TAŞERON İŞÇİLERİN DURUMU TBMM'DE

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Fahri Kuran Kursu öğreticisi ve vekil imamları Kadro Müjdesi

Fahri Kuran Kursu öğreticisi ve vekil imamları Kadro Müjdesi

Başbakan Yarımcısı Bekir Bozdağ, Trabzon'un Of İlçesi'nde yaptığı açıklamada bulundu.

Müftülük Haberler.com muhabirinin özel sorusu üzerine; 17 Mart 2013'de Diyanet İşleri Başkanlığının yapmış olduğu Yeterlilik  yazılı sınavından kendilerinin de rahatsız olduğu ,çok yoğun bir tepki dilekçeleri gönderildiğini, bu durumdan rahatsız olduklarını ve gerekli çalışmayı yapacaklarını Ayrıca Fahri olarak görev yapan ve vekil imamları da kapsayacak yeni alımların olacağını ,görevde hale devam ediyor ve 2.5 yıl olma şartı planlanıyor...

Kaynak: gazetekamu

  • Bu haber için 45 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • semiha kuloğlu 29 Haziran 2013 17:58

    kadroya alınan arkadaşlarıma sevindim ama biryandanda kızgınım ben kpss çok çalıştım kazandım ama bize kadro yok .bende imam-hatip mezunuyum kpsss kazananlara da kadro verirmisiniz lütfen .

    Yorumun Devamı
  • ZEYNEP ATA 26 Haziran 2013 15:22

    10ay çalışan yedibin kişiyiyi kadrolu atadılar .binbir zorluklarla okullarını bitirmiş kpss den yüksek puan almış yeterliliği olan kapasiteli bayanlarda aylardır kadrolu atama bekliyorlar bu arada haspel kader torpille vekil atananlar kadrolu olacak deniliyor bu adalet mi?

    Yorumun Devamı
  • tuba 24 Haziran 2013 15:54

    tamamen haksızlık olur herkes kpss ile hakkıyla girsin

  • fatma b 16 Haziran 2013 21:40

    zaten yeterliliğe girmek insanın gözünü korkutuyorlar ben 2 yıldır yeterlilige girmiyorum ve yazılı sınavdan geçsen,sözlüden kalıyon,sözlüden geçtin diyelim,kpss,den kalıyon onuda geçtin diyelim sonra bazı nedenlerden dolayı bekletiliyon.açıkçası her şeyin hayırlısı...

    Yorumun Devamı
  • HASAN YAZICI 15 Haziran 2013 18:21

    5 şubat 2013den beri vekillik yapıyorum 10 aylığına geldim ama sürem 1 sene daha uzadı kadrolu olan arkadaş hollandada 1 sene daha uzatmış.ben bu süre içinde kadro istiyorum.hakkaniyet içersinde.bizden önceki vekillere nasıl verildiyse bizde istiyoruz

    Yorumun Devamı
  • HASAN YAZICI 15 Haziran 2013 18:18

    hocam ben hafızım ve şu yeterliliği alamıyorum .hamd olsun ki vekillik çıktı .ben eski çalıştığım iş yerimden 25 milyar tazminatımı bırakıp vekilliğe geldim .ve şimdi kadro istiyorum.1992 yılında hafızlığımı bitirdim bu işin içinde olmadığın sürece hafızlık gidiyor.hiçdeğilse hafız olan vekillere bişeyler yapılsın .diyanet kadrolu imamlara çağrı yapıyor hafız arkadaşlarınız sınava girsin diyorlar .giriyoruz kazık gibi sorular soruluyor.şuan imamlık yapan ve ilahiyet okuyanlar bile kazanamıyor.imamlığın en önemli konusu kuran namaz ve tecviddir.adamlar 80 sorudan 3 tane tecvid koyuyorlar.yok böyle bişey sonra bana hafızları getirin diyorlar.saygılarımla

    Yorumun Devamı
  • fatma bilenkişi 09 Haziran 2013 21:24

    inşAllah hocamm.Allah hepimize yardım etsin...

