MAAŞLARA NE KADAR ZAM GELECEK?

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

Vekil imam, müezzin ve Kur'an kursu öğreticilerine Kadro

Vekil imam, müezzin ve Kur'an kursu öğreticilerine Kadro

Vekil imam, müezzin-kayyım ve Kur'an kursu öğreticilerine Kadro

MADDE 6 - 633 sayılı Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.
“GEÇİCİ MADDE 18- 1/1/2005 tarihinden itibaren vekil imam, vekil müezzin-kayyım ve Başkanlığa bağlı Kur'an kurslarında vekil olarak öğreticilik yapanlardan, bu maddenin yürürlüğe girdiği tarih itibarıyla görevde bulunanlar, bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren üç ay içinde müracaat etmeleri hâlinde, yeterlilik belgesine sahip olmaları koşuluyla Başkanlık tarafından ilgili kadrolara hiç bir sınırlamaya bağlı olmaksızın atanırlar.”

 

  • Bu haber için 10 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • bilgialmak 08 Temmuz 2013 00:34

    arkadaşlar selamun aleykum oncelıkle bu kadro vekıllere mı gelıyor yada soyle soracak olursak dıyanette fahrı ıle vekıl aynı seymı farklı seylermı

  • yazik 02 Temmuz 2013 11:38

    2013 yeterlilik var ama hala beklemedeyiz bu ne adaletsizlik yaziklar olsun dünyanın çivisi çıkmış artık emeklerim haram olsun

  • zehra 28 Haziran 2013 15:55

    madem alacağınız torpıllıler belli niye sınav yapıp miilleti umutlandırıyorsunuz tabı torpıllıler yazılıda dökülünce .2005 yeterliliği geçerli bile değil besmele çektirip yolladığınız ınsanları kadroya alın

    Yorumun Devamı
  • MEMDUH 28 Haziran 2013 07:14

    diyanetteki kalite yükseltilsin artık hep torpille imam alındı hala böyle 93 ihl mezunu hala vekil tembel kraat iletişim kalite yok sen bunu ata olur mu?

  • Ali FARUKİ 27 Haziran 2013 15:27

    diyanet işleri başkanlığı fahri hocalara hiç bir şart gözetmeksizin verdiği kadroyu şimdi de vekillere verecektir.diyanet işleri başkanlığı bu kararla kendini bitirmiştir. her ne kadar diyanet bu yasadan benim haberim yok dese de. buna kimseyi inadıramaz. kpss ye çalışıp kadro bekleyenlerin hakkını acaba kim teslim edecek.

    Yorumun Devamı
  • jonturk1461 27 Haziran 2013 13:23

    şimdi ben sunu merak ediyorum. bu insanların arkasında namaz kılınırmı, bu insanlar kul hakkı yemiyormu, lanet olsun böyle siteme...........

  • abdullah 27 Haziran 2013 11:57

    bunlar bu işi 4. defadır yapıyor. müftü ve diyanette çalışanların eş dost akraba kim varsa dini kullanarak hemde haksızlık ve zulümle devlete taşıyorlar. yazıklar olsun, haram olsun.

  • öğretmen öğretmen 27 Haziran 2013 10:41

    Allah topunuzun belasını versin.hakkım haram olsun.benim verdiğim emeğin onda birini verme,önce vekil olarak al, sonra kadroya geçir!Allahın huzurunda elim yakanızda olacak.

  • ÖMERİN ADALETİNİ ARIYORUM 27 Haziran 2013 08:49

    bu imamlar hutbeye çıktığında kul hakkından bahsedemez, dürüstlükten bahsemez etmemeleri gerekir,haramdan, kul hakkından konuşmamalılar çünkü diğer kadrolara hep kpss puanı ve hemde en yüksek olanı aranırken burada bul yolunu vekil görev al sonrada sınavsız kadro al..