23 NİSAN BÜYÜK COŞKUYLA KUTLANIYOR -CANLI

Kabinede Hangi Bakan Değişmeli?

Taşeron İşçilere Kadro ile İlgili Flaş Gelişme

Taşeron İşçilere Kadro ile  İlgili Flaş Gelişme

Meclis Genel Kurulu'nda, kamudaki taşeron işçilerin durumu gündeme getirildi. Taşeron işçilere kadro verilecek mi?

 

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, taşeron işçilerin açtıkları davalarda, sürekli personel oldukları yönünde yargı kararı çıktığına değindi.

Yıldırım; "Yargı kararı mutlaka yerine getirilecek, ama 700 bin kişiyi ilgilendiren konudan bahsediyoruz. Büyük bir alım söz konusu. Çözüm üretilecekse hepsi için aynı çözümün üretilmesi lazım'' dedi.

Yüz binlerce çalışanın kadroya alınmasının maliyetinin hesaplanacağını söyleyen Binali Yıldırım konuşmasına şöyle devam etti.

"2 hafta önce Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın koordinasyonunda çalışma başlatıldı, çözüm mutlaka bulmamız gerekiyor ama çözümün hakkaniyet içinde olması önemli. Aksi halde kamuya KPSS ile giren, birçok elemeden geçen insanlarla bu yollarla girmeyenlerin aynı şekilde değerlendirilmesinin başka sakıncalarıortaya çıkaracağı aşikardır."

  • Bu haber için 52 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • zafer aslan 24 Ocak 2014 19:45

    köle misali çalışıyoruz gördüğümüz muhammeleye bak yazıklar olsun

  • can 26 Haziran 2013 14:19

    yıllardan beri görüyoruz ve benimde başımda, yaşıyorum. kadrolu ile aynı ortamda aynı işi yapıyoruz onun çalışması ayda 160 saat bizim yani taşeron firma elemanlarının 180 saat ve aldığımız ücret asgari ücret. aynı işte çalış + 20 saat fazla çalış + kadroludan 1000-1200 tl eksik al. çalışan insanların motivasyonu ve ruh sağlığı için maddi teşvikinin olması gerektiğini söylüyor hocalar, mağlesef ki sadece sözde. ama bunuda şükür diyorum. sabrediyorum. inşAllah sabrın sonu hayırla sonuçlanır.

    Yorumun Devamı
  • zafer 01 Mayıs 2013 04:39

    taşerona kadroymuş bırakın bu yalanları milleti oyalamayı seçimlere az kaldı arkadaşlar bunlar milleti oyalama taktiği yeter artık daha bunlurın sözlerine kim inanır ki

  • cüneyt 11 Nisan 2013 10:42

    taşeron işçiler yerel seçimler yaklaşıyor. gelin birlik olup tepkimizi gösterelim ben oy kullanırken oy pusulasının arkasına taşeron işçi yazacağım ve bunlara oy vermeyeceğim ve bütün ailemde böyle oy kullanacak iş yerindeki arkadaşlarımda böyle oy kullanacak sizde böyle oy kulanın ve bütün çevrenize söyleyin tepkimiz ne kadar büyük olursa o kadar etkili oluruz.

    Yorumun Devamı
  • taşeron 09 Nisan 2013 15:01

    bu taşeron işçilerinin hakları verecek durumda degil galiba güvendik yıllarca destekcisi olduk bizlerin hakkını başkalarına verenlerin yolundan gitmeyiz oy vermeyiz bizlerin guru yokmu memur döner maaş ek glir diye veren hükümet taşeron işçisinin hakkında çalışmalara devam ediyoruz diyor bizlerde akp oy vermemek için çalışıyoruz

    Yorumun Devamı
  • AKIN 06 Nisan 2013 17:55

    7 yıldır belediyede öz. güvenlik olarak çalışmaktayım. zabıta emrinde çalışıyorum. yanı bir nevi zabıta görevi sadece imza yetkisi yok. çalıştığım ekip arakadaşlarımın bazısı ilkokul mezunu meclis kararı ile zabıtalık yapıyorlar işçi kadrosundan. maaşları 2000 tl ve üstü, yılda 2 ikramiye yakacak, eğitim ve bayram yardımı alıyorlar. 3 tanesi (son yüzyılın en şanslı insanları) dayı emmi eliyle kadrolu memur oldular. bir gün önce yazdıkları yazıyı sonra ki gün unutan cinsten. maaşları 2500 artı devlet yardımları. ben garipde 1000 liraya talip. adelet bunun neresinde. al şidide böyük şehir kanunu 2014 de belediye kapanıyor buyur burdan yak. ben tazminat falan istemiyorum, 3 çocuğum var eğitimlerini tamamlayıncaya kadar iş güvencesi ver başka bir şey istemem. önemli olan onlar.

