2014 KPSS BRANŞ SIRALAMASI YAYINLANDI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Akademisyenlere Büyük Zam!

Akademisyenlere Büyük Zam!

Memur Sen ve Eğitim Bir Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, Kon TV'de Gazeteci Yazar Serdar Arseven'in hazırlayıp sunduğu "Bir Fincan Kahve" adlı programda çok önemli açıklamalarda bulundu.

Memur Sen ve Eğitim Bir Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, Kon TV'de Gazeteci Yazar Serdar Arseven'in hazırlayıp sunduğu "Bir Fincan Kahve" adlı programda çok önemli açıklamalarda bulundu. Ahmet Gündoğdu programda ayrıca "Dershaneler Krizi" konusundaki çözüm teklifini de dile getirdi. Gündoğdu Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, YÖK Başkanı Gökhan Çetinsaya,, Bakan Yardımcısı Halil Etyemez ve Devlet Personel Başkanı Mehmet Ali Kumbuzoğlu'nun katılımı ile gerçekleştirdikleri toplantının ardından ilk kez konuştu. Gündoğdu, toplantıdan çıkan sonuçları dile getirirken, ilk olarak "Akademisyenlerin Mali Durumları"na ilişkin müjdeli haberler verdi.

•Akademisyenlere Büyük Zam! Akademisyenlerin en fazla mağdur edilen kesimlerden birini oluşturduğunun altını çizen Ahmet Gündoğdu, toplantıda, bütün akademisyenlerin memurların alacağı taban aylık, yüzdelik zam, emekli ikramiyesi ve emekli maaşına zamlara ilave olarak 2014'te 729 TL ve 2015'te de 729 TLY olmak üzere toplamda 1458 liralık artışa kavuşmaları yönünde mutabakata varıldığını belirtti. Gündoğdu, konunun kısa süre içinde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın onayına sunulacağının altını çizdi. Ahmet Gündoğdu, aynı toplantıda, üniversitelerde mühendislik gibi nitelikli işler yaptıkları halde işçi kadrosunda olan ve yükselme şansları ellerinde bulunmayan çalışanlar için de memurluğa geçiş konusunda prensip kararına varıldığını belirtti. 

•4-C'liler Memur Sen ve Eğitim Bir Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, toplantıda 4-C'lilerin kadroya geçirilmeli konusunda da görüş birliğine varıldığını vurguladı. Ahmet Gündoğdu, 4-C'liler için 4 A kadrosunun zor olduğunu, ancak kendilerinin 4-d ve 4-B'ye de rıza gösterdiklerini belirtti ve hükümet kanadının bu yaklaşım karşısındaki tavrını son derece olumlu bulduğunu ifade etti. Ahmet Gündoğdu, toplantıda, disiplin affı, emeklilikte 30 yıllık süre sınırlamasının kaldırılması, mesai ücretlerinin herkese ve her yerde ödenmesi, 28 Şubat mağduru memur ve memurelerle ilgili adımların bir an evvel atılması konusunda da kesin mutabakata vardıklarını vurguladı. 

•Dershaneler Konusu Bir Fincan Kahve'nin yapımcısı Serdar Arseven, Ahmet Gündoğdu'ya "Eğitim Bir Sen Genel Başkanı olarak dershaneler tartışmasına nasıl bakıyor sunuz?" sorusunu da yöneltti. Gündoğdu soruya cevap verirken, "Kardeşler arasındaki çekişmeden ve atışmalardan, ithamlardan rahatsızlık duyuyorum." ifadesini kullandı. Bir çözüm tekliflerinin olduğunu belirten Gündoğdu, bu işte acele edilmemesini, dershanelerin kapatılmaması ancak kapanması gerektiğini belirtti. Gündoğdu, "Bu işi 4-5 yıla yaymak lazım. Konu eğitim olunca dershaneler meselesine öğrenci öğretmen ve okul merkezli bakmak lazım. Dershaneler eğitim sistemindeki eksikliklerin ürünleridir. Devletin yoğun çaba sarf ederek 4-5 yıl içinde problemleri çözmesi lazımdır." dedi.

kaynak:haberevet.com

  • Bu haber için 50 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • yağız gül 13 Mayıs 2014 12:01

    nerde akademik zam fakülte sekreteri bir öğr.grv 1300 tl fazla alıyor hizmetli kadrosundaki memurlardan düşük maaş alan ve her gecen gün itibarsız hale getirilen akademik personel.. adaletiniz nerde ? sendikalar kendi siyasi gelecekleri peşinde hikaye anlatmaya devam

    Yorumun Devamı
  • sedaaaa 12 Aralık 2013 15:18

    ebs akademisyenler üzerinden reklam yapma zam olsun o zaman ortalıkta hava at. fasa fisosunuz hepiniz

  • realist 02 Aralık 2013 12:18

    sizin gibi öğretmenlere 1 tl zam bile çok. nankör olmamak gerekir 10 yıl önceki maaşınızı ne çabuk unuttunuz. sizi gidi balık hafızalılar sizi...