  • melek 07 Haziran 2013 09:15

    arkadaşlar hepiniz fahrilerin kadroya geçirilecek diye inanmişsınız farkındaysanız haber yalanlandı ayrıca bende fahri görev yapıyorum ve bende kadro istiyorum kadroyu kendi haklarıymış gibi görenlere inat ayrıca bizlerde okul okuyor belgelerimiz ve kpss puanımız var boş konuşanlara aldırış etmeyin mevla yardımcımız olsun

    Yorumun Devamı
  • fatma bilenkişi 27 Mayıs 2013 20:23

    s.a sayın zeynep hocam çok kötü bi uslubunuz var bi hocaya hiç yakışmıyor.önemli olan kadrolu olmak degil Allah rızasıyla isteyerek bu işi yapmaktır.ayrıca sanırsam siz kadrolusunuz fahrilerde kadrolu olsa bundan sizene bir veya daha fazla kadrolu hoca olsa sizin maaşınız mı kesiliyor. anlamadım gitti.iyi düşünelim biraz.eğer zaten o insan o mevkiyi hak etmiyorsa Allah bi yerden çıkarır siz gönlünüzü ferah tutun. Allaha emanet olun

    Yorumun Devamı
  • zeynep 21 Mayıs 2013 19:55

    sayın adaşım zeynep hanım fahri hocalara küçük beyinli diyorsunuz biraz ağır olmuyor mu ben fahri olarak hocalık yapıyorum yeterlilik belgem var kpss puanım 76 ben bunlara sahip olmak için çalışırken iki tane de çocuk yetiştiriyorum şimdi bir düşün bakalım biz miyiz küçük beyinli yoksa neyin ne olduğunu bilmeden hakaret eden sen mi

    Yorumun Devamı
  • nuran tok 21 Mayıs 2013 00:12

    kuran hizmetinde ayağı çarıklı hizmetçi olmaya söz verdim engeller ve olumsuzluklar imtihanım oldu pes etmedim etmemde inşAllah 8 ay doldurmuş olan da 25,gün eksik olduğu için 2,5 puan kpss eksik oldugu için geçtiğimiz kadro alımların dan istifade edemedim kah il de kah ilçe de fahri k.k.öğ yapıyorum halan çalışmaktayım fahri oldugum için zaman zaman nerden geldiğini unutan meslek taşlarım olsa da yılmadan yıkılmadan,en iyi olanı yapmaya devam ettim tam ümidim ezildiği ,kırıldığı bu demlerde 2,5 yıl fahri görev yapan k.k için kadro verilebilceği haberini okudum ve ilk cümlem şu oldu rabim şükürler olsun bu kez oldu dedim rabbim için isteyen gönüllü olan hereze rabbim nasip eylesin kadroyu hangi meslek ve kurum da olursa olsun diyanet işleri başkanımız dan bu vatan ve millet için çalışan büyüklerimizden en ömenlisi insalık için çalışan herkesden mevlam c.c razı olsun

    Yorumun Devamı
  • merve günd 15 Mayıs 2013 23:09

    her yıl sınav yapılıyor ve kpss ye göre çağrılacak deniyor ve atamada bile baraj oluyor bütün bunlar devam ederken öte yandan sınavdan bile haberi olmayanlar 2 yıl görev yaptı diye kadroya alınıyor.peki görev yapmak yerine daha zoru seçip kpss ye yeterliliğe ve mülakata aynı zamanda önlisans okumaya çalışanlara ve bunları başaranlara haksızlık olmuyormu.bence fahri olanlara şans tanınmalı ama bütün bu sınavları başarıyla geçip diğer sözlü atama mülakatına tabii tutularak

    Yorumun Devamı
  • zeynep 15 Mayıs 2013 15:22

    2013 yeterlik iptal olmsın tabi ki geçemeyen haketmiyo demektir geçenler nasıl geçti? biz çalışıp geçtik o sınavı

