ÖĞRETMENE İL İÇİ ROTASYONUNDA SON DAKİKA GELİŞMESİ

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

2013 Alan değişikliği ne zaman yapılacak ?

2013 Alan değişikliği ne zaman yapılacak ?

2013 Alan değişikliği ne zaman yapılacak..

2013 Alan değişikliği ne zaman yapılacak.Milli Eğitim bakanlığı yayınlamış olduğuöğretmen atama takviminde  2013 Alan değişikliği işlemlerini Temmuz ayında yapılacağını açıklamıştı. Temmuz ayının songünlerini yaşarken Bakanlık sadece il içi ve il dışı atamalarını bitirebildi. Meb Müsteşarı Yusuf Tekin Twitter üzerinden bugün yaptığı açıklama da alan değişikliğikonsusunda herhangi bir açıklamada bulunmadı.

Bakan Nabi Avcı Alan değiştirip , şu an tibiariyle kendi alanlarına dönmek isteyenler için bir çalışmanın yapılacağını aylar öncesinden açıklamıştı. Şimdi ise alan değiştirmek isteyen öğretmenler(mezun olduğu bölü m itibariyle kendi alanına geçmek isteyenler) ile çoğu zorunlu olarak alan değiştirip şu an eski alanlarına (mezun oldukları bölümlere) dönmek isteyen öğretmenler için  bakanlığın bir an önce biraçıklama yapıp  alan değişikliği ,özür grubu atamaları,ilk öğrtmen atamaları , ve eğitim özrükonusunda atama takvimini açıklamadır.

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 16 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • tarihçi 06 Eylül 2013 12:26

    ben tarih mezunuyum sınıf öğretmeni olarak görev yapıyorum okulumda sosyal bilgiler öğretmen açığı varken geçen yıl nerdeyse herkese alanı olsun olmasın yan alan dediler norm fazlası dediler bir iki ders almış kişilere bile alan değişikliği hakkı verdiler ben il içi yerdeğiştirdiğim için bırakın sosyal bilgiler öğretmenliğini tarih öğretmenliğine bile başvuru yapamadım bu nasıl saçma uygulamadır bu nasıl bir adaletsizliktir

    Yorumun Devamı
  • net 17 Ağustos 2013 14:28

    ben eğitim bilimleri program geliştirme mezunuyum. 10 yıldır sınıf öğretmenliği yapıyorum.her alan değişikliğinde öğretmenlik meslek bilgisi alanına geçmek ve başvuru yapmak için bilgisayarın başına oturuyorum ama o da ne? başvuru yapamıyorum.anadolu öğretmen lisesi ne geçmek için 3 yıllık meslek bilisi öğretmenliği deneyimi istiyorlar ona da başvuru yapamıyorum.alanımı değiştirmeden nasıl gireceğim sınava.bu nasıl iş? ben sınıf öğretmeni değilim zaten niye zorluyorsunuz işleri.geçirin alanıma olsun bitsin...bu kadar mı zor?

    Yorumun Devamı
  • nur 12 Ağustos 2013 17:20

    rutin alan değişikliğini bekliyoruz, geçen yıl norm fazlası öğretmenler tanınan öncelik yüzünden diğer branşlarda az kontenjan açılmıştı, bu yıl da geri dönmek istiyorlar, bu iş çocuk oyuncağı değil, rutin alan değişikliğine destek ,

    Yorumun Devamı
  • şener çolak 11 Ağustos 2013 16:32

    yeter artık sıkıldık.şu alan değişikliği olsun da herkes rahatlasın artık.....

  • ALAN DEĞİŞİKLİĞİ PİŞMANIZ İL DIŞI .... 30 Temmuz 2013 09:02

    tüm alan öğretmenleri kendi alanına geçmeli sınıfçılarda sınıflarında devam etmeli böylece sınıfçılarda kendi alanlarında işgalci durumundaki alancılardan kurtulmuş herkes kendi işini yapmış olur bunu meb niye düşünemedi acaba

    Yorumun Devamı
  • vuslat 30 Temmuz 2013 07:30

    çalıştığım okulu ortaokul yap. beni il içi tayine zorla. ardından alan değişikliği yap. bunu önce haber verseydin tayin istemezdim. 1.5 madde yüzünden psikolojim alt üst oldu. bu hak ise hakkımı istiyorum

    Yorumun Devamı
  • emre 1.5ci madde alan degistiremeyenlerin magduriy 30 Temmuz 2013 07:29

    gecen yil alan degisikliginin 1.5.ci maddesinden dolayi (il ici istedik diye)alan degistiremeyenlere bu hak taninmali. sayin yetkililer sesimizi duyun lufen.