  • mesut 02 Aralık 2013 10:52

    hemen kamu sen 'den istifa edip ebs ye geçeceğim... işte sendikacılık bu..

  • ahmet 02 Aralık 2013 08:57

    ahmet gündoğdu kendini toplu sözleşme masasında sanıyor hala.

  • paşa 02 Aralık 2013 08:27

    millet sizin iki yüzlü olduğunu gördü. siz dini kullanarak buraya geldiniz. ama artık sizi sandığa gömmenin zamanı geldi. ahmet gündoğdu sen de hükümete yalakalık yapmaya devam edersen sendikan yakında Allahın izniye dibi görür.

    Yorumun Devamı
  • mehcandem 01 Aralık 2013 23:56

    bir arş.gör lisinin maaşı 2300 tl civarında yrd.doç kişinin maaşı 2700 tl civarında sizce bu adalet mi adam doktora yapmış bir teknisyen kadar maaş alıyor.bu şekilde mi 2023 hedeflerini yakalayacağız.

    Yorumun Devamı
  • teacher32 01 Aralık 2013 23:43

    öğretmen arkadaşlarım, akademisyen arkadaşlar bu parayı sonuna kadar hakediyor.orman mühendisliğinde yard doç olan hoca orman muhafaza memuru kadar bile para alamıyor.akademisyenlerin parasını biz vermiyoruz ayrıca nitelikli gençliğimizin olmasını istiyorsak bu ancak kendini geliştiren üniversite hocalarıyla olabilir.suçlu arıyorsanız eğer sırf bir koltuk kapmak için, köyden kasabaya tayininizi yaptırabilmek için üye sayısını arttırdığınız sendikadan önce kendinize bakın.siz bu sendikaya üye olmaya devam ettikçe 50+50 lirayı bize reva görürler tabi.devam edin ki ahmet gündoğdu beyefendi övünmeye devam etsin.saygılar

    Yorumun Devamı
  • bir dost 01 Aralık 2013 22:13

    ebs burnunu soktuysa heveslenmeyin değerli akademisyenler. biz(öğretmenler) yandık siz de yanacaksınız demektir. derhal ebs den istifa ederek tepkinizi koyun.

  • ali ak 01 Aralık 2013 21:48

    sen ne desen tersi çıkıyor..akademisyenler yandı kanımca...

  • eğitimci 01 Aralık 2013 21:46

    akademisyenlere helal olsun, az bile, ilkokul mezunu bağcılık araştırma merkezinde çalışan hiç bir sorumluluğu bulunmayan işçilerin bile maaşı 5000 tl den fazla, nereden mi biliyorum, çünkü hem görev yaptığım okul hemen bu kurumun yanında hem de birkaç velim aynı kurumda ve ilkokul mezunu işçi, biz koyunların, biz 800 bin kişilik hiçlerin maaşı ve ücreti az....

    Yorumun Devamı
  • ÇAĞLAR EFENDİ 01 Aralık 2013 21:46

    ek dersini de yazsana.

  • yengeç 01 Aralık 2013 21:05

    zam mam yok sendikanın uydurması boşuna sevinmeyin

  • çağlar 01 Aralık 2013 20:21

    2 yıl yüksek lisans,4 yıl doktora ve yrd doç oldum aldığım maaş 2700 fakültedeki lise mezunu sekreter 3300,lise mezunu polis 3000 bu ülkede bilim neden bu hallerde sanırım belli.ay sonunu nasıl getireciğimiz düşünürken bilime vakit kalmıyor

    Yorumun Devamı
  • suat 01 Aralık 2013 20:17

    helel ebs ye öğretmenleri 150 tl müjde diye uyutun akademisyenlere böyle. ebs üniversite mezunları arasında en düşük ücreti alan öğretmenler olduğunu bilmeli ve bunlardan utanmalıdır.