  • zeynep 15 Mayıs 2013 15:19

    diyanete bu atamaları yapanlara hkkım haram olsun fahriler kadroya alınmasın! ben kpss yeterlilik uğraşym onlar o küçük beyinleriyle kadro kadro desinler yok yaa yazıklar olsun hakkım hepsine haram.çalışp sınavlara haklarıyla kadro istesinler

    Yorumun Devamı
  • yiğit,,, 13 Mayıs 2013 14:19

    onu bunu bılmem sınava benım eşim girmişti atana bilmesi icin sınavı gecmsı gerekiyordu oda olmadı bence bu yıl gırılen yeterlilik sınavı iptal edilmeli zaten bu konu ile ilgili bir cok dilekce göndrilmiş...

    Yorumun Devamı
  • ABdullah uzun 27 Nisan 2013 20:05

    şimdi ben 1 sene yaptım ve halen dewam ediyorum daha 4 senem war ben hak kazanamıyormuyumm...bilgilendirirmsiinz..lütfen..

  • Canan 23 Nisan 2013 19:51

    üç senedir fahriyim ancak bu sene sigorta yapıp ücret verildi. tüm çabam layık olmak için. kadroya alınırsak ne güzel ama bu iş gönül işi. önüne geleni hoca yapan hesabını verir Allah'a. Allah bize vekil olarak yeter. biz layık olmaya çalışalım. hizmetimizin asıl karşılığı Allah katındadır.

    Yorumun Devamı
  • mustafa öztürk 15 Nisan 2013 17:19

    kpss si en az 50,güncel yeterliliğe sahip ve en az bir dönem fahri ve vekillik yapmışların kadroya geçmesi gerek destekliyorum...

  • Zehra 10 Nisan 2013 13:16

    2.5 yıl mı yuh yani illa bizimde o kadar sürünmemiz mi lazım sürünmeden olmuyormu ?

  • k.k.k 09 Nisan 2013 11:22

    fahri olarak çalışan arkadaşların hangi koşullarda çalıştıklarını bilmeden yorum yapmak yanlış. onların kadroya geçirilmesi doğru karar. 2,5 yıl süre şartı birçok fahri çalışan arkadaşı mağdur edebilir.

    Yorumun Devamı
  • adalet hakkı 09 Nisan 2013 09:18

    yuh diyorum başka bir şey demiyorum.diyanet ve hükümet geçen sene fahrileri kadrolu,hem de şehrin merkezlerine atadı.günahlarını temizleyeceklerine devir benim devir diye alım şeklini kitaba uyarak değil de kitabına uydurarak almaya devam ediyorlar.kuranla,alahla milleti aldatıyorlar,tribüne oynuyorlar.şimdi sayın başbakanın sık sık eleştirdiği 90 yıllardaki haksız alım şekillerinden,kadrolaşmadan ne farkı var.fark sadece şu:iktidar da olan kendi dünya görüşüne göre bütün yolları kolaylaştırıyor.işi de kitabına uyduruyor.maalesef devlet memuru olmak için hazırlanan binlerce kişinin kul hakkına giriyorlar.

    Yorumun Devamı
  • kenan duranoğlu 09 Nisan 2013 00:26

    yıllarca ücretli öğretmenlik yapanlar.lisas mezunu okul öcesi usta öğreticiler.protokol yaş maduru öğretmenler.bu ülkenin vatandaşı deyilmi nerde Allah korkusu nerde kul hakkı.meb dindersi veriyormuş.kul hakkı yiyenlermi.didersi veriyor..alkoli içip haram demeye benzer.

    Yorumun Devamı
  • aydın 09 Nisan 2013 00:15

    hakkatende imam devleti olmuşuz. nerdeyse doktorları bile imamlardan seçecekler.

