2014 YILI EYLÜL DÖNEMİ ÖĞRETMEN ATAMA SONUÇLARI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Garnizon komutanını kızdıran protokol !

Garnizon komutanını kızdıran protokol !

Sinop Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü düzenlenen 'Kentsel Dönüşüm Bilgilendirme Toplantısı'nda protokol krizi yaşandı.

Müdür Vekili konuşmasında protokol sıralamasını karıştırınca Garnizon Komutanı Albay Osman Coşkun, toplantıyı terk etti.

Açılış konuşmasını yapan Sinop Çevre Şehircilik İl Müdür Vekili Oğuzhan Kurt'un katılımcılara katılımlarından dolayı teşekkür ettiği sırada; "Sayın Valim, Sayın Belediye Başkanım ve Sayın Garnizon Komutanım" diye başladığı konuşmasında, garnizon komutanlığı unvanını belediye başkanından sonra telaffuz etmesi krize yol açtı.

Olaya tepki gösteren Garnizon Komutanı Jandarma Albay Osman Coşkun, Vali Yavuz Selim Köşger'in yanında kendisi için ayrılan koltuktan kalktı ve toplantıyı terk ederek tepki gösterdi. Protokol konusunda oldukça hassas olduğu bilinen Albay Coşkun, bazı etkinliklerde yapılan protokol hatalarına programı terk ederek tepki gösteriyordu.
 

  • Bu haber için 21 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • öğretmen 20 Eylül 2013 17:05

    aslında seçilmişler her zaman öndedir, kızmaya gerek yok

  • efe mehmet 20 Eylül 2013 16:27

    kurallara uyacaksın kural olmadan ekmek bile yenemez, yutulamaz. yok statüko yok kast kuralsızlık laubalilik getirir.laubalilik te millet olamamış bayraksızlara has özelliktir.

  • efe 20 Eylül 2013 15:40

    bu ülkede yıllardır süren statıko zihniyetini değiştirmek kolay olmuyor.yıllardır kast sistemi uygulayanlar bırakmak istemiyorlar.isteselerde istemeselerde bir gün kabul edecekler

  • efe mehmet 20 Eylül 2013 14:59

    türk askerine düşmanlığı türk olmayanlar yapar.yorumlarında hakaret edenlere diyorum bizden (türk) değilsen askere hakaret etmen normal.çanakkale de can verenlerde askerdi,subaydı ,onlarda protokol kurallarına uyarlardı.osmanlıda seçilmiş ermeni ve rum belediye başkanlarının önünde otururlardı ...duydunuzmu mollalar.

    Yorumun Devamı
  • EBS-YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ 20 Eylül 2013 14:00

    ebs de yönetici atama yönetmeliğine dava açtı.dava konusu eksik görülen tüm maddler özellikle yeniden atanma hakkı ile ilgili.not: bilgi eğitim birsen avukatı mehmet bey

  • kemal ali 20 Eylül 2013 11:58

    böbürlenme insanoğlu kralda olsan üstünü toprak örtecek, garibanda olsan üstünü toprak öretecek. benim sadık yarim kara topraktır. eğer üstünlük arıyorsan amelde ve takvada üstünlük vardır. gerisi evcilik oyunudur. emekli oldun mu oyun bitti derler.

    Yorumun Devamı
  • melih 20 Eylül 2013 11:40

    kurallar ne ise odur.uygulanmalıdır.bu iş duygularla olmaz yönetmelik yasa geçerlidir.

  • VATANDAŞ 20 Eylül 2013 11:37

    olay şehircilik il müdürünün cehaletinden ibarettir, siyaseten tepeden inme gelirse olacağı budur. yürürlükteki protokol kurallarına uyulmalıdır. komutan haklı.

  • bana göre; 20 Eylül 2013 10:33

    ben vatandaş ali.ye göre önce seçilmişler gelmelidir...

  • mete aymar 20 Eylül 2013 10:17

    protokol kuralı diye bir kural var.bu kurala göre garnizon komutanı ikinci sıradadır.

  • murat 20 Eylül 2013 10:05

    çok güzel söylemişsiniz seçilmişler atanmışların üstündedir haklısınız da ben daha hiç bir valiyi seçtiğimizi hatırlamıyorum. oldu da benim mi haberim yok .valileri kim seçiyor....

  • YAW HE HE 20 Eylül 2013 09:08

    demokratik ülkelerde seçilmişler atanmışların üstündedir. daha ilkokul öğrencisi bunu bilir. komutan bilmez mi bunu? kusura bakmasın komutan herkes haddini ve konumunu öğrenecek...

  • alp_eren_e42 20 Eylül 2013 08:51

    nedir protokul seçilmişler haricinde herkes atanmış atanmışın protokolü mü olur. seçilmişe belki atanmışa kırmızı halı gerek yok.

  • öğretmen 20 Eylül 2013 08:44

    asker düşmanlığı yapanlar, bu ülke için canını kim ortaya koyuyor pkk ya karşı. bir de pkk ile pazarık yapanları aklınıza getirin.

  • kaan can 20 Eylül 2013 08:20

    belki yanlışlıkla olmuştur olabilir lakin bilerek hiç kimsenin haddine değildir kuralları bozmak.