MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ GÖREVLENDİRMELERİ TAM LİSTE

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Okul İdarecileri Haftada Kaç Saat Derse Girecekler?

Okul İdarecileri Haftada Kaç Saat Derse Girecekler?

Okul İdarecileri Haftada Kaç Saat Derse Girecekler?

  Eğitimbirsen ile Hükümet arasında imzalanan toplu sözleşme mutabakatmetnine göre idarecilerin 6 saat derse girme zorunluluğunu kaldıran madde eklendi. 

İşte o madde
 Örgün ve yaygın eğitim kurumlarının müdür ve müdür başyardımcılarının aylık karşılığıders görevi
 Madde 11- (1) 5/3/1964 tarihli ve 439 sayılı Kanunun 6 ncı maddesinin ikinci fıkrası ile 2006/11350 sayılı Kararın 5 nci maddesininbirinci fıkrasının (a) bendinde yer alan “6saat” ibaresi; Milli Eğitim Bakanlığına bağlı örgün ve yaygın eğitim kurumlarında müdür ve müdür başyardımcısı olarak görev yapanlar için “2 saatten az olmamak üzere 6 saate kadar” şeklinde uygulanır.

 

Toplu sözleşme mutabakat metnine göre MEB'in en kısa zamanda bir düzenleme yaparak illeregöndermesi gerekiyor.

 

Bu metne göre idarecilerim 2 saatten az olmamak üzere 6 saate kadar derse girebilecekler..

 

Okul müdürleri ve müdür başyardımcıları bundan sonra 2 saatten az olmamak üzere 6 saate kadar değiştirilmiştir.

 

Sonuç olarak ; Okul müdürleri ve müdür baş yardımcıları en az 2 saat derse girecekler. İsterlerse 6 saate kadar da derse girebileceklerdir. 
  • Bu haber için 31 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • meltem yılmaz 10 Şubat 2014 20:58

    bence çok güzel bi fikir 8 saat ders görüp yoruluyoruz tamam bizim için önemli ama 6 dersten sonra bişi düşünemiyoruz bitiyoruz artık o yüzden gayet güzel bi seçim uygulansın .

  • hak-adalet 30 Ekim 2013 21:53

    asıl derse girmemesi gereken müdür yardımcılarıdır. çünkü okulun bütün idari yükü müdür yardımcılarının üzerindedir. bu durumu ebs dile getirmelidir.

  • memet türk 30 Ekim 2013 15:35

    2014 te bir çözüm getirilir sanki... yoksa bu çok tutarsız bir durum

  • FEHİM 25 Ekim 2013 09:40

    sayın hocam eski idarecileri lütfen karıştırmıyalım onlara saygı duralım. şimdiki atama yapan idareciler çok mu iyi diyorsunuz. o sizin düşüncenizdir. beni bağlamaz.saygılarımla.

  • FATİH HOCA 22 Ekim 2013 08:58

    ben bir idareciyim. yorumlara baktım özellikle idarecilerin yorumlarına ve sonra da ben şu yorumu yaptım: "bu idarecileri idareci yapanlar yanlış yapmışlar". diye...

  • FEHİM 25 Eylül 2013 08:06

    okulda nöbet tutma bizde,tky ogye bizde,10-12 adet sınıftan sorumluluk bizde bunların tertip düzeni bizde diploma çıkarma bizde,öğrenci yoklama işleri bizde(üstelik akaşam saatlerine kadar yoklama girmek zorundasın).6 saat derse girme tuzu biberi.lütfen bizi de düşünün. bizde müslümanız. bizde insanız. saygılarımla

    Yorumun Devamı
  • müdür 13 Eylül 2013 09:35

    müdür ve müdür yardımcısı arasındaki farkı anlamayan seyyar satıcılık yapsın. akparti böyle, ebs şöyle... siz buraya hangi muz cumhuriyetinden geldiniz. seyyarlar kilo kilo muz tartın:)

    Yorumun Devamı
  • hasan 05 Eylül 2013 17:29

    ben müdür baş yardımcısıyım. bu hak müdür yardımcılarına da verilmeliydi. haksızlık oldu. 1 eylül itibari ile başlamıyor mu? eğer 1 ocak da başlayacaksa tekrar program mı değiştirilecek? sadece 2014 yılı için uygulanabilir o zaman bu. kazanım sayılmaz. çünkü 31 aralık 2015 de de bitirmeniz gerekiyor? meb bununla ilgili acilen düzenleme yapmalı, bilgi paylaşmalı...

    Yorumun Devamı
  • birisi 05 Eylül 2013 09:46

    müdür ve başyardımcı idareci de müdür yardımcıları da derse girmeliler. hizmetli memurlarda azda olsa rahat eder onlar dersteyken, hem öğretmen değiller mi niye girmeyecekler. müdür zaten girince ders bile işlemez o kadar basit...

    Yorumun Devamı
  • enson yardımcı 05 Eylül 2013 09:09

    arkadaşlar sesimizi duyuralım hepimiz bu kadarmıyız böyle aleni bi saçmalık olurmu böyle ayrım yapılırmı?ey ebs bu nasıl mantık bu yanlış hesap bağdattan dönecektir ebs bunu bilsin.

  • Öğretmen-Yönetici(md. yrd.) 05 Eylül 2013 08:04

    adalet!!!!! ve kalkınma partisi iftiharla sunar....aynı bakanlıkta aynı işi yapan yöneticilere farklı farklı ek ders ücreti ödeyen bir hükümetten adalet mi bekliyorsunuz? daha çok beklersiniz. ama Allah'tan ümit kesilmez.

    Yorumun Devamı
  • mdr yrd. 04 Eylül 2013 22:20

    müdür, müdür başyardımcılarının o iki saatine de biz gireriz beeee. nolacak sanki o kadar işi yaptıktan sonra 2 saatin lafı mı olur. nasılsa müdür yardımcılarının işi pek yok.

  • OKUL MÜDÜRÜ 04 Eylül 2013 19:55

    değerli idareci arkadaşlar bir okul müdürü olarak müdür.müdür yrd ve müdür baş yrd ları eşit şekilde olmalıdır. sınıf öğretmeni idareci derse girmiyor branş öğretmeni niçin derse girecek ne demek saate kadar derse girer demek bakanı öğretmen olmayan .milli eğitim ancak bu kadar olur.

    Yorumun Devamı
  • idareci 04 Eylül 2013 19:53

    bu nasıl bir zihniyet idareci diye atamasını yap sonrada müdür de, müdür yardımcısı deyip ayrımcılık yap ...

  • MÜDÜR YRD. 04 Eylül 2013 14:47

    ebs out tes in !!!!!!!!!