AVCI'DAN ÖĞRETMEN ROTASYONU AÇIKLAMASI

Sizce Spor Toto Süper Lig''de Kim Şampiyon Olur?

Taşeron İşçilere Kadro ile İlgili Flaş Gelişme

Taşeron İşçilere Kadro ile  İlgili Flaş Gelişme

Meclis Genel Kurulu'nda, kamudaki taşeron işçilerin durumu gündeme getirildi. Taşeron işçilere kadro verilecek mi?

 

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, taşeron işçilerin açtıkları davalarda, sürekli personel oldukları yönünde yargı kararı çıktığına değindi.

Yıldırım; "Yargı kararı mutlaka yerine getirilecek, ama 700 bin kişiyi ilgilendiren konudan bahsediyoruz. Büyük bir alım söz konusu. Çözüm üretilecekse hepsi için aynı çözümün üretilmesi lazım'' dedi.

Yüz binlerce çalışanın kadroya alınmasının maliyetinin hesaplanacağını söyleyen Binali Yıldırım konuşmasına şöyle devam etti.

"2 hafta önce Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın koordinasyonunda çalışma başlatıldı, çözüm mutlaka bulmamız gerekiyor ama çözümün hakkaniyet içinde olması önemli. Aksi halde kamuya KPSS ile giren, birçok elemeden geçen insanlarla bu yollarla girmeyenlerin aynı şekilde değerlendirilmesinin başka sakıncalarıortaya çıkaracağı aşikardır."

  • Bu haber için 52 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • zafer aslan 24 Ocak 2014 19:45

    köle misali çalışıyoruz gördüğümüz muhammeleye bak yazıklar olsun

  • can 26 Haziran 2013 14:19

    yıllardan beri görüyoruz ve benimde başımda, yaşıyorum. kadrolu ile aynı ortamda aynı işi yapıyoruz onun çalışması ayda 160 saat bizim yani taşeron firma elemanlarının 180 saat ve aldığımız ücret asgari ücret. aynı işte çalış + 20 saat fazla çalış + kadroludan 1000-1200 tl eksik al. çalışan insanların motivasyonu ve ruh sağlığı için maddi teşvikinin olması gerektiğini söylüyor hocalar, mağlesef ki sadece sözde. ama bunuda şükür diyorum. sabrediyorum. inşAllah sabrın sonu hayırla sonuçlanır.

    Yorumun Devamı
  • zafer 01 Mayıs 2013 04:39

    taşerona kadroymuş bırakın bu yalanları milleti oyalamayı seçimlere az kaldı arkadaşlar bunlar milleti oyalama taktiği yeter artık daha bunlurın sözlerine kim inanır ki

  • cüneyt 11 Nisan 2013 10:42

    taşeron işçiler yerel seçimler yaklaşıyor. gelin birlik olup tepkimizi gösterelim ben oy kullanırken oy pusulasının arkasına taşeron işçi yazacağım ve bunlara oy vermeyeceğim ve bütün ailemde böyle oy kullanacak iş yerindeki arkadaşlarımda böyle oy kullanacak sizde böyle oy kulanın ve bütün çevrenize söyleyin tepkimiz ne kadar büyük olursa o kadar etkili oluruz.

    Yorumun Devamı
  • taşeron 09 Nisan 2013 15:01

    bu taşeron işçilerinin hakları verecek durumda degil galiba güvendik yıllarca destekcisi olduk bizlerin hakkını başkalarına verenlerin yolundan gitmeyiz oy vermeyiz bizlerin guru yokmu memur döner maaş ek glir diye veren hükümet taşeron işçisinin hakkında çalışmalara devam ediyoruz diyor bizlerde akp oy vermemek için çalışıyoruz

    Yorumun Devamı
  • AKIN 06 Nisan 2013 17:55

    7 yıldır belediyede öz. güvenlik olarak çalışmaktayım. zabıta emrinde çalışıyorum. yanı bir nevi zabıta görevi sadece imza yetkisi yok. çalıştığım ekip arakadaşlarımın bazısı ilkokul mezunu meclis kararı ile zabıtalık yapıyorlar işçi kadrosundan. maaşları 2000 tl ve üstü, yılda 2 ikramiye yakacak, eğitim ve bayram yardımı alıyorlar. 3 tanesi (son yüzyılın en şanslı insanları) dayı emmi eliyle kadrolu memur oldular. bir gün önce yazdıkları yazıyı sonra ki gün unutan cinsten. maaşları 2500 artı devlet yardımları. ben garipde 1000 liraya talip. adelet bunun neresinde. al şidide böyük şehir kanunu 2014 de belediye kapanıyor buyur burdan yak. ben tazminat falan istemiyorum, 3 çocuğum var eğitimlerini tamamlayıncaya kadar iş güvencesi ver başka bir şey istemem. önemli olan onlar.