  • ali fırça 08 Nisan 2013 22:53

    komiksiniz dinci tayfası..

  • fatih can 08 Nisan 2013 21:16

    torpil yapanın insanların hakkını çalanların Allah gani gani belasını versin. inşAllah bir yerlerinden en kısa zamanda çıkar da yaptıklarından pişmanlık duyarlar.

  • diyanetzede 08 Nisan 2013 20:13

    bak diyanet hakka giriyorsun! yeterliliği geçemeyen adaya neden fahrilik veriyorsunki?gecen sene yerlilik sınavını açıklaman 40 gün sürdü neden acaba?çünkü hesap tutmadı 8000 kköğreticisi geçemedi birgün o mızrak çuvala sığmayacak??

    Yorumun Devamı
  • habil ademi 08 Nisan 2013 19:38

    20 yaşında ehliyeti tam alamayan imam hutbeyi ankaradan gelen kağıttan aynen okuyor.seksenlik dedelere ;aziz kardeşlerim diye hitap ediyor.tam bir tezatlat ortamı yaşanıyor. bu kadrolar ile diyanet iflah olmaz. halk tarafından liyakatlı ,ihlas ve özveri sahibi imamlar isteniyor.selanmlar...

    Yorumun Devamı
  • zeki birbilen 08 Nisan 2013 19:30

    kunut dualarını bilmeyen veya tam okuyamayanları biz bu hükümet zamanında atandığını gördük.listeler önceden tertip edilmiş olarak göstermeli sınavlar yapılıyor.yazıklar olsun buna alet olanlara..

    Yorumun Devamı
  • BİLAL 08 Nisan 2013 18:13

    diyanetten nakille geçen bi imam olarak hiç şaşırmadım diyanetin yaptığı hep aynı şey aynı imamı 15 defa hacca göndermek adamı olanın işi yürür ama hutbede kul hakkından bahsederiz

    Yorumun Devamı
  • İSİMSİZ 08 Nisan 2013 18:05

    bu diyanetin yaptığı hiçbir iş yoktur ki içinde kul hakkı olmasın bunları hiç düzelten de yok bu başkanda tam soy ismi gibi hiçbir şeyi görmüyor görmez

    Yorumun Devamı
  • melih erdoğan 08 Nisan 2013 18:01

    inş hayırlısı ile fahri kuran kursu öğreticileri olarak kadro yu alırız..ama 2.5 yıl görev yapmış istenirse kimse faydalanamaz,6-7 ay görev yapmış güncel kpss ve yeterlilik olanların alınması gerekir...

    Yorumun Devamı
  • HAKİKAT 08 Nisan 2013 17:02

    fahrilerin büyük çoğunluğu torpilli. i stanbul bayrampaşa da hafızlığı,yeterliliği ve kpss den de iyi bir not aldığı halde tam 3-4 yıl uğraştık ama her yer parsellendiği için bir fahri kuran kursu öğreticiliği bile vermediler.kadroya geçireceklerine hayırlı olsun diler,hepsini yüce mevlaya havale ederim.vesselam...

    Yorumun Devamı
  • Uzman 08 Nisan 2013 16:28

    daha önceki alımlarda süre şartı nedeniyle yaşanan maduriyetleri unutmayalım. bu çalışmalarda da yeni maduriyetlerin yaşanmaması için yeterliliğe sahip fahrilik yapmış ve kpss si 50 ve üzeri olan herkesin k.k.ö olarak alınabilmesi için metnin içerisine "diyanet işleri başkanlığı taşra teşkilatı için ihdas edilen kadrolara, vekil imam ve fahri kur'an öğreticisi olarak görev yapanlar süresi geçmemiş bir yeterlilik belgesine sahip olan ve kpss sınavından en az 60 alanlar doğrudan atanırlar." şeklinde madde eklenmesini istiyoruz. şuan yaklaşık 7 bin fahri görev yapıyor. kimleri 1 yıllık, kimileri 6 aylık.... günü yetmeyen fahriler adı altında çıkarılması düşünülen "torba kanun"da bazıları 1 gün bazıları ise 15 günden kaybetmesin. yeterliliğe sahip fahrilik yapmış ve kpss si 50 ve üzeri olan herkes k.k.ö olarak alınsın

