İLK DEFA VE YENİDEN MÜDÜR ATAMA BAŞVURU SONUÇLARI AÇIKLAYAN İLLER -2-

24 Kasım'da Öğretmenler Hangi Müjdeyi Bekliyor ?

MEB parasız yatılılık ve bursluluk sınavı sonuçları

  • Yorum: 13
  • Okunma:
  • 16 Temmuz 2013 12:39
MEB parasız yatılılık ve bursluluk sınavı sonuçları

MEB parasız yatılılık ve bursluluk sınavı sonuçları

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 09 Haziran 2013Tarihli Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı SınavSonuçlarını açıkladı.

SONUÇLAR İÇİN TIKLAYINIZ

  • Bu haber için 13 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • öğretmen01 18 Temmuz 2013 11:40

    meb'in sayfasında bir tercih kılavuzu yayınlanmış ama orada yatılı öğrencilerin yerleştirilmesi ile alakalı bilgiler var ,öğrencinin bursluluğu kazanım kazanmadığı ile ilgili bir bilgi bulamadım???

    Yorumun Devamı
  • Ayhan Çelik 17 Temmuz 2013 00:30

    meb'in hatalarına bir şey diyemem lakin yorumculardan öğretmen olanlardan bazıları yine alan değişikliğine dokunmadan geçememişler. ahmet bey isminde bir öğretmenimiz yan alan okudum diyor ve üç beş saat yan alan gördük diyor. haftada beş saat iki yıl olmak üzere yan alan derslerinin toplam kaç saat görüldüğünü bir hesaplaması gerekir.

    Yorumun Devamı
  • Ahmet 16 Temmuz 2013 22:43

    sınav yapılıyor sonucu belli değil ben zaten doğru yanlış sayılarımı üç aşağı beş yukarı puanımı biliyorum.kazandım mı kazanamadım mı? kanun, yönetmelik, genelgeler kalmadı artık bakanımız şu olacak o oluyor.(kanunda, yönetmelikte, genelge de olmayan şeyler uygulanıyor.)2-3 senedir yoruldum şu bakanlık yüzünden, emeklilik hakkı verseler 5 dk durmam.

    Yorumun Devamı
  • Ahmet 16 Temmuz 2013 22:42

    11 yıllık bir öğretmen olarak malesef görev yaptığım bakanlıktan nefret eder oldum.hele de son 2-3 yıldır.bir bakanlık olurda bu kadar saçmalayabilir.1980li - 91lı yıllarda yapılan sınavlarda teknoloji yoktu ama bu kadarda hata ve saçmalıklarda yoktu.teknolji ilerledikçe hatalar, torpiller biter dedik ama nerde.il içi fiyasko, il dışı fiyasko, alan değişikliği fiyasko, okullar fiyasko, eğitim fiyasko, .. sayamadıklarım hariç.bir sınıf öğretmeni 8-10 saat yan alam matematik dersi almış benim çocuğuma matematik öğretecek eğitimin intiharıdır bu. (ben bir sınıf öğretmeniyim ve yan alanım olmasına rağmen geçmedim ve de geçmem.)

    Yorumun Devamı
  • o kul müdürü 16 Temmuz 2013 16:21

    bursluluk sınav sonucu hatalı öğrencilerime kazandınız veya kazamadınız diye sonuç veremiyoruz meb bunu hemen düzeltmeli

  • Vatandaş 16 Temmuz 2013 16:21

    bu kadar beceriksiz bir bakanlık teşkilatı olamaz. ösym 5 günde 2 milyon kişinin sınav sonucunu açıklıyor. bu beceriksizler 1,5 ayda sınav açıklıyor. oda kazandımı kazanmadımı belli değil. tek kelime rezalet rezalet rezalet

    Yorumun Devamı
  • ali 16 Temmuz 2013 16:07

    şuak meb de sistemsel arızadan dolayı kazandı ibaresi yazmıyormuş

  • idareci 16 Temmuz 2013 16:06

    37 günde ancak açıkladılar oda kazanıp kazanamadığını açıklamadan bu nasıl sınav sonucu

  • alo147 16 Temmuz 2013 16:01

    147 yi aradım tercih klavuzları yayınlanınca öğrenecekmişiz. orda taban puanlar yayınlacakmış. biraz saçma geldi bana ama :) sanki yine aceleye getirilmiş gibi. açıklama bölümünü doldursana be kardeşim. bekleyip göreceğiz yani.

    Yorumun Devamı
  • hayri halil 16 Temmuz 2013 15:56

    kazandı mı kaybettimi bulmaca gibi

  • okul müdür yardımcısı 16 Temmuz 2013 15:50

    valla bizde anlayamadık

  • okul müdürü 16 Temmuz 2013 14:56

    bizde anlayamadık. zannedersem kazanan öğrenci için kazandı ibaresi yazması gerekiyor.

  • öğrenci velisi 16 Temmuz 2013 13:55

    sonuç sayfasında sınav bilgileri dökümü var fakat kazanıp kazanmadığı yazmıyor. onu nereden öğreneceğiz bilgisi olan yazarsa memnun oluruz.selamlar