KREDİ KARTI BORCU OLANLARA MÜJDE!

Ocak Ayı 15 Bin Öğretmen Atamasında Hangi Branşa Daha Fazla Kontenjan Ayrılmalıdır?

BAŞBAKANDAN MÜJDE !

BAŞBAKANDAN MÜJDE !

Başbakan Erdoğan katıldığı programda açıklama yaptı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan A Haber'de müjdeyi verdi şubatta emekli olan öğretmenler yerine 10 Bin öğretmen ataması yapılacak !

 

Başbakan'ın açıklamalarından satır başları

 

DERSHANELER

- Dersanelerle ilgili yapılan çalışmalar uzun zamandır planlanıyordu. Elimizde çok eski tarihli gazete kupürleri var. Bakın Bu şahıs (Abbas Güçlü'nün olduğu bir tabela gösteriyor) daha önceden kapatılsın derken bugün dershaneleri destekliyor.

 

- Dersanelerin dönüşümü konusunda elimizden geleni yapacağız dedi.

 

- Fen Lisesi ve Anadolu Lisesi Öğrencilerinin büyük çoğunluğu dershaneye gidiyor. Bu aileler zaten zengin. Fakir ailelerin çocuklarını yolladıkları meslek liselerinde dersaneye gitme oranı çok düşük.

Ayrıntılar Gelecek...

 

Kamuajans.com / Özel Haber

  • Bu haber için 37 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • sınıfçı 14 Aralık 2013 10:10

    lütfen en az 2500

  • trh 03 Aralık 2013 22:29

    şubataki atama adil olacakmı yoksa yine dinci mi atayacaklar

  • ayşegül 24 Kasım 2013 13:52

    türkçeye en az 2000 lütfennnnn artık yeter yoksa durumumuz daha da kötü olacak ne olur duyun sesimizi :(((((((((

  • dagılım 23 Kasım 2013 23:00

    hocalarım kontenjan dagılımı ne zaman bellı olur?

  • haydar 22 Kasım 2013 18:01

    turkceye 1600

  • turkce 22 Kasım 2013 17:25

    turkce ye en az 1500

  • TURKCE 22 Kasım 2013 15:41

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • RAYDAN ÇIKTI 21 Kasım 2013 21:56

    başbakanının treni mebin yetkilileri sağolsun treni raydan çıkarmayı başardı.nerede durur Allah bilir

  • ZİRAAT MÜH.ÖĞRETMEN 21 Kasım 2013 20:17

    bizleri de kurumlarımıza yollasalar sınıf öğretmeni genç arkadaşlara yer açılmaz mı ?

  • haydar 21 Kasım 2013 17:46

    turkceye 1500

  • ebssi 21 Kasım 2013 17:20

    evet akp her şeyi ezip geçiyor dersane konusunda fazla yorum yapmam. mebin gönderdiği kitapları sorgulamak lazım birilerini zengin etmek için saçma sapan yayınlar gönderiliyor yardımcı kaynak kullanmayn deniliyor ve bütün suç öğretmene yükleniyor. tarihte hiçbir hükümet akp kadar ne sağlıkçıları ne de eğitimcileri aşagılamamıştır. hala bunlara alkış tutanları rabbime havale ediyorum. hükümet türbünlere oynamaktadır amaçları memurlara huzur vermemektir

    Yorumun Devamı
  • EBS 21 Kasım 2013 16:46

    aşağıda sendikamız adına yorum yazan arkadaş, sen kimsin! yetkiyi aldında mı bu işekilde yazı yazıyorsun.sen kendi sendikan adına yaz ve konuş.hiç bir ebs'li dersanelerin kapatılmasını istemiyor.

    Yorumun Devamı
  • MEMURSEN'İN BÖYLE BİR GÖRÜŞÜ YOK 21 Kasım 2013 15:12

    aşağıda memursen'e bir iftira atan arkadaş var muhtemelen provakatör bizim sendikamızın böyle bir görüşü yok ama çamur politikası uygulayan diğer sendikalardan biridir...dikkate alınmamalıdır.bunlar belden aşağı vuruşlardır...bu tür vuruşları da kimler yapar herkes biliyor..

    Yorumun Devamı
  • hayme 21 Kasım 2013 13:37

    meursen olarak başlayan ifaoe bizim sendikaya ait değildir. arkadaş başka sendikadan fakat çamur at izi kalsın mantığıyla 2 gündür aynı yazıyı paylaşıyor.

  • berna 21 Kasım 2013 11:44