    Yorumun Devamı
  • Uzman 08 Nisan 2013 16:14

    khk ile daha önceki alımlarda süre şartı nedeniyle yaşanan maduriyetleri unutmayalım.çıkacak yasa metninin içerisine "diyanet işleri başkanlığı taşra teşkilatı için ihdas edilen kadrolara, vekil imam ve fahri kur'an öğreticisi olarak görev yapanlar süresi geçmemiş bir yeterlilik belgesine sahip olan ve kpss sınavından en az 50 veya 60 alanlar doğrudan atanırlar." şeklinde madde eklenmesini istiyoruz. şuan yaklaşık 7 bin fahri görev yapıyor. kimleri 1 yıllık, kimileri 6 aylık.sözkonusu çalışma ile yeni maduriyetler yaşanmasın. bazıları 1 gün bazıları ise 15 günden kaybetmesin. onun içinde yeterliliğe sahip fahrilik yapmış ve kpss si 50 ve üzeri olan herkes k.k.ö olarak alınsın.

    Yorumun Devamı
  • ESKİ İMAM 08 Nisan 2013 16:09

    bu diyanet kadar ciddi olmayan bi kurum yok tam 8 yıl ilahiyat mezunu imam olarak çalıştım köylerde süründüm imamları kadroya aldılar hepsi merkezde kaldı adalet mi bu Allahtan korkun kuldan utanın şimdi şükür milli eğitime geçtim kurtuldum

    Yorumun Devamı
  • asuman pehlivan 08 Nisan 2013 13:33

    yine yeni yeniden adaletsizlik !!!

  • eğitimci 08 Nisan 2013 13:17

    bu kadar adaletsizliğe pes doğrusu.millet kendini paralasın kpss ye çalışsın,bazılarıda fahriymiş ,vekilmi, alicengiz oyunuyala kadroya .Allahın adaleti her şeyi çözer.

  • ilahiyatçı 08 Nisan 2013 12:45

    gencecik tecrübesiz yavrularımızı doğunun en hücra köşelerine atadınız.. şimdi ise fahri olarak görev yapanları bulundukları yerlerde kadrolu yapı yorsunuz.......sayın personel dairesi başkanı herhalde 3 maymunu oynuyor....sayın görmez....... gör artık.......

    Yorumun Devamı
  • vatandaş 08 Nisan 2013 12:17

    yeterliliği kazanmayanları atnama yapan cehenm-nemde yansınnnnnnnnnnnnnnnn mıııııııııııııı

  • şşş 08 Nisan 2013 12:09

    fahrileri göreve alırken rahatsız olunmaz. tüm sorular verilen kaynaklardan hazırlanmış zor da olsa sınavı kazananların haklarını korumaktan(iptal edilsin diye yoğun dilekçe geldiği için) rahatsız olurlar. üniverste giriş sınavları zor olunca da mı yoğun dilekçe gelince farklı değerlendirmelere gidilir. önce sınavı kazananlara hak verilsin. hak varsa tabii

    Yorumun Devamı
  • Yunus YILDIRIM 08 Nisan 2013 10:52

    fahri olarak çalışanlar ya müftünün yada bi torpillinin tanıdığı. böyle adaletsizlik her zamanki gibi sadece diyanette olur.

  • A'dan Z'ye 08 Nisan 2013 10:48

    yeterlilik sınavı iptal edilsin...!

  • berkant gizemli 08 Nisan 2013 10:43

    seçim vakti yaklaşınca memur alımları vira devam eder.liyakatlı liyakatsız pek fark etmez.zaten işin cılkı çıkmış durumda...