TEOG'DA BOŞ KALAN KONTENJANLARI AÇIKLANDI

Başbakan kim olmalı?

Şubatta 10 bin Öğretmen Atanacak!

Şubatta 10 bin Öğretmen Atanacak!

AK Parti genel başkan yardımcısı Nurettin CANİKLİ bugün Beyaz TV de katıldığı bir programda şubatta 10 bin öğretmenin atanacağını belirtti.

AK Parti genel başkan yardımcısı Nurettin CANİKLİ bugün Beyaz TV de katıldığı bir programda şubatta 10 bin öğretmenin atanacağını belirtti.


AK Parti Grup Başkanvekili ve Giresun Milletvekili Nurettin Canikli, bugün Beyaz tv de katıldığı bir programda gündeme ilişkin genel değerlendirmelerde bulundu. İzleyicilerden gelen bir soru üzerine,şubat 2014'te 10 bin öğretmen atanacağını ,bunun planlamasının yapıldığını kaydetti. CANİKLİ eğitimle ilgili gelen diğer sorular için detaylı bilgi sahibi olmadığını ancak şubat ataması ile ilgili atamanın yapılacağı hakkında bilgi sahibi olduğunu kaydetti.
Dileğimiz şu anda okulların açılmasından bir hafta geride kalmasına rağmen geçen binlerce boş ders ve sınıfın öğretmenine kavuşması adına bu sayının en azından 10x2 olmak üzere 20 bin öğretmenin atanmasıdır.

Kamuajans.com/ÖZEL

 

Bu yazı/habere ait tüm haklar Kamuajans.com'a aittir. "Kamuajans.com" şeklinde link verilmesi kaydıyla içerik kullanılabilir. Link vermeden yapılan alıntılar için yasal takip yapılacaktır.

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 24 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • öğretmen 24 Eylül 2013 10:44

    öğretmen atamaları yılda bir kez yapılacak,okullarda fazla öğretmen var.meb öğretmenleri norm fazlası asla yapmak istemez,sınıf öğretmenleri zaten norm fazlası oldu.

  • mehmet 23 Eylül 2013 20:48

    milli eğitim yetkililerine sesleniyorum duyun bizi 2000 açık kalan kontenjanının hepsini biz tarihçilere verin ne olur lütfen cumhuriyet tarihi boyunca biz norm fazlası olamadık bi defa norm fazlası olalım diğer branşlar bizi kıskanısın yürüyüşümüz değissin çaktırmadan biz yeniceriler olarak sizi destekleriz padışahı değil pargalı misalı sizinde çocuklarkınız var lütfen bu rekoru biz de kıralım ne olur söz bundan sonraki atamalarda biz norm fazlası olacağız ya bizden atamazsınız ödeşmiş oluruz ne olur ne olur ne olur lütfen biz de norm fazlası olalım hiç olamadık bak küserim tontiş amca

    Yorumun Devamı
  • Tarihçi 23 Eylül 2013 20:18

    şubatta en az 20.000 alım bekliyoruz.. lise branşlarına ağırlık verilmesini istiyoruz.açıkta kalan öğretmenler lise hocalarıdır.şubatta en az 20 bin alım olmalıdır

  • tarihçi 23 Eylül 2013 15:12

    tarihe 500 atama istiyoruz.

  • ATAMA 23 Eylül 2013 14:36

    olan geçen sene sınırda bekleyen öğretmenlere oldu...Allah büyük...

  • resimmm öğr 23 Eylül 2013 14:26

    görsel sanatlara 500 kontenjan verin hakkımızı yedinz zaten bu yıl

  • sema kalbişen 23 Eylül 2013 12:51

    sertifikalı fen edebiyat mezunlarının maduriyetini giderin artık yeter

  • ibrahim 23 Eylül 2013 12:15

    yanlış hatırlamıyorsam bunun 500ü seçmeli kürtçe öğretmeni alımına ayrılacak çünkü sözleşmeli olarak atamayı düşünüyorlardı seçim öncesı

  • can ali 23 Eylül 2013 11:18

    çok güzel, oldu olacak bekliyen tüm öğretmenlerin atmasını yapılsın.10 bin 20 bin atama hiç bir şeyi çözmez.

  • okulönceci 23 Eylül 2013 11:11

    nemelazım arkadaşımsiz din ve vicdan sahibisiniz sanırım. 3200 atamanın atamanın 2900 e yakını din temelli derslereydi. gerçekler ortada. niye yazınca senin zoruna gidiyorki.

  • ibrahim 23 Eylül 2013 10:53

    şunu 20000-30000 yapıp sözleşmeli atayın ne şiş yansın ne kebap

  • İlkokula başlayan kızıma öğretmen 23 Eylül 2013 10:28

    geleceğimizin teminatı olan yavrularımız ilkokula maalesef ücretli ve işin ehli olmayan öğretmenlerle eğitim-öğretim hayatına başladılar. çocuklarını özel kolejlerde okutanlarla benim çocuğum nasıl eşit ve aynı şartlarda hayat yarışına başlayacaklar?bir binanın temeli sağlam olmazsa üstüne ne kadar özen gösterseniz de bina çökmeye mahkumdur.araştırdığım kadarıyla özellikle sınıf öğretmeni ihtiyacı had safhada olan ülkemizde acilen öğretmen ataması yapılmalıdır.her branş diğeri kadar önemlidir ve çocuklarımız hakkettikleri eğitimi almalıdır.

    Yorumun Devamı
  • Çocuğuma Sınıf Öğretmeni İstiyorum! 23 Eylül 2013 09:44

    geçen gün milli eğitim müdürlüğüne gittim.vekil ve ücretli atananların listeleri çarşaf çarşaf asılmıştı.demek ki;her ilde binlerce öğretmen açığı vardır.hele hele doğuda sınıf öğretmeni başta olmak üzere kadrolu öğretmen hak getire!

    Yorumun Devamı
  • mahmut 23 Eylül 2013 09:01

    işte bu ya. sonunda insanların emeğine saygı duyanlar oldu. insanlar gerçekten bir yıl boyunca gece demeden gündüz demeden çalışıyor. sonra tek atama yapıp olmadı sil baştan tekrar çalış demek adaletsizdi. en azından iki atama olmalıydı. yada sınavın geçerlik süresini iki yıla çıkartmak gerekmekteydi. p 10 puan türü uımarım diper kpss puan türlerindeki gibi iki yıl geçerli hale getirilir yeniden.

    Yorumun Devamı
  • onur 23 Eylül 2013 01:45

    sayın kamuajans admini sizce bu haberlerden sonra yapılmama ihtimali var mı?aj