    Yorumun Devamı
  • POYRAZ 05 Nisan 2013 11:10

    bende devlet hastanesinde taşeron olarak çalışıyorum 850 tl ye memur kadrosu vermezlerde ama hizmetli kadrosuna alsınlar en azından bunada razıyız on dakika erken çıktık diye hemen tutanak tutuluyo ama memur dörtte cıkar kimse sesini çıkarmaz adalet bumu yani bildiginiz gibi üç tutanak işten çıkartılma sebebi ama memur en fazla yeri deyiştirilir bizi istemiyorlarsa hepimizi işten çıkartıp yerimize 4000 tl maaşla memur versinler bakalım yapacaklarmı????????

    Yorumun Devamı
  • onur 03 Nisan 2013 10:28

    sağlık çalışanıym taşörön firma elamanıyım bütün kadrolu çalışanların işniyapıp onlardan daha az maş daha az itibar daha az sosyal hakımvar herseçim öncesi boşvad arkasıgelmiyor ben kamuda işebaşladıgımdan buyana diğer kamuda çalışan arkadaşlar defalarca kadroya alındı soruyorum sizlere sayın büyüklerim 15yıllık emeğimin ardın dan sıra bizegelmedimi hala

    Yorumun Devamı
  • cnv 02 Nisan 2013 18:32

    o zaman çıkarın bizi işten niye memurla aynı işi yaptırıp bizi eziyorsunuz kpss den atayın memurdan çok çalışıyoruz bizde başımızın çaresine bakalım sizin yaptıgınız resmen ahlaksızlık memur yanımda çalışıyor yangelip yatıyor ben afedersin 8-5 eşşek gibi çalışıyorum ona yemek parası 550 tl bana yok ona kırtasiye yardımı kurbanlık yardımı bana yok niye o benden düşük maaş mı alıyor ahlaksızlık değilde nedir bu

    Yorumun Devamı
  • garip köle 24 Mart 2013 14:50

    ben 5 yıldır kamuda çalışan güvenliğim.taşeron altında elleri kelepçeli. köle misali çalışıyoruz.2010 yılında 3 yıllık sözleşme imzalattılar 5 bin liralık bir senete imza attırdılar.bu gün 3 yıl dolduğu halde.bizim maaşlarımız 2010 yılı asgari ücret üzerinden veriliyor.nedeni sormak için.bir üst mercilerden bir açıklama istediğimizde ,,,imzaladığınız sözleşme krıterlerinde 2010 yılı asgari ücret bazı var diyorlar..ağzını açsan dilini kesiyorlar insaf insaf

    Yorumun Devamı
  • tuncay sargın 24 Mart 2013 14:15

    ben de devlet hastanesi şirket elemanı olarak çalışıyorum bu haksızlığa ne zaman son verilecek 657 tabii memurların işleri ile aynı işin kat be katnı yapıyoruz neden bizede kadro verilmiyor veya haklsrımız aynı değil ümit ediyoruz herkeze eşit davranılır

    Yorumun Devamı
  • ADALET! 22 Mart 2013 21:35

    yıllardır kamuda taşeron firmaya bağlı çalışıyoruz, bir çok kamu çalışanı 3000-4000tl aylık gelirle internette pişpirik oynarken bizler 1000-1100tl ile sömürülüyoruz. tek istediğimiz adalet.

    Yorumun Devamı
  • AHDİ VEFA 17 Mart 2013 06:33

    taşörendekiler üç dönemdir ahdi vefayı yaptılar. ahdi vefa sırası sizce kim de arkadaşlar . el haaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

  • taşeron 09 Mart 2013 15:12

    fırat üniversitesindeki kadrolular bizleri köle olarak görüyorlar.akşama kadar bilgisayarda çet,okey vs... oynuyorlar ve devletide beğenmezler....