    Yorumun Devamı
  • POYRAZ 05 Nisan 2013 11:10

    bende devlet hastanesinde taşeron olarak çalışıyorum 850 tl ye memur kadrosu vermezlerde ama hizmetli kadrosuna alsınlar en azından bunada razıyız on dakika erken çıktık diye hemen tutanak tutuluyo ama memur dörtte cıkar kimse sesini çıkarmaz adalet bumu yani bildiginiz gibi üç tutanak işten çıkartılma sebebi ama memur en fazla yeri deyiştirilir bizi istemiyorlarsa hepimizi işten çıkartıp yerimize 4000 tl maaşla memur versinler bakalım yapacaklarmı????????

    Yorumun Devamı
  • onur 03 Nisan 2013 10:28

    sağlık çalışanıym taşörön firma elamanıyım bütün kadrolu çalışanların işniyapıp onlardan daha az maş daha az itibar daha az sosyal hakımvar herseçim öncesi boşvad arkasıgelmiyor ben kamuda işebaşladıgımdan buyana diğer kamuda çalışan arkadaşlar defalarca kadroya alındı soruyorum sizlere sayın büyüklerim 15yıllık emeğimin ardın dan sıra bizegelmedimi hala

    Yorumun Devamı
  • cnv 02 Nisan 2013 18:32

    o zaman çıkarın bizi işten niye memurla aynı işi yaptırıp bizi eziyorsunuz kpss den atayın memurdan çok çalışıyoruz bizde başımızın çaresine bakalım sizin yaptıgınız resmen ahlaksızlık memur yanımda çalışıyor yangelip yatıyor ben afedersin 8-5 eşşek gibi çalışıyorum ona yemek parası 550 tl bana yok ona kırtasiye yardımı kurbanlık yardımı bana yok niye o benden düşük maaş mı alıyor ahlaksızlık değilde nedir bu

    Yorumun Devamı
  • garip köle 24 Mart 2013 14:50

    ben 5 yıldır kamuda çalışan güvenliğim.taşeron altında elleri kelepçeli. köle misali çalışıyoruz.2010 yılında 3 yıllık sözleşme imzalattılar 5 bin liralık bir senete imza attırdılar.bu gün 3 yıl dolduğu halde.bizim maaşlarımız 2010 yılı asgari ücret üzerinden veriliyor.nedeni sormak için.bir üst mercilerden bir açıklama istediğimizde ,,,imzaladığınız sözleşme krıterlerinde 2010 yılı asgari ücret bazı var diyorlar..ağzını açsan dilini kesiyorlar insaf insaf

    Yorumun Devamı
  • tuncay sargın 24 Mart 2013 14:15

    ben de devlet hastanesi şirket elemanı olarak çalışıyorum bu haksızlığa ne zaman son verilecek 657 tabii memurların işleri ile aynı işin kat be katnı yapıyoruz neden bizede kadro verilmiyor veya haklsrımız aynı değil ümit ediyoruz herkeze eşit davranılır

    Yorumun Devamı
  • ADALET! 22 Mart 2013 21:35

    yıllardır kamuda taşeron firmaya bağlı çalışıyoruz, bir çok kamu çalışanı 3000-4000tl aylık gelirle internette pişpirik oynarken bizler 1000-1100tl ile sömürülüyoruz. tek istediğimiz adalet.

    Yorumun Devamı
  • AHDİ VEFA 17 Mart 2013 06:33

    taşörendekiler üç dönemdir ahdi vefayı yaptılar. ahdi vefa sırası sizce kim de arkadaşlar . el haaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

  • taşeron 09 Mart 2013 15:12

    fırat üniversitesindeki kadrolular bizleri köle olarak görüyorlar.akşama kadar bilgisayarda çet,okey vs... oynuyorlar ve devletide beğenmezler....