YENİ BAŞBAKAN AÇIKLANDI.

Başbakan kim olmalı?

2013 İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Başvuruları Başladı

2013 İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Başvuruları Başladı

2013 yılı öğretmenlerin il içi isteğe bağlı yer değiştirme başvuruları başladı.İl İçi Atama Başvuru Ekranı , İl İçi Atama Başvuru Ekranı 2013 , İl İçi Atama Başvuru Ekranı

Başvurular İçin Tıklayınız.

 

 

 

 

2013 yılı öğretmenlerin il içi isteğe bağlı yer değiştirme başvuruları başladı.İl İçi Atama Başvuru Ekranı , İl İçi Atama Başvuru Ekranı 2013 , İl İçi Atama Başvuru Ekranı ,İl İçi Atama Başvuru Ekranı Mebbis ,İl İçi Atama Başvuru Ekranı ,İl İçi Atama Başvuru Ekranı Mebbis , İl İçi Atama Başvuru Ekranı 2013

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 25 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • serap 10 Temmuz 2013 02:55

    bugün resen atanalarla ilgili buton vardı gördüm çok eminim ama akşam baktığımda değişmiş nasıl iş yaa anlayamadımki

  • ali k 09 Temmuz 2013 13:05

    resen atananların durumuna uygun buton bulunmamaktadır, hep birlikte il mem leri yada bakanlığı arayarak durumun düzeltilmesini isteyebiliriz

  • SAKARYADAN HABER VAR 09 Temmuz 2013 12:33

    bugün aksama yetiştirmeye çalışcaklarmış.ama en gec yarın açık normlar ilan edilecekmiş..öğretmen atamadan söylediler.

  • öğretmen 09 Temmuz 2013 12:11

    adem dağa sen en iyisi dağa git..

  • y acar 09 Temmuz 2013 11:38

    yönetmeliğin 3. maddesine göre norm kadro fazlası öğretmenler ile 2012-2013 eğitim ve öğretim yılından itibaren görevli olduğu okulun dönüştürülmesi, kapatılması ya da norm kadro uygulaması nedeniyle görev yerleri istekleri dışında değiştirilen öğretmenlerde, bulundukları eğitim kurumunda en az 3 (üç) yıl süre ile çalışma şartı aranmaz. deniyor. benim de norm kadro uygulaması nedeni ile isteğim dışında başka kurum atamam yapıldı. tayin isterken durumuma ait madde bulamadım.

    Yorumun Devamı
  • AKİGO76 09 Temmuz 2013 09:38

    adem dağa anladığım kadar öğretmensin kendin foruma soruyorsun başkasına lan diye hitap edip meb sor diyorsun.sen niye meb sormadın.

  • öğremen 09 Temmuz 2013 09:06

    24 yıllık öğretmenim hiç bir dönemde mebi bu kadar keşmekeşlik içinde görmedim

  • sssssssss 09 Temmuz 2013 08:44

    meb yine saçmaladı.tüm okulları açık göstermiş.işin yoksa tektek ara bütün okulları boş kadro varmı diye.yine boş kadroları listesini birilerine el altından peşkeş çekecekler.

  • AdemDağa 09 Temmuz 2013 00:16

    ne bilelim lan biz, milli eğitime sorsana.

  • selma serikli 09 Temmuz 2013 00:03

    arkadaşlar 2012-2013 de norm kadro fazlası olarak re sen atandım ama durumum kısmında böyle bir bilgi yok..norm kadro fazlası dönüştürme vb var ama 2012-2013 de resen atama ile ilgili buton yok..yardımcı olurmusnuz ne yapmam lazım..

    Yorumun Devamı
  • AdemDağ 08 Temmuz 2013 23:05

    arkadaşlar, benim başvuru ekranım açılmıyor, okul filan gözükmüyor. başvuru sayfasındaki hiçbir buton çalışmıyor, neden olabilir?

  • Halil Vural 08 Temmuz 2013 22:10

    ankara henüz listesini yayınlayamadı.. bekliyoruz ve saat başı kontrol ediyoruz.. böyle yapacaklarına bir kaç gün önceden ayarlamış olsalardı bizde esir olmasaydık mebbis in başında..

  • kayseri milli eğitim müdürü uyuyormu... 08 Temmuz 2013 21:54

    bir çok il milli eğitim il içi norm ihtiyaç listesini ytayınlamış kayseri milli eğitim müdürü uyuyormu... her türlü angarya çalışmaya gelince sayın müdür ilk sırada iş yaparken yok şu kalite çalışması için kurul kurulsun yok bunun için rapor isterim derken öğretmenlerin asıl işine yarayacak konuda kayseri milli eğitim müdürü ve atama servisi uyuyormu...

    Yorumun Devamı
  • 12 Yıl zorunlu eğitim 08 Temmuz 2013 21:41

    zorunlu eğitim 12 yıl olduysa neden lisede çalışıyorum diye ortaokula başvuru yapamıyorum? lütfen konuyla ilgili bilgi istiyorum.hakkım olan şeye sahip olmak istiyorum.bakanlık atama kararnamem her iki okul türü içinde uygun ve maaş karşılığı okutulan dersler grubundadır.

    Yorumun Devamı
  • Amatör 08 Temmuz 2013 21:23

    sevgili arkadaşlar tüm okullar görünmezse hiç kimse tayin isteyemez.boş olan okullara birileri yerleşir birileride rastgele gider diye o kişinin okulunu yazar tayinler gerçekleşir. ama sınıf öğretmenliği için bu sistemi tıkadılar biri giderse yerine norm fazlası yerleşiyor.şimdilik sabırrrrrrrrrrrrrrr.ama tırlllllllllaaaaaaaaatttttttttıııııır.