MAAŞLARA NE KADAR ZAM GELECEK?

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

2014 Şubat'ta Özür Grubu Atamaları

2014 Şubat'ta Özür Grubu Atamaları

Sitemiz takipçilerinin sıkça sorduğu konulardan biri olan Şubat özür grubu atamaları hakkında bilgilendirme gereği duyduk.

Özür grubu atamaları konusunda elimizdeki en net ve en son bilgi MEB Müsteşarı Yusuf Tekin'in açıklamaları...

Yusuf Tekin Kasım ayı başında yaptığı açıklamada; Şubat ayında özür grubu atamalarının yapılacağını fakat önceliği il içine vereceklerini açıklamıştı.

Bu açıklamaya göre il içi ve il dışı özür grubu atamaları yapılacak, ağırlık il içinde olacak.

Merak edilen bir diğer konu ise bu atamalarda öğrenim özründen atamaların yapılıp yapılmayacağı...

MEB mevzuatında yaptığı değişiklikle öğrenim özrünü, özür grubu atamaları kapsamında çıkardı. Şubat ayında kadar bu konuda tekrar bir değişiklik yapılmadığı sürece öğrenim özründen özür grubu atamalarının yapılması mümkün görünmüyor.

Bu konudaki gelişmeleri takip edip sizlere aktarmaya devam edeceğiz...

  • Bu haber için 22 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • mustafa akhan 07 Ocak 2014 16:48

    bakanlığımız yaz döneminde, öğretmenlerin eş durumu ve sağlık durumu özrü olanların tayinlerini eşinin bulunduğu veya sağlık özrünün bulunduğu ile yapmış, bunu yaparken de öğretmenin puanı o il için yeterli olmasada veya yeterli sayıda norm kadro bulunmasa da tayini gerçekleştirmişti. dolayısıyla mazereti olan tüm öğretmen arkadaşlar o tayin döneminde mağdur edilmemişti ben yaz özür tayini döneminde, bulunduğum ilde bir yılımı doldurmama 30 gün kaldığı için başvuru yapamadım ve tayin olamadım. şu anda 1 yıldan fazla zamandır eşim ve çocuğumla ayrı illerde yaşıyoruz. bu durumda pekçok öğretmen var. bakanlığımızdan dileğimiz yaz döneminde yaptığı gibi şimdi de puan veya norm kadro engeline takılmadan ailelerimizle bizi aynı ilde buluşturmasıdır.

    Yorumun Devamı
  • aday öğretmen 12 Aralık 2013 13:00

    aday öğretmenler için de eş durumundan atanmayı bekliyoruz. illa bir yıl ayrı kalınca mı hak etmiş oluyoruz kavuşmayı

  • İl Dışı 11 Aralık 2013 09:52

    il dışına da aynı önemin verilmesi gerektiğini düşünüyorum... aramızda 5 saat mesafe var görüşebilmek için alınan raporlar vesaireler eğitimi aksatıyor. bir an önce yapılmasını diliyoruz....

    Yorumun Devamı
  • mağdur 07 Aralık 2013 13:08

    il içi mesafesinde sınırlama olmalı,5 km gidenle 100 km gidenler bir tutulmamalı.hizmet puanlarıda aynı haksızlık dizboyu

  • İL İÇİ ÖZÜR GRUBU 05 Aralık 2013 10:33

    il içi özür atamaları yazın yeterince önemsenmedi. sadece eşin bulunduğu ilçeye tayin hakkı verildi.(istanbulda) ama eşinin ilçesinde 1 açık var diğer ilçelerde tercih ettirilmedi ve mağduruiyet devam etti. diğer yakın ilçelerde açılabilirdi.

    Yorumun Devamı
  • Aile bütünlüğü 04 Aralık 2013 22:39

    eşinden farklı bir ilde çalışan öğretmenin öğrencilere faydalı olabilmesi mümkün değildir. hükümetten beklentimiz hiçbir ailenin bütünlüğünün bozulmaması için gerekli tedbirleri almasıdır. evlliliğe teşvik, 3 çocuk gibi gündemi olan bir hükümet, eş özür tayinlerini mutlaka yapmalıdır.

    Yorumun Devamı
  • ali 04 Aralık 2013 21:41

    özür atamalarına kilometre sınırı gelmeli çünkü özrü olmayanlar 15 yıl köylerde çalışırken adam özrüm var diye 5 km yerden her yıl tayin istiyor.bence 40 kmden az mesafelerde özür tayini kaldırılmalıdır.

    Yorumun Devamı
  • ayvaz kani 04 Aralık 2013 21:27

    yani egitim hor goruluyor ,,osmanlıda en oncelık egıtı dı ..şımdi ise akıllara zarar..bir öğretmen kendi imkanlarıyla gece gunduz calışacak, fedakarlık yapıcak ...v.s .. bunun karsılıgın da bır tayın hakkı dahi olmayacak.. modern dunyamıza ,dinimize,insanlıgımıza hiiiiiç yakışmıyor...ilim saygı gormedıgı yerden kaçar... ilim yitik maldır.......... saygılarımla...

    Yorumun Devamı
  • a.k. 04 Aralık 2013 21:01

    şubat 2014 te özür gurubu nakil yapılmasını istiyoruz.eş durumu maduruyum,eş ve çouklarından ayrı bir öğretmenden ne kadar verim alınır? senede iki defa şubat ve ağustos olmak üzere eş durumu ataması yapılmalıdır. meb dışında eş durumu atamaları hiçbir bakanlıkta zamana ve kadroya bağlı değil. meb de il emrini çıkararak şubatta özür gurubu ataması yapmalıdır….

    Yorumun Devamı
  • ebra 04 Aralık 2013 20:29

    ya artık alın teknik eğitimcileri de. memleket meselesi dediniz hala bişey yok.

  • serber 04 Aralık 2013 20:25

    meslek lisesi memeleket meselesi. 15 yılda 20 matbaa öğretmeni atandı. alın artık bi 20 kişi de kurtarın bizi.

  • doğru 04 Aralık 2013 19:30

    il için everilmesi doğrudur.il içide 200 punalı adam bir yere gidemedi.il dışından 50 punala adam şehir merkezine geldi.

  • önce il içi 04 Aralık 2013 17:55

    il içi eş tayini ve il içi becayiş öncelikli olmalı