kadar zeka özürlü mü?...

  • ÖĞRETMEN 22 Eylül 2013 15:29

    ya... şimdi bu başlığa verilecek cevap belli ama, neyse şimdi... başka işin yok anlaşılan senin...2 ay önceki meseleyi ısıtıp önümüze koymak istemendeki amaç ne...istanbul mem müdür yardımcılığını neden duyurmuyor onunla ilgilensen biraz....Allah Allah....adamlar takvimi zaten keyfe keder yapmışlar....bari uysalar...

    Yorumun Devamı
  • Öğretmen 22 Eylül 2013 14:26

    konu öğretmen zammı olduğu halde hala öğretmen düşmanı hiç bir yorumcu yorum yazmamış hayret. e tabii biz şu anda pazartesi için ders planı hazırlarken, etkinlik hazırlarken onlar yatıyorlardır kesin.

    Yorumun Devamı
  • TARİHÇİ 22 Eylül 2013 13:46

    bu haber tarzları sizin sitenize hiç yakışmıyor.sürekli aynı haberleri tekrarlıyorsunuz.hafta sonu haber sıkıntısı çekiyor olabilirsiniz ancak sürekli öğretmenlerin ne kadar zam alacağı ile ilgili haberler yaparak kendinizi itibarsızlaştırdığınız gibi büyük bir camiayı da töhmet altında bırakıyorsunuz.artık bırakın bu işleri başka haberlere yoğunlaşın...

    Yorumun Devamı
  • Hasan 22 Eylül 2013 12:55

    öğretmenler sanki çok zam almış gibi lütfen bu şekilde haber yapmayın. başlıkta öğretmen çok zam almış gibi anlaşılıyor.

  • hasan 22 Eylül 2013 12:51

    öğretmenlerin ekderslerine herhangi bir zam geleceğine dair bir haber yok sanırım. yani oradaki açığı bu şekilde kapatacaksınız.

  • öğretmen 22 Eylül 2013 12:50

    bu haberi yapmadaki amacınız ne acaba?

  • hoca41 22 Eylül 2013 12:04

    ne gereksiz bir haber.site tıklansın diye öğretmenlerle ilgili haberleri yapıp duruyorsunuz.öğretmenlerin saf duygularını sömürmeyin

  • hesap belli 22 Eylül 2013 12:02

    öğretmenin maaş artışı 2014 yılında iyi, ama 2015 de kötü

  • Yaren Ağa 22 Eylül 2013 10:32

    15 ocak 2014' e yaklaşık 4 ay var. öğretmen zamları ile ilgili 200 ile 250 adet haber yapmazsanız darılırım.