  • evren 06 Mart 2013 12:40

    alper yorulmaz kardeş sen okadar okudun madem okadar bilgilisin neden kendini devlete atmaya çalışıyorsun ben söylüyeyim senin zihniyetinde olanlar devlet memuru olduktan sonra yan gelip yatıyor yük yine taşeronda diyelimki senin dediğin gibi işe giriyorlar sen sanıyormusun bu adam torpilli aman çalışmasın gelsin gitsin muamelesi yapıyorlar onun için akıllı ol 700.000 taşeron var kimseye böyle yafta vuramassın . özel sektöre git kardeşim fabrikada çalış neden gitmiyon orada adamı yatırmıyolar değilmi ondan gitmiyon senin gibiler yüzünden diğerleride mağdur oluyor sana değilde senin bin bir zahmetle okutanlar için üzülüyorum emeklerinin karşılığını yüzbinlerce garibandan çıkarmaya çalışıyorsun sen çok küçük ve acınası bir insansın derler ya okumuş ama adam olamamışsın malesef sana acıyorum

    Yorumun Devamı
  • MEKİN OĞUR 01 Mart 2013 15:23

    ben askari ücret çalışanıyım burdan sesimi tüm yrtkililere duyurmak istiyorum bende kamuda çalışanım 5 kişinin işini ben yapmaktayım 12 milyar eskiparayla çaışan kişilerin işini 870 tl ye ben yapıyorum bunda kira yol ögerenci servis vesaire kalan parayı sizler bir zahmet hesaplayın artı bu parayıda zamnında lammamaktayız yani kısacası 50 günde bir askeri üçret buyrun sizleri vicdanınnızla başbaşa bırakmaktayız bitli merkez saygılarımla bilgilerinize arz edrim

    Yorumun Devamı
  • miço 01 Mart 2013 15:15

    4 yıllık üniversite mezunuyum diyor arkadaş, bakan haklı diyor 4 yıllık mezunda o kadar kafası calışıyorda neden atanmıyor biryere oysaki adamlar yıllarını vermiş taşeron köleliğine senin gibi baba parasıyla okumamış yada açıktan okuyup üniversite mezunuyum diye hava atmamış..

    Yorumun Devamı
  • TUNCAY Tunçtan 01 Mart 2013 15:14

    çok iş az para aldığımız maaş 880 yemek dahil 250 tl ev kirası 100 şer lira elektirik ve su dahil olmak üzere 2 tane eğitim gören çocuklarım var al size eti 700 peki ben 180 tly nasıl geçeneyim ve ben kamu kuruluşndan çalışan biriyim kadoruya bende talibim bitlis merkez

    Yorumun Devamı
  • Hikmetullah Demir 01 Mart 2013 15:09

    kendim taşeron işçisiyim evliyim ve 7 çocuk babasıyım söz konusu 9 nüfusa bakmaya mukelefim kamu kuruluşunda çalişiyom doğru durust maaşımızı alamıyoruz tüm kamu kuruluşların dikatine ve tum şalışanın dosyaların takip edilmesini ve kadroyu hak eden işçilere verilmesini saygılarımla arz ederim bitlis merkez

    Yorumun Devamı
  • iett kiptaş 28 Şubat 2013 18:04

    ben 15 yıl oldu iett de çalışıyorum ama taşeron kiptaş aracılığı ile bu zulme ne zaman dur diyecekler bilmiyorum

  • HATİCE BARIŞ 28 Şubat 2013 16:01

    ben acil tıp teknisyeniyim taşeronda 6. yılıma girdim.kpss ye girdiğim halde bir türlü atanamıyorum.artık kadroyu hakettiğimi düşünüyorum.memurlarla aynı işi yaptığım halde askari ücret alıyorum.çok zoruma gidiyor.bize gelincemi hak hukuk aklınıza geliyor elinizi vijdanınıza koyun.

    Yorumun Devamı
  • DERYA KARADAG 28 Şubat 2013 00:09

    unuversite mezunuyum taseron iscisiyim benim gibi bir cok arkadasim var hizmette emegini esirgemeyen .kul hakkindan bahsediyorsunuz belediyedeki isci arkadaslarim kpss sinavina girmeden ilkokul mezunu olarak kadro alirsa bu ulkenin adaleti hakkinda diyecek soz bulamiyorum......

    Yorumun Devamı
  • ÖĞRETMENEVİ ÇALIŞANI 26 Şubat 2013 13:45

    öğretmenevlerin de çalışan sözleşmeliler bunu çoktan hakettiler çünkü, kpss yokken biz buraya sınavla girdik ve mülakatla seçildik. 20 yıldır çalışmaktayız. daha önceki dönemde kadrolarımız geldi ama; nedense müdür istemez, nedenini bir bilen varsa açıklasın. bu düzen içerisinde, iş korkusu ile sesimize de çıkaramayız. çünkü, seni işten atarım tehdidi hemen hazırdır. hukuksal açıdan böyle idarecilerin ataması nasıl buralara yapılır oda bir muallaktır.