  • hoca 01 Aralık 2013 19:48

    bir öğretmen olarak destekliyorum. öğretmenlik basit meslek diyenlere her zaman buyrun öğretmen olun derim aynı şeyi araştırma görevlisi olmak kolay diyenede derim buyrun araştırma görevlisi olun o zaman

    Yorumun Devamı
  • ali 01 Aralık 2013 19:34

    sadrettin isimli arkadaşım, öncelikle hiç kimsenin torpiliyle akademisyen olmadım zira öyp denilen sistemde torpil oynamaz, istersen hatırlı adamlarını araya koy bakalım olacak mı, ayrıca hiç kimsenin elini ayağını da öpmedim merak etmeyin, 11 senedir beklediğimiz, hakkımız olanı alacağız inşAllah

    Yorumun Devamı
  • nur 01 Aralık 2013 19:17

    akademisyen kimdir yahu oda bir öğretmendir.öğretmene 75 tl akademisyene 1400 tl bu nasıl bir adalet?üniversiteye giden öğrencileri kim yetiştiriyor öğretmen değilmi, eğitim bir bütün değilmi ?sendikalar nerede?bu haber doğruysa sadece yuh diyorum.başka bir şey demiyorum.bu ülkede sadece akademisyenin çocuğumu üniversitede okuyor.?sadece akademisyenmi hayatta zorluk çekiyor.

    Yorumun Devamı
  • KorayTiryaki 01 Aralık 2013 18:57

    akademisyenler torpille olur değil mi? ha torpille iş yaptırmayan mı var, tabi ki çok fazla, evet akademide de vardır ama bunu genelleyemezsiniz. dışarıda çok yapacak insan var demişsiniz ya? doğru artık hiç bir şey olamayanlar bari akademisyen olalım diyorlar, işte bu yüzden bu hale geliyor bu ülke.. iyileri üniversitelerde tutamıyoruz bu parayla. çok dar açıdan bakıyorsunuz yazık.. staj süresi arttırılmalı o ayrı konu fakat öğretmenleri üniversitelerdeki öğretmenler yetiştiriyor 4 sene boyunca gerekli donanımı, eğitimi vermeye çalışıyorlar. öğretmenlik, öğretmen olduktan sonra öğrenilir? bunu anlamıyorum, daha fazla deneyim daha iyi öğretmenlik diyebiliriz belki.

    Yorumun Devamı
  • Ayıp 01 Aralık 2013 17:22

    ben de öğretmenim. astsubay ve polisin,hemşirenin aldığını bırakıp akademisyenlerle uğraşmak bize mi kaldı ? bütün kabahat memursen de

  • müdür 01 Aralık 2013 17:17

    akademisyenlere helali hoş olsun. 75+75 e bizi mecbur bırakanlara da yuh olsun.

  • Halil 01 Aralık 2013 17:15

    ben memur sen e inanmıyorum, toplu szleşmede neden alamadı da şimdi bunları söylüyor?4 c lilere ise yine kadro demiyor 4 b diyor bu kadar da olmaz.

  • SAÇMA 01 Aralık 2013 16:51

    yaho varolan sistemde milli eğitimin ve öğretmenlerin sınavı var (üniversite sınavı) fakat akademisyeni iyi üniversite öğrencisi yetiştiriyormu etmiyormu diye sorgulayacak bir sistem yok ülkede...yazık bu paraya çünkü ülkede hizmet doğru değil...nedenmi doğru olsa iş ve işçi sağlığı yasası devamlı ötelenmez....er meydanları ve kanunları hep öteleniyor çünkü ülkede bu disiplinlere uygun adam yetişmiyor....bunun sebebi kim acaba....

    Yorumun Devamı
  • Unbedingt 01 Aralık 2013 16:49

    bir araştırma görevlisi olarak 2229 tl alıyorum ve mühendislik fakültesindeyim. akademisyenlere 11 yıl boyunca zam yapılmaz ve reel gelir olarak geriye giderken neden sesiniz çıkmadı acaba? araştırma görevlileri öğretmenlerden daha rahatmış! kast ettiğiniz rahatlık acaba şu mu: belirsizliklerde dolu olan çevremizdeki kısıtları düşünüp bunları optimize etmek ve sürekli inovatif olmamız gerektiği gibi bir çok durum sizce rahatlık mı??? eğer öylese lütfen sizde araştırma görevlisi olun. saygılarımla.