  • Alan değiştiremeyen 1.5 mağdurları 30 Temmuz 2013 07:29

    sayın bakanım; geçen sene yapılan alan eğişikliğinnde 1.5 ci madde mağdurları oluştu. bunların mağduriyetini gidermeyi düşünmüyorsunuz.bizim suçumuz neydi de alan değiştiremedik. 2012 temmuzda okulumda norm fazlasıyım diye il içi istedim. 2 ay sonra alan değişikliği açıklandı ama ben il içi istedim diye alan değişikliğine müracat ettirilmedim. 2 ay öncesinden geleceği nasıl öngörebilirdim. lütfen alan değişikliği tekrar yapılsın. ve 1.5.ci madde mağdurlarının mağduriyeti giderilsin.

    Yorumun Devamı
  • koçerO 30 Temmuz 2013 01:11

    1999 yılında mezun olduğumuzda bakanlık mezun olduğum alana değil yan alanımıza atama yaptı.yıllardan beri mezun olduğum alana geçmek için bekliyorumm.hala bakanlıktan ses yok.013 alan değişikliği bir an önce yapılmalıdır.

    Yorumun Devamı
  • branş 30 Temmuz 2013 00:15

    kıyamet alametlerinden birisi de işinin ehli olmayan insanların bir yerlere gelmesi yapacak tek şey dua etmek. Allah (c.c.) işinin ehli olmayan insanlara bizim hakkımızı yedirmesin.(amin)

  • deniz demir 29 Temmuz 2013 23:33

    sayın arkadaşlar şimdi alan değişikliği sadece pişman olanlar içinmi.geri dönmek isteyenler içinmi.yani alanım yok da başka bıranşa geçme imkanım varsa istiyorum.sınıfçıyım.bilgisi olanlar lütfen söyleyebilir mi

    Yorumun Devamı
  • niçin 29 Temmuz 2013 19:41

    çözüm sınıfçıları alan öğretmeni yapmak olmamalı alan öğretmeni sınıfçılara açılmalıydı çözüm bu denli kolayken niçin meb böyle bir uygulama yaptıki . doğu hizmetini herkese getirseydi eskiden bu denli sorun yaşanmıyordu bende dört yıl doğuda çalıştım panzerler altında ders işliyorduk niçin herkese zorunluluk getirilmiyor bizim kafamızmı keldi bizler batıya tayin istedik çıktı şimdikiler çakılı kalıyor bunun bir sorumlusu olmalı ne olduda durum bu hale geldi

    Yorumun Devamı
  • İnan ARSLAN 29 Temmuz 2013 19:28

    bakanlık acilen fen edebiyat mezunu olup, halen sınıf öğretmenliği yapanları alanlarına geçirmelidir. veya fen ve teknoloji branşına alan değişikliği yapılabilir. boşu boşuna sınıf öğretmenliği alanını da işgal etmiş olmazlar. örneğin kaldığım ilçede 14 sınıf öğretmeni norm fazlası. 2012-2013 eğitim yılında liselerde 5 fizik, 3 kimya ve 3 biyoloji öğretmeni ihtiyacı vardı. ortaokullarda 7 fen ve teknoloji öğretmeni ihtiyacı vardı.

    Yorumun Devamı
  • Mühendis Öğretmen 29 Temmuz 2013 18:49

    yıllardır elimizden geleni yaptık. kapalı okulların açılmasını sağladık . elimizden geldiğince öğretmenlik mesleğini en iyi şekilde yapmaya çalıştık. şu an norm fazlalığı gibi bir sıkıntı var. bu sıkıntıyı kısmen de olsa çözebiliriz. artık bizlerinde kendi alanlarımıza gitme zamanı gelmedi mi......