    Yorumun Devamı
  • öğretmenevi çalışanları 24 Şubat 2013 23:03

    öğretmenevleri kadro kapsamındalar.milli ğitim bakanımızın duyurum kendi kurumlarına sahip çıkınız.

  • botaş taşeron(deniz vasıtaları) personelleri 24 Şubat 2013 13:04

    mehmet s yılmaz tahsilden bahsedıyorsun 4 yıllık üniversite mezunuyum 16 yıldır kamuda taşeron personel olarak çalışıyorum zamanında kpss vardıda bizmi girmedik kpss imkanı çıkıncada yaşdan kaybettik bir laf etde yorumunu okuyan adam sansın

    Yorumun Devamı
  • selim 23 Şubat 2013 15:04

    milli eğitimdeki hizmet alımlarına kadro varmı arkadaşlar

  • adem ak 23 Şubat 2013 00:57

    belediyede kodro verilecek işciler kpss ile mi secildi ki 5 yıldan fazla kamu da taşeron olarak emek veren bir işci sınava girmiş kadar olmamışmıdır

  • mustafa turan 22 Şubat 2013 22:08

    belediyedeki sözleşmelilere kadro verilsede verilmesede bunun kpssye giren arkadaşlar için bir önemi yok.çünkü belediye sözleşmelilerine kadro verilirse yeni bir istihdamı almış olmayacaklar.zaten kullandıkları kadro kendilerine verilecek. burdan kpss olsun belki kadroyu ben alırım mantığı ile yaklaşmasın hiç kimse, kadro olsun olmasın zaten kadro yasalar gereği onlardan alınıp size verilemez. burda kpss savunuluculuğu yapan arkadaşlara tavsiyem özel sektörde işlerini öğrendikden sonra belediyelere başvuru yapabilirler. çünkü belediyeler kpss'siz alım yapıyorlar ama tecrübeli ilgili deneyimli kişileri alıyorlar.

    Yorumun Devamı
  • mehmet 22 Şubat 2013 20:35

    murat baltacı ve onun gibiler çekemiyorsanız anten takın

  • murat baltacı 22 Şubat 2013 20:24

    bugün kadro isteyen belediye sözleşmellileri ve diğer sözleşmelilerin 160 bin kişi olduğu söyleniyor hakdan bahsedenlere soruyorum bunlar kpss ilemi sözleşmeli oldular?ben söyleyim hayır .bizler 5-6 yıldır ibb itfaiyede yangınnın içinde hayatımızdan yıllarımızı verdik kimimiz yaş kimimiz boy kimimiz de kilo kriterleri yüzünden kpss puanlarımız yettiği halde memur olamadık şimdi kadro bekliyen sözleşmelilerin hangisinde bu şartlar aranmakta taşeronun kadroya geçmesinde hiçbir adfaletsizlik olmaz kardeşim alınmamamaları adaletsizlik.

    Yorumun Devamı
  • murat gunel 22 Şubat 2013 18:19

    kpss denen sistemi öne koyup yıllarca insanları sınav engeliyle oyalıyolar.sonra kpss sınavıyla alakalı olmayan bir şekilde sınavsız ve alakasız kişileri kadroya alıyolar...diycek pek fazla söz yok dogrusu birilerinin hakkına girerek hak elde etmek ne kadar doğru yöneticilerin düşünmesi gerekiyor...

    Yorumun Devamı
  • mehmet selim gülmez 22 Şubat 2013 18:10

    sayın bakan elbet çok haklı.bu gün bizler 4 yıllık üni. mezunuyuz.yıllardır atanma bekliyoruz.kadro yok.taşeron işçileri ise herhangi hiç bir tahsile sahip değiller.yani doğru dürüst emek vermeden iş bulmuş.şimdi bunları kadroya almak ne kadar adalet.600 bin sadece 4 yıllık fakülte mezunu işsiz.devlet ilk önce bunlara iş aş üretmesi gerek.aksi takdirde okumanın hiç anlamı yok.hatta okuyan daha çok işsiz kalıyor anlamı çıkıyor.okumak o zaman bir dezavantaj.oysaki okuyanı devlet sahip çıkması gerek.iki yıllıkları da saymıyorum.sayıları milyonu rahat bulur.bu insanlar işsiz.iş istiyorlar.devlet kadro yok,para yok diyor

