MAAŞLARA NE KADAR ZAM GELECEK?

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

FLAŞ! Milli Eğitim Bakanı AVCI İstifa Etti Mi?

FLAŞ! Milli Eğitim Bakanı AVCI İstifa Etti Mi?

Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI bakanlıktan istifa etti mi?

Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI bakanlıktan istifa etti mi?


Gazeteci Yazar ve 21 yy. Türkiye Enstitüsü Başkanı Prof. Ümit ÖZDAĞ, Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI'nın istifa ettiğini duyurdu.


ÖZDAĞ'ın sosyal paylaşım sitesindeki açıklaması:


"Milli Eğitim'in gözü aydın eğitimi gayri milli yapan Nabi Avci bakanlıktan istifa edip Eskişehir Belediye Başkan Adayı oldu. Bakalım yeni gelen Bakan öğrenciler üzerinde hangi sistemi deneyecek."

 

  • Bu haber için 31 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • Malatya MEM 27 Ekim 2013 21:24

    malatyada eğitim dibe vurdu kimsenin umrunda değil malesef eğitimde diğer alanlardaki başarı yakalanmadı.

  • memur 27 Ekim 2013 17:57

    kars milli eğitim müdürü alkışta istifa etsin.karsta milli eğitim biittti

  • şubat öğretmen ataması 27 Ekim 2013 12:44

    atanamayan ve sınırda kalan öğretmenlerin şubat ataması beklentilerini, akp grup başkan vekili sayın nurettin canikli'nin; ''şubat ayında 10 bin öğretmen alınacak'' şeklindeki açıklamaları çok daha yükseltmiştir. fakat daha sonra yapılan,''şubatta atama yok'' açıklamaları öğretmenlerin umutlarıyla oynandığı izlenimini oluşturmuş ve öğretmenlerin ayrıca üzülmesine neden olmuştur.

    Yorumun Devamı
  • yeniden atama mağdurları 26 Ekim 2013 23:18

    yeniden atamayı gaspeden bu yönetimi tüm bürokratları ile beraber bir daha görmek istemiyorum.onlarında bir daha yeniden gelmemesi lazım..

  • Sınıf öğrt İdareciler Madur 26 Ekim 2013 14:53

    4+4+4 ten dolayı okul dönüşümlerinde ortaokula ilişkilendirilip yan alanı olan sınıf öğretmeni yöneticilere kendi okullarında alan değişikliği hakkı verilmesini istiyoruz.

  • alan değişikliği 26 Ekim 2013 13:51

    sayın bakanımız lütfen alan değişikliği için enkısa süre bir çözüm yolu bulmanızı rica ediyoruz. mahkeme kararı en çok teknoloji tasarım dersine geçen öğretmenleri madur etti

  • yeniden atama 25 Ekim 2013 23:52

    yeniden atama hakkımızı elimizden alanlara hakkımı helal etmiyorum.kul hakkı nedir bilirlerse

  • resımcı 25 Ekim 2013 23:45

    beterın beterı vardır..omer dınçerden kurtulduk dıye sevınırken nabı geldı ve herkes gelen gıdenı aratır dedı..sımdıde ıddıaya gırerım oyle olur..sahsen berbat uygulamalar yaptı..onun kadar adaletsız kontenjan dagılımını kımse yapmamıstı..

    Yorumun Devamı
  • Yönetici 25 Ekim 2013 22:12

    müdürlük sınavına gir. sınavı kazan. todai de yöneticilik eğitimi al. tekrar sınava gir. 70-75 puan c tipi okul müdürlüğü, 75-80 puan b tipi okul müdürlüğü, sen 80 in üzerinde al. a tipi okul müdürü ol. yıllarca okul ve kurumlarda başarılı müdürlük yap. sonra çocukların okul kazansın, burs kazansın ve şehir değiştirmek zorunda kalarak idareciliği bırakmak zorunda kal. çünkü, senin hiçbir şekilde iller arası yer değiştirme hakkın yok. yeniden atanma hakkı yönetmeliğe eklenerek mutlaka verilmelidir.

    Yorumun Devamı
  • mağdur md yrd 25 Ekim 2013 17:10

    okulu kapanmış norm fazlası md yrd olarak, 4 ağustos tarihli yönetmeliğe göre öncelikle atanmamız gerekirken, mevcut boş olan kadrolara (7 ağustos tarihli yazıya binaen ) sınav kazananlar atandı; ardından dönüştürmeden dolayı norm fazlası olan idarecilerle yani mevcut çalıştıkları bir okulları olan idarecilerle bir tutulup aynı anda atanma başvurusunda bulunduk, sonuç yine boştayız. hülasası seçerek gelebileceğimiz boş kadrolar varken iki sefer mağdur edildik. gerek bakanlığımızın gerekse sitenizin ilgilerini bekler bir an önce bu yanlıştan dönülmesini dilerim. Allah indinde ve yönetmeliğe göre hakkımız olanın verilmesi,kul hakkına girilmemesi temennilermle...

    Yorumun Devamı
  • AHMET AŞKAN 25 Ekim 2013 15:00

    milli egitim bakanlıgı bünyesinde saat ücreti esası istihdam edilen bu kişiler ile aynı mekanlarda aynı işi yapan kadrolu usta ögreticiler 657 sayılı devlet memurları kanununa tabi olup bu kanunun tanıdıgı tüm haklardan yararlanmaktadır.oysa aynı işi yapan usta ögreticiler ise,kalıcı bir sosyal güvenceleri yoktur.işyerlerinde, görev ve sorumlulukları itibariyle 657 sayılı yasaya tabii olan bu kişilerin, özlük hakları bakımından bunlardan farklı bir statüye tabi tutulmaları ve hiçbir sosyal güvenlik sistemi içinde tam ve açık olarak tarif edilmemiş olmaları magduriyetimize neden olmaktadır. başkanlığı diyanet işleri eğitim yönetmeliği kapsamı içerisinde,ücretli usta öğreticilere 2005 ve 2013 yılları arasında en az 3 ay çalışmışlık ve yeterlilik belgesi şartı ile verilen kadro hakkının, m.e.b örgün ve yaygın eğitim kurumlarında görev yapan usta öğreticilerede verilmesini talep ediyoruz.

    Yorumun Devamı
  • AHMET AŞKAN 25 Ekim 2013 14:57

    diyanet işleri başkanlığı eğitim yönetmeliği kapsamı içerisinde,ücretli usta öğreticilere 2005 ve 2013 yılları arasında en az 3 ay çalışmışlık ve yeterlilik belgesi şartı ile verilen kadro hakkının, m.e.b örgün ve yaygın eğitim kurumlarında görev yapan usta öğreticilerede verilmesini talep ediyoruz.

    Yorumun Devamı
  • AHMET AŞKAN 25 Ekim 2013 14:54

    sayın başbakanım,sayın bakanlarım ,sayın vekillerim.artık usta öğreticilerinde sorunlarına ve sıkıntılarına bir çözüm bulmanızı istiyoruz artık bizide görmenizi hatırlamanızı ve sesimize kulak vermenizi istiyoruz saygılarımla.......