    Yorumun Devamı
  • Sadrettin 01 Aralık 2013 16:37

    ali mahlasıyla yazan arkadaşıma sormak istiyorum hangi torpille akademisyen oldun önce onu söyle ondan sonra zorluklarından bahset. geçiş yapmak için el ayak öpersiniz. geçtikten sonra ücreti düşük dersiniz. beğenmiyorsanız yapacak çok adam var. birde akademisyenlikten bahsetmişsiniz. ne tür bir yenilik getirdiniz türk bilim dünyasına da utanmadan kendinize akademisyen diyorsunuz.

    Yorumun Devamı
  • Öğretmen 01 Aralık 2013 16:33

    öğretmenleri akademisyenler mi yetiştiriyor, siz hangi alemde yaşıyorsunuz? öğretmenlerin tümü öğretmenliği, mesleğe başladığında öğrenir, üniversitede ise sadece diploma alır. isteyen tanıdığı öğretmenlere sorsun sen öğretmenliği nerede öğrendin diye... akademisyenlere verilen zamma gelince, hiç bir öğretmenin başkasının aldığında gözü yok, sadece herkese yapılan iyileştirmeler neden bu ülkenin en önemli yapıtaşı olan ve birçok meslekten daha fazla ücret alması gereken öğretmene yapılmıyor, onu merak ediyoruz. benim şahsi fikrim, rahat bir ortamda, geniş haklar ve yetkilerle çalışan akademisyenlerin maaşı iyileştirilsin ancak bu ülkede asıl eğitim-öğretimi yapan, okuma-yazmadan, matematiğe kadar, ahlaktan, din eğitimine, spor eğitimine kadar her eğitimi veren meb öğretmenlerine daha fazla iyileştirme yapılsın.

    Yorumun Devamı
  • kyk19 01 Aralık 2013 15:32

    akademisyenlere helal olsun...150 tl ye razı olan koyunlara itaf olunur...

  • selin 01 Aralık 2013 14:02

    arş gör taban maaşı 2260 lira arkadaşlar ve 11 yıl boyunca zam yapılmayan tek kamu kurumu. bırakın da olsun bu kadar zam. sağdan soldan duyduklarınızla konuşmadan önce araştırın biraz.

    Yorumun Devamı
  • arş.gör 01 Aralık 2013 14:00

    ankarada hukuk fakültesini dereceyle bitirdim ingilizce ve almanca biliyorum 2230 tl alıyorum .. üniversitemizdeki sekreter 3300 tl alıyor .. herkes elini vicdanına koysun öyle yorum yapsın .. iktidar bunca yıl boyunca tek bizlere zam vermedi ki bu iyileştirme anca geçen yılların telafisi olur geçmiş dönemlerdeki maaşlarımızla kendinizi kıyaslayın zira eskiden akademisyenliğin her açıdan itibarı varken şu an 2 yıllık mezunlarından az alıyoruz .. polisten öğretmenden zaten gerideyiz .. Allah herkese emeğinin karşılığını almayı nasip etsin .. hürmetler ..

    Yorumun Devamı
  • KorayTiryaki 01 Aralık 2013 13:52

    öğretmenler sizin cebinizden mi çıkıyor akademisyenlerin maaş artışı? tabi ki size de yapılsın ama bu beklenen ve kesin olmayan artış size neden böyle düşmanca bir tavır takındırdı? 11 yıldır zam bekliyor bu camia. akademisyenlerin kaybettiği itibarın ve mali kayıpların telafisidir bu. bir ar-gör 2200 lira alıyor 2500 değil. benim mezun ettiğim öğrenci kamuda 3500 alıyor. bu mu adalet? tabi ki düzelmesi lazım bu durumun. seta'ya, ahmet gündoğdu'ya ve çetinsaya hocamıza teşekkürler. umarım gereken düzenleme öğretmenler için de yapılır.

    Yorumun Devamı
  • ali 01 Aralık 2013 13:45

    o öğretmenleri beğenmediğiniz akademisyenler yetiştiriyor, öğretmenlik zor gelip araştırma görevlisi olmuşlarmış, yazın üç ay tatil dönem başında eğitim öğretim ödeneği bu mu zor iş, dersin varken git dersin yokken evde yat bu mu zor iş gel bakalım akademiye, yabancı dili geç, alesi geç y.lisans yap, doktora yap kolaymıymış zormuymuş o zaman anlarsın belki, 11 senedir iyileştirme yapılmayan tek kesim akademisyenler, neyin itibarından bahsediyorsunuz

    Yorumun Devamı
  • Ercann 01 Aralık 2013 13:21

    disiplin affının bir an önce çıkarılmasını istiyoruz.

  • osman 01 Aralık 2013 12:44

    öğrenci neredeyse dört işlemi bilmiyor ve üni okuyor tabiiki böyle öğrenciye böyle akademisyen olur.önce kalite sonra zam.şu ülkeyi ve toplumu ne hale getirdiniz,yazıklar olsun.

  • öğretmenler birbirini yemeye devam etsin 01 Aralık 2013 12:38

    bazı öğretmenler teknik öğretmene saldırıyor neymiş fazla ekders alıyormuş tazminatı varmış siz böyle yapmaya devam edin birbirinizi çekiştirin ağlamaya devam edin

  • Metin 01 Aralık 2013 12:36

    kim ne derse desin, hükümetin eğitim konusunda zayıf bir karnesi olabilir, ancak bundan önceki iktidarlar döneminde maaşımın 250 dolara düştüğü günleri ben hala unutmadım. bence sizlerde unutmasanız iyi olur.

    Yorumun Devamı
  • oh oh çok iyi 01 Aralık 2013 12:30

    sizi gidi beyinsiz örtmenler kukla olursanız 150 ile yetinirsiniz zam dediğin böyle olur 1500 lira Allah bereket versin .....

  • Öğretmenlere 01 Aralık 2013 11:56

    mesleğimizin bir itibarı kalmadı ve bunun sorumlularının kimler olduğu belli. eğer biraz şer..z varsa gidin oyunu başka yere verin, herkes görsün öğretmenin gücünü.

  • En çok mağdur olan kesim? 01 Aralık 2013 11:54

    akademisyenler mi? en az alan araştırma görevlisi 2500 tl alıyor ve mebdeki öğretmenin yaptığı onlarca işin hiçbirini yapmıyorlar, nereden mi biliyorum, öğretmenlik zor gelip araştırma görevlisi olan arkadaşlarımın söylediğinden...

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 01 Aralık 2013 11:54

    akp ye oy verecek öğretmeni Allaha havale ediyorum artık

  • öğretmenler 01 Aralık 2013 11:14

    durmak yok yola devam.

  • NOLACAK 01 Aralık 2013 10:50

    öğretmenler tepkisizliklerinin , ufak hesaplarının diyetini ödüyor...öğretmenler ufak hesaplara devam....

  • ali 01 Aralık 2013 08:43

    Allah belanızı versin öğretmeni 150 tlye satarsınız akademisyene 1500 tl alırsınız

  • basiretsiz sendika 01 Aralık 2013 08:42

    akademisyenlere bu zam helali hoş olsun ama neden öğretmene sadece 150 lira ...

  • BU DA NESİ 01 Aralık 2013 08:31

    akademisyene 1460 tl öğretmene 150 tl bu da nedemek oluyor...

  • ODA NESİ 01 Aralık 2013 08:30

    yahu öğretmeni ek dersle kandırıyor akademisyenin taban aylığına 730 tl zam yapıyor. artık uyanın milli eğitim öğretmenleri...vaz geçin ek ders morfininden taban maaş kavgası verin....

    Yorumun Devamı
  • öğretmen 01 Aralık 2013 02:41

    dalga mı geçiyorlar . peki öğretmenlerin suçu günahı ne Allah aşkına

  • demiray 01 Aralık 2013 01:59

    ben bunu söylemiştim onlara ayrı zam yapılacağını.onların da sesini keserseniz avam tabakasından size laf gelmez artık.öğretmenide polise joplattığın zaman bütün işler yolunda gider artık.nasıl olsa öğretmenle muhatap olmayacaklar biraz vicdanları sızlarsa da gözlerini kapatıverirler olur biter.sadece zulüm kabınızı dolduruyosunuz..yazık oldu beee.

    Yorumun Devamı
  • öğretmenlere verilenin on katı zam 01 Aralık 2013 01:53

    öğretmenlere verilenin tam on katı . hani para yoktu?Allah sizin canınızı alsın zalim yalancı iki yüzlü iğrenç akp liler.

  • zavallı cemaat 01 Aralık 2013 01:28

    Editörün Notu: YORUMUNUZ YAYINLANMAMIŞTIR
    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

  • muallim 01 Aralık 2013 00:48

    bize 150 tl akademisyen 1460 tl...öğretmenler akp ye hala oy verecekse ve eğitimbirsene üye olmaya devam edecekse daha beter olalım bence...çünkü müstahak bize...