    Yorumun Devamı
  • TAŞERON 22 Şubat 2013 17:14

    burada,hakkaniyetten bahsediliyor,o zaman bu hakkaniyet , kpss ve diğer sınavlar belediyelere alınan sözleşmeli personel için neden yok. sorun burada hükümetin açıklamasında kpss sınavını öne sürüyor. o zaman bunu öne sürmeyeceksin. bazı arkadaşlar kpssden bahsetmiş soruyorum , karayolları atelyesinde usta pozisyonunda çalışan bir kaynakçı ustaası gibi kaynak yapabilecekmisin istersen kpss den 99 puan çek biraz insaflı yorum yapın. yorumcunun birtanesi çıkmış kendiside önceden taşeron işçi olarak çalışıyormuş sonradan kpss ye giripde 89 puan alıp kadrolu olmuş. peki şunu sorayım sen kpssden girmemiş olsan ve halen taşeron işçi olsan bu şekilde konuşurmuydun dediğim gibi yorum yaparken adaletli olun. ben taşeron işçi değilim kadrolu çalışıyorum ama bu insanlar bizden daha fazla çalışırlar izin hakları yok hastanede, yatak tedavisisi görseler aylıklarından ücret kesiliyor .

    Yorumun Devamı
  • ADİL 22 Şubat 2013 16:32

    kamuya girmek için bazı kriterlere ihtiyaç var, olmalı da yoksa torpil dediğimiz adam kayırma hat safhaya çıkar. kpss bugün için en ideali olarak gözüküyor. ancak siyasiler onun da suyunu çıkarmak üzere.. millet olarak böyleyiz...en iyi yöntem bana yarayan yöntemdir bizim anlayışımız.

    Yorumun Devamı
  • ülke 22 Şubat 2013 14:45

    taşeron işçilerin değin lise mezunu kpss girmiş insanlar aldıkları puan belli aşağıda sallıyan arkadaşlar hanginiz doğu da çıkıpta gecenin soğunda karla mücedale yapacaksınız siz hiç biriniz onların şartlarında çalışamazsınız taşeron arkadaşlar hepsi kadroyu anasının sütü gibi helal olsun siz yazınızı belediyedeki sözleşmelilere yazın bunlarmı kpss girmişte işe gir

    Yorumun Devamı
  • gamze gül 22 Şubat 2013 13:27

    ben önlisans mezunuyum.mezun olduğum böüm kpssden 90 aldığım taktirde atamamı çıkartıyor. sağlık lisesi bitirenler 65 puanla atanıyor.......onlar memur oluyor biz taşeron firmasında çalışıyoruz.ben 90 alırsam onlar 65 alırsa atanıyor böyle düşünüldüğünde haksılık olmayacağını düşünüyorum....

    Yorumun Devamı
  • ayşe kurt 22 Şubat 2013 13:21

    kpssyle girıp memur olanla, taşeron firmasında çalışanları kadroya geçirmenin arasında hiçbir fark göremiyorum ve haksızlık olduğunu düşünmüyorum.ben onlisans mezunuyum bölümüm 90 puanla atamamı çıkarıyor...65 puanla atanmak için okumamak yada sağlık meslek lisesi mezunumu olmak gerekiyor....haksızlık olduğu düşünülüyorsa her bölümden alımı artırsınlar puanı düşürsünler bizde kpssyle memur olalım.......her kpssden yüksek alan memur olsun ama kapasiteye gelince bişey yok.....matematik türkçe coğrafyayı ezberleme işhayatında herşeyi yapabilir yada başarılı olabilrmi demektir............çok yanlışşşşş.hayatımız matematik coğrafya türkçe çözmeye bağlı.....

    Yorumun Devamı
  • fatma 22 Şubat 2013 13:20

    2 senedir işe girmek için ugraşıyorum ama teşeron firmada admaı olan işe giriyor yazık ya ünv. aç oku sonra evde otur kpss 85 al alım az olsun gireme ama adam tşeron girsin olur ya bu ülkede buda olur yazıklar olsun

    Yorumun Devamı
  • vatandas 22 Şubat 2013 12:00

    nıce ınsan kadrolu olmak ıcın kpss ye gırdı .peki kpsssız bu adamalara kadro verılırse kpss ıle gecenler ıcın buyuk hak dogacak ve boyle olursa hakkımızı hıcbırzaman helal etmıyorum

  • ancamı aklınıza geldi 22 Şubat 2013 11:18

    ancakmı aklınıza geldi taşören firmaların personellerini kaadroya almaktan önce kadroluların haklarını vermeniz. gys istiyoruz yada madem sözleşmelileri kladroya alacaksınız bizde sınavsız görevde yükselme istiyoruz.

    Yorumun Devamı
  • ada 22 Şubat 2013 10:35

    arkadaşlar devlet kurumlarında çalışıpta yan gelip yatanlarıda gördük biz kpss den almış 80 -90 gelmiş ama sistemler ile hiçbir ilgisi bilgiside yok o ne olacak peki kpsss ne yani kurumun işleyişi ile sınav yapsınlar kardeşimm

    Yorumun Devamı
  • Nazım Katı 22 Şubat 2013 10:27

    4 haziran 2011 de khk 'de kadroya alınan sözleşmeli personelde kpss şartı aranmadı ve herkes çok memnundu :şimdi ne değişti

  • hakan 22 Şubat 2013 09:48

    mahkeme kararlarından bahsediyorlar eğer olurya taşeronlara kadro verirlerse milyonlarca davayı göze alsınlar ilk dava açanlardan biride ben olurum yok öyle ilanlarla yada eş dost tanıdık aracılığıyla işe girip kadro almak sen o işe şirkette çalışacağını bile bile giriyosun bunca okul okuyan kpss ye giren yada benim gibi kpps ile işe girip özelleşen sonra 4c olan kadro alamıyacak sen kadro alacaksın yok öle 3 kuruşa 5 köfte kul hakkı denen bişey var ben hakkımı yedirtmem

    Yorumun Devamı
  • berrak 22 Şubat 2013 09:35

    ya ewet çok doğru lise mezunu adamı kurum kendi bünyesinde sınavsız direk sözleşmeli yapıp;çözümleyici, bilg. işletmeni diebilio ama üniversite mezunu taşeron çalışanlar hiç bir ek ödemeden, sosyal haklardan faydalanamadan bin tl maaşla geçinmeye çalışıyor.üstelikte iş garantisi ve bi ünvanı olmadan...

    Yorumun Devamı
  • EKSEN 22 Şubat 2013 09:24

    varol binali yıldırım. milyonlarca kişi kpss diye bir yerlerini yırtıyor. hiç bir şart olmadan bu insanlara kadro verilirse bu hangi adlettir acaba.böyle kadro verilmesini onaylayanların vicdanları, adelet duyguları tefessüh ettmiş, ölmüş

    Yorumun Devamı
  • MEHMET BAYRAKTAR 22 Şubat 2013 09:20

    doğru sölüyosunuz bu ülkede imam müezzin .sağlık personeli .geceden sabaha kadroya geçsin hiçbir ses yok taşorene geldimi sıra herkesimden ses gelsin doğru siz (adalet ve kalkınma partisiniz) anlıyorum onları ozaman kadrodan çıkarın tamam anlarım yazık biz kimlere güveniyoruz ya yazık sizlere verdiğim oylara sizden bi cacık olmaz...

    Yorumun Devamı
  • 4-c i 66 22 Şubat 2013 09:18

    bu adama inanmayın yaklaşık 2 yıl önce seçim arefesinde 4-c lilere kadro ve aile yardımı sözü vermişti. hala bişi yok.

  • adalet 22 Şubat 2013 09:03

    bu ne saçmalıkya devclette bu kadar ucuza işe girmek nerde var. adamın hiçbir özelliği yok hasbel kader girmiş bir yere temizlkçi garson vs. devlet kadro versin yok böyle beleşçilk.

  • Aydın nazlı 21 Şubat 2013 23:44

    sayın bakanın söyledigi dogru yaklasık 700 bin kişiyi ilgilendiren bir konu evet devletede bayagı bır yuk kpss yede girenlere haksızlık ama ortada bir gercek varkı bu insanlarda yıllardır devlete hizmet ediyor ben derim ki bır limit konulsun en az 5 yıl calısanlar kadroya ilk etapta alınsın ve bundan sonrada 5 yılını dolduranlar alınmaya devam edılsın taşaron alımı durdurulsun ve ihtiyac kpss dende alıma devam etsin böylece kimseye haksızlık yapılmaz herkes hak ettigi emegin karşılıgını alır